oletko puuma?
tunnetko ketään, joka on?
mä en ole, juoksen kyllä puman lenkkareilla.
Kommentit (22)
Luin jostain, että jopa Courtney Cox vastusti sitä, että sarjan nimeksi tuli Cougar Town (vai mikä sen nimi nyt onkaan).
pikemminkin arkeologi. Mies on 13 v vanhempi =)
olen arkeologi.
18v vanhempi mieheni on kehdonryöstäjä ;-)
En jahtaa nuoria poikia mutta he kyllä haluavat, että otan heidät.
vaikka olen 43v ja mies on 31v. Ollaan ihan tasaveroisessa suhteessa:)
2. aviomieheni oli 7 v minua nuorempi, nykyinen miesystävä, jonka kanssa ollaan oltu yhdessä yli 4 v on mua 16 v nuorempi.
Mun on pakko sanoa, että nuoren miehen kroppa vaan on niin kiihottava, etten ikäisiäni edes katsele.
Tänään annoin kyydin kotiin tuntemattomalle 17v. miehelle uimarannalta kun hän kerran pyysi kiltisti kyytiä.
17-vuotias on poika, ei mies.
No ei siinä mitään. En ymmärrä itsekään tätä mies-käsitteen ihannointia, kun pitäisi olla karski ja raavas mies.
ei kiehdo yhtään! Mä tykkään Harmaista Panttereista... :D
vain 5v nuorempi mies mulla. puumaan tarvitaan noin 10v nuorempi ?!
Varmaan oon joo, pitkäaikaisin sulho oli mua 7v. nuorempi, sit oli yx jonka äiti oisin iän puolesta voinut olla... mutt se oli vaan "pano". Yleensäkin oon ennemmin kiinnostunut nuoremmista, nyxä tosin on samanikäinen kuin mä. Mutta aivan mahdoton ajatus ois olla esim. itseäni 5v vanhemman miehen kanssa, ne on jo ihan papparaisia.
joten sillä ikäerolla ei liene pääsyä puumakategoriaan.
eiks puumat oo 40+? Olen 38 ja mies vain 8 vuotta nuorempi.
Jos tässä ikäeroa tarkoitetaan, olen kyllä yli nelikymppinen ja mieheni on 12 vuotta nuorempi. Mitä se 'puuma' tarkoittaa?
sitten en oo puuma, jos ite tarvii siis olla tuon äskesen kirjottajan mainitsema 40+ =)
Ja mulla on joku "vika", etten haluaisi edes vuotta nuorempaa miestä. Kokisin itseni heti ikälopuksi :D
kun kerran joku 20v nuorukainen kysyi sitä minulta baarissa, naisporukalla kun käytiin joku viikko sitten.
Tuskinpa olen, mieheni on vanhempi minua.
pikemminkin arkeologi. Mies on 13 v vanhempi =)
Tänään annoin kyydin kotiin tuntemattomalle 17v. miehelle uimarannalta kun hän kerran pyysi kiltisti kyytiä.
Tämä nuorimies antoi ymmärtää ja ajettiin lopuksi yhteen syrjäiseen paikkaan jossa annoin hänelle ihanaa suuhoitoa loppuun asti. Hän kiitti kyydistä ja hoidosta...
50v. nainen espoosta ja naimisissa...eli sellainen merkintä kirjassa...