Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisten hääpukeutuminen

Vierailija
27.05.2011 |

Kattelen juuri Neljiä häitä ruudusta ja jumankekka kun sapettaa tuo häävieraiden pukeutuminen. Räikeintä on vierasmorsiammien kohdalla, jotka ovat panostaneet kyllä omaan morsiuspukuunsa, mutta lampsivat toistensa häihin farkuissa, legginseissä ja narutopeissa.

Kyllä epäkunnioutustaan toisen ihmisen häitä kohtaan voi osoittaa vaikka sitten jäämällä kotiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsi eniten sen mirjamin hapan ilme.pitäisi aikuisen ihmisen osaavan edes vähän paremmin peittävän halveksuntansa ja tylsyytensä

Vierailija
2/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän ikään ravannut aika monet häät, enkä ole vielä ollut yksissäkään juhlissa jossa EI olisi osattu pukeutua tilaisuuden vaatimalla tavalla. Kyllä suomalaiset osaavat, en nyt tuijottaisi tuohon yhteen provosoivaan ohjelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsi eniten sen mirjamin hapan ilme.pitäisi aikuisen ihmisen osaavan edes vähän paremmin peittävän halveksuntansa ja tylsyytensä

Mirjam se espoolainen? Mulla jäi mieleen vaan sen tummemman Ninan negatiiviset kommentit muiden häistä. Ja että toiset oli matkineet sitä?? En muista, että muut olisi olleet erityiset nyrpeitä.

Vierailija
4/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta katsoin kanssa yhden jakson, missä vierasmorsiamet tepasteli sinne sellaisissa asuissa kuin olisivat olleet lähdössä kaupungille shoppailemaan...

Vierailija
5/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjam se espoolainen? Mulla jäi mieleen vaan sen tummemman Ninan negatiiviset kommentit muiden häistä. Ja että toiset oli matkineet sitä?? En muista, että muut olisi olleet erityiset nyrpeitä.

Vierailija
6/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toinen tumma oli koko ajan naama norsunv*tulla. Voisiko sen verran edes yrittää kohteliaisuussyistä, että olisi edes ihan neutraalilla naamalla?

Ja tosiaan ne vaatteet.. Muissakin jaksoissa. Tosissaan jotain narutoppia ja legginsiä. Voi jessus. Mitenköhän pukeutuvat arkena jos juhlapukeutuminen on tuota luokkaa?

Vierailija
7/7 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että he ovat sellaisen ohjelman kuvauksissa, joissa kuvataan myös heidän häänsä. Jos olisin itse ohjelmassa, pitäisin visusti huolta, että näyttäisin myös vieraana yhtä viehättävältä kuin morsiammena. Häämekkoon en tietenkään muiden häihin pukeutuisi, mutta legginsit ja trikootunikat eivät ole tuollaisten juhlien tasoista pukeutumista. Häihin tulee pukeutua vaatteisiin, joissa ei veisi koiraansa lenkille.