Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on 4-5 lasta tai enemmän: ostatteko jokaisen opettajalle/hoitajalle

Vierailija
27.05.2011 |

lahjan joka joulu ja kevät? Miksi??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamme tosin jotain pientä muistamista, tänä keväänä esim nätisti pakattuna iso+pieni Marimekon serviettipakkaus per opettaja/hoitaja. Ei kulu poskettomasti rahaa.

Samasta syystä ostamme kuin 1-3 lapsen perheet ;)

Vierailija
2/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet hoitajat/opettajat oikein toivoo ettei lahjoja tulisi. Lapset kyllä ovat itse hoitajille/opettajille kortteja tehneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajia/hoitajia siitä arvokkaasta työstä mitä tekevät lastemme kanssa päivittäin

Vierailija
4/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo muistunut mieleen/en pidä asiaa tärkeänä.

Vierailija
5/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osteta. Tosin suunnitelmissa on, että esikoinen (ei muut) muistaa ensi keväänä kukilla koulun henkilökuntaa (opet + keittäjä) kiitoksena, kun siirtyy seiskalle. Mutta se on vielä suunnitelma-asteella.

Vierailija
6/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet hoitajat/opettajat oikein toivoo ettei lahjoja tulisi. Lapset kyllä ovat itse hoitajille/opettajille kortteja tehneet.

Onneksi ei ole tapana lahjoa muutenkaan.

On paljon muitakin tapoja kiittää ja osoittaa, että arvostaa työtä kuin tyhjänpäiväisen krääsän lahjoittaminen.

Luulen, että esimerkiksi lasten hoitopaikan työntekijät arvostivat enemmän sitä, että soitin kunnan päättäjille ja ehdotin parempaa ratkaisua kuin heitä oltiin irtisanomassa ja vaihtamassa koulutetumpaan väkeen kuin lahjoja.

Vierailija
7/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkukat, kynttilät, pienet pyyhkeet, servettejä ym. pääasia että kiittää konkreettisesti. Olen myös itse opettaja ja saan joka joulu ja kevät lähes kaikilta oppilailtani pienet lahjat tai kortit ja se kyllä tuntuu mukavalta kiitokselta vanhemmilta aina rankan lukukauden päätteeksi.

Vierailija
8/8 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin pari yläasteella ja he eivät enää vie lahjoja