Kello on jo kolme ja minä olen vielä yöpuvussa, muita??
Noustiin taaperon kanssa puoli kymmeneltä ja näin on menny:
-haettiin lehti
-laitoin aamupalaa taaperolle
-syötiin yhtäaikaa, tai minä join vaan kupin kahvia ja luin lehden
-laitoin pyykkiä
-kävin suihkussa
-taapero klo 12 päiväunille
-sillä aikaa sokeroin sääreni ja kun sain sen tehtyä, niin taapero heräsi
-klo noin 2 laitoin taaperon syömään
-laitoin tiskit sillä aikaa ja pesin pöydät
-sitten tein itselleni ruokaa ja söin
-olen koneella ja kello on kolme.
pitäis kai mennä uloskin kohta, mutta ei millään jaksaisi!! Olen ihan koomassa huonon yön jäljiltä ja pinna kireällä kun olisi miljoona asiaa tehtävänä. Huomenna lapsi menee mummolaan yöksi ja tuntuu, että haluaisin tehdä ainakin kymmenen eri asiaa mutta en millään ehdi tekemään kaikkea. Haluaisin:
-käydä ratsastamassa
-uimassa
-tavata kavereitani
-shoppailla
-poistaa loputkin ihokarvat
-käydä miehissä
Kommentit (18)
Jos sä kävit jo suihkussa, niin miksi vielä yöpuku päällä? Laita sen tilalle joku oloasu, niin oot pukeutunutkin.
Miksi säärien sokerointi? Miehissä käymistä vartenko? On sitten makeempaa tavaraa tarjolla?
Ihana toi käydä miehissä :D
Toivottavasti natsaa ;)
kun mulla on yksi vakihoito, mutta kun vapaata on vaan kerran parissa kuussa, niin ei raaskis sitä miehiin käyttää! Haluaisin tehdä niin paljon kaikkea mitä ei lapsen kanssa oikein pysty (hoitoapuja ei ole muita kuin tuo mummola). Sitten kasautuu kauheesti kaikkee ja iskee hirveä suoritusstressi kun vapaa-aika olisi käytettävä mahdollisimman tehokkaasti.
Ai niin, suursiivouskin pitäis tehdä ja se onnistuis helpoiten kun lapsi on poissa jaloista.
ap
Kiinnostuneena kysyn kun itse en pääse yksin edes vessaan... Suihkussa käytävä silloin kun mieskin on kotona tai kun lapsi nukkuu.
että miksi laitoit suihkun jälkeen vielä yökkärin päälle?
siis mulla on alusvaatteet ja t-paita ja lepatan täällä ympäri kämppää. Eli vähän niinkuin yöpuvussa. Nyt istun ruuan päälle vähän aikaa koneella...
Pitäis yks työhakemuskin kirjottaa ja oikeestaan pitäis tehä joitain kouluhommiakin. Eli taidan hakea vaan huomenna alkosta halvimma punkkupullon ja mököttää kotona itsesäälissä kierien kun en ehdi toteuttaa itseäni. :(
Vuoden päästä mummokin on jo niin vanha, että koko viikonlopuksi on lasta turha haaveilla sinne.
ap
Meillä 1v10kk taapero katsoo telkkaria sen aikaa, kun käyn pikaisesti suihkussa ovi auki. Muutama kuukausi aiemmin ei olisi onnistunut.
jollain on taas tylsää ja haluaa huudattaa av-mammoja... tai sit on oikeesti joku tosi epäkypsä ja lasta käy melkein sääliksi...
Kiinnostuneena kysyn kun itse en pääse yksin edes vessaan... Suihkussa käytävä silloin kun mieskin on kotona tai kun lapsi nukkuu.
mulla on kämppä niin riisuttu versio, että täällä ei ole mitään vaarallista käsien ulottuvilla ja vessan ovessa on portti. Eli taapero näkee vessaan ja mut muttei pääse sinne. Yleensä tulee irvistelemään mulle siitä portin yli tai hakee jonkun lelun tai leikkii kaikessa rauhassa olkkarissa leluineen.
ap
jollain on taas tylsää ja haluaa huudattaa av-mammoja... tai sit on oikeesti joku tosi epäkypsä ja lasta käy melkein sääliksi...
Millä tavalla olen epäkypsä?? Ai kun on ikävä omaa aikaa ja elämää ja entisiä harrastuksia?
ap
kirjottanu.. Ite kans aina sillon tällön kiekun "yökkärissä" iltapäivään.. Ja toivottavasti saat jotain haluamaasi tehä vapaalla! :) Itsellä vapaata kans harvoin mut nautin ku on.. :D
Tosiaan kaikkihan ei pääse suihkuun yksin, kuten en monesti itsekkään, mutta otanki pojan mukaan ja leluja niin viihtyy suikussa mielellään, onneks on iso suihku niin mahtuu poju touhuamaan ja lopuks pesenki pojan. :) Mut AP vietä hyvä vkonloppu ja toivottavasti on lämpimät kelit! =)
p.s. sille joka niistä ihokarvoista puhu, kyllä niitä monet ajaa pois ja siihen ei syynä oo miehet.. kuten itekki ihan itseni tähden.. :D Vkonloput myös muille palstailijoille! =)
Mihin aikaan lähtee mummolaan? Jos lähtee aamulla, niin kuinka olisi esim seuraava:
Aamulla shoppailet ihan yhdeksästä alkaen ( 9-11. Sitten menet ratsastamaan (esim 12-13 sieltä uimahalliin (14-16)ja peseytyminen ja meikkaus hoituu samalla, tämä jälkeen tapaat kaverisi klo 17 esim pitsalla. Pitsan jälkeen miehiin (n klo 21 . Jos haluat säästää aikaa, niin kutsu se vakipano sinun luoksesi. Pari tuntia miehissä oloa ja saat vielä nukkua hyvin nukutun yön päiväsi päätteeksi.
Sitten seuraavana päivänä lapsen päiväunilla kouluhommia. Suursiivouksen hoidat joskus syksyllä.
-haettiin lehti
-laitoin pyykkiä
-kävin suihkussa
-olen koneella ja kello on kolme.pitäis kai mennä uloskin kohta, mutta ei millään jaksaisi!! Olen ihan koomassa huonon yön jäljiltä ja pinna kireällä kun olisi miljoona asiaa tehtävänä. Huomenna lapsi menee mummolaan yöksi ja tuntuu, että haluaisin tehdä ainakin kymmenen eri asiaa mutta en millään ehdi tekemään kaikkea. Haluaisin:
-käydä ratsastamassa
-uimassa
-tavata kavereitani
-shoppailla
-käydä miehissä
Mihin aikaan lähtee mummolaan? Jos lähtee aamulla, niin kuinka olisi esim seuraava:
Aamulla shoppailet ihan yhdeksästä alkaen ( 9-11. Sitten menet ratsastamaan (esim 12-13 sieltä uimahalliin (14-16)ja peseytyminen ja meikkaus hoituu samalla, tämä jälkeen tapaat kaverisi klo 17 esim pitsalla. Pitsan jälkeen miehiin (n klo 21 . Jos haluat säästää aikaa, niin kutsu se vakipano sinun luoksesi. Pari tuntia miehissä oloa ja saat vielä nukkua hyvin nukutun yön päiväsi päätteeksi.
Sitten seuraavana päivänä lapsen päiväunilla kouluhommia. Suursiivouksen hoidat joskus syksyllä.
-haettiin lehti
-laitoin pyykkiä
-kävin suihkussa
-olen koneella ja kello on kolme.pitäis kai mennä uloskin kohta, mutta ei millään jaksaisi!! Olen ihan koomassa huonon yön jäljiltä ja pinna kireällä kun olisi miljoona asiaa tehtävänä. Huomenna lapsi menee mummolaan yöksi ja tuntuu, että haluaisin tehdä ainakin kymmenen eri asiaa mutta en millään ehdi tekemään kaikkea. Haluaisin:
-käydä ratsastamassa
-uimassa
-tavata kavereitani
-shoppailla
-käydä miehissä
Lapsi vaan menee vasta kahen aikaan mummolaan, mut siitä mä kyllä ehin ainaki jonnekin...
ap
Yöpuku taitaa olla yleinen kotiäidin kotiasu :D
Vyötä kiinni rattaisiin ja työnnä herkku käteen. (tiedän toki, ettei ole sama asia.) Lounaalle niiden kaverien kanssa lapsen päiväuni aikaan. lapsi mummolle. Sitten ratsastamaan ja uimaan tarkista kuinka myöhään on uimahalli auki. uimahallista vakipanon luokse.
tai vaihtoehtoisesti pyydä ne kaverit jo aamulla kanssanne shoppailemaan. Mahdollisesti voit jotain vaatetta sovittaakin, jos joku kaveri hieman vahtii. Sitten yhdessä sinne lounaalle.
pääasia on, että vietät tuon vapaan hauskalla tavalla.
mihin aikaan lapsesi tulee mummolasta sunnuntaina?
Nähtävästi en kuitenkaan osaa käyttää isoja alkukirjaimia...
Kerro sunnuntai-iltana samassa ketjussa, että mitä ehdit tekemään...
Nyt lähden ainakin haistamaan hevosia, niin voin sitten vetää yli ton huomisen ratsastuskohdan :)
Ongelmana on myös pitkät välimatkat ja se, että kaverini eivät ole kavereita keskenään, eli pitää vähän niinkuin valkata että ketä näkee, muille ei yksinkertaisesti ehdi. :)
Mut kiitos vinkeist ;)
Ihana toi käydä miehissä :D
Toivottavasti natsaa ;)