Itkettää...
Mies tekee paljon iltavuoroja, joten olen usein illat lapsen kanssa kaksistaan. Tänään hänellä on vapaa ilta, jonka kuitenkin lähti viettämään kaverinsa luokse.. taidan siis olla tärkeysjärjestyksessä kavereiden jälkeen. Toki ymmärrän, että on mukava nähdä ystäviä kun niitä harvoin näkee. Mutta itsellä ei vastaavassa tilanteessa tulisi mieleenkään toimia samalla tavalla (viikosta vähintään neljä iltaa töissä ja en edes muista milloin olisimme viimeksi viettäneet iltaa kaksistaan)... huomisillan aikoi kuitenkin pyhittää minulle. Onko vain niin, että miehet "tarvitsevat" sitä ns. omaa aikaa enemmän kuin naiset?
Kommentit (8)
Nämä teidän miehet vain ottaa ne aikansa, te ette osaa ottaa.
Nämä teidän miehet vain ottaa ne aikansa, te ette osaa ottaa.
Kyllä sä oot tyhmä ja lapsellinen. Vitustako sinä tiedät miten aikani vietän?!
t. 2
paljon miehenne viettivät aikaa kanssanne seurusteluaikoina? Ei ne kai silloin tarvinneet yhtä paljon omaa aikaa.
paljon miehenne viettivät aikaa kanssanne seurusteluaikoina? Ei ne kai silloin tarvinneet yhtä paljon omaa aikaa.
mun mies on vähentänyt kaveri-iltojaan vauvan ja oman talon myötä. Seurusteluaikoina käytiin yhdessä ja erikseen ulkona, aika paljonkin. Eli meidän kohdalla omat menot ovat vähentyneet. Nykyisin menoja molemmilla, yhdessä ja erikseen, miehellä enemmän ja lisäksi hänellä on se reissutyö.
t.2
mun mies on vähentänyt kaveri-iltojaan vauvan ja oman talon myötä. Seurusteluaikoina käytiin yhdessä ja erikseen ulkona, aika paljonkin. Eli meidän kohdalla omat menot ovat vähentyneet. Nykyisin menoja molemmilla, yhdessä ja erikseen, miehellä enemmän ja lisäksi hänellä on se reissutyö.
t.2
on siis viisi päivää viikosta poissa töiden takia ja viikonloppuisin mökillä kaverin kanssa? Missä välissä hän on kotona?
vapaa-ajalla. Hänelle näyttää riittävän työmatkojen tuoma ero kodista. MUTTA hän ei myöskään pidä siitä, että minä lähtisin iltamenoihin : /
t.2
on siis viisi päivää viikosta poissa töiden takia ja viikonloppuisin mökillä kaverin kanssa? Missä välissä hän on kotona?
että miehet tarvii aikaa enemmän itselleen. Mun mies on viikot reissutöissä kahden kaverinsa kanssa ja silti viikonloppuisin pitää päästä kavereiden kans mökille tms. esim. yhdeksi yöksi. Luojan kiitos, ei enää nykyisin joka viikonloppu. Välillä tuntuu, et mies on lapsellinen, itsekäs paska, mut toisaalta, niin hyvä aviomies ja isä. Mut kyllä minäkin toisinaan oon surkeana tästä asiasta. Toivon vaan kokoajan, että vanhenisi, rauhoittuisi ja viisastuisi. Mun miehellä näihin kaveri-iltoihin liittyy aina myös viina ja sitten seuraava päivä onkin lepopäivä...