Te, joilla on 4-5 lasta tai enemmän: ostatteko jokaisen opettajalle/hoitajalle
Kommentit (8)
Monet hoitajat/opettajat oikein toivoo ettei lahjoja tulisi. Lapset kyllä ovat itse hoitajille/opettajille kortteja tehneet.
opettajia/hoitajia siitä arvokkaasta työstä mitä tekevät lastemme kanssa päivittäin
Ei oo muistunut mieleen/en pidä asiaa tärkeänä.
osteta. Tosin suunnitelmissa on, että esikoinen (ei muut) muistaa ensi keväänä kukilla koulun henkilökuntaa (opet + keittäjä) kiitoksena, kun siirtyy seiskalle. Mutta se on vielä suunnitelma-asteella.
Monet hoitajat/opettajat oikein toivoo ettei lahjoja tulisi. Lapset kyllä ovat itse hoitajille/opettajille kortteja tehneet.
Onneksi ei ole tapana lahjoa muutenkaan.
On paljon muitakin tapoja kiittää ja osoittaa, että arvostaa työtä kuin tyhjänpäiväisen krääsän lahjoittaminen.
Luulen, että esimerkiksi lasten hoitopaikan työntekijät arvostivat enemmän sitä, että soitin kunnan päättäjille ja ehdotin parempaa ratkaisua kuin heitä oltiin irtisanomassa ja vaihtamassa koulutetumpaan väkeen kuin lahjoja.
kesäkukat, kynttilät, pienet pyyhkeet, servettejä ym. pääasia että kiittää konkreettisesti. Olen myös itse opettaja ja saan joka joulu ja kevät lähes kaikilta oppilailtani pienet lahjat tai kortit ja se kyllä tuntuu mukavalta kiitokselta vanhemmilta aina rankan lukukauden päätteeksi.
tosin pari yläasteella ja he eivät enää vie lahjoja
Ostamme tosin jotain pientä muistamista, tänä keväänä esim nätisti pakattuna iso+pieni Marimekon serviettipakkaus per opettaja/hoitaja. Ei kulu poskettomasti rahaa.
Samasta syystä ostamme kuin 1-3 lapsen perheet ;)