Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestäni ton kieltää joku järjestylaki tai sääntö. Ei tosiaankaan sovi tuo lasten silmille, ja varmasti siellä on paikalla lapsia.

Vierailija
2/9 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko noloa! kyllä hävettäs olla noitten lapsi! ketä kiinnostaa vanhojen kurppien nainti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä kiinnostaa vanhojen kurppien nainti!

Muita vanhoja kurppia?

Vierailija
4/9 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroakaan sen ei tarvitse maksaa ilmoittelusta, kun tekee näitä tempauksiaan. Media pitää ilmaiseksi huolen siitä että kyläkaupassa riittää asiakkaita.

Kesälomakausi tulossa ja tosiaan Vesa haluaa mainostaa puotiaan. Tätähän se tekee tietyin väliajoin koko ajan.

Vierailija
5/9 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita vanhoja kurppia?

todellisuudessa olen itsekkin vanha kurppa! :D

mutta siis kärjistetysti heitin.mutta miksi tuon ikäisen miehen pitää rehvastella,kuinka ei ole 2 päivää pidempää ollut selibaatissa? ,melko lapsellista, vai mitä?

Vierailija
6/9 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroakaan sen ei tarvitse maksaa ilmoittelusta, kun tekee näitä tempauksiaan. Media pitää ilmaiseksi huolen siitä että kyläkaupassa riittää asiakkaita. Kesälomakausi tulossa ja tosiaan Vesa haluaa mainostaa puotiaan. Tätähän se tekee tietyin väliajoin koko ajan.

ja kun imago on jo mennyt ksiksi on, miksei sitä sitten käyttäisi kunnolla hyväkseen edes tilipussin eduksi.

Jaa että Big Brother soolona minikaivurissa. Jesh. Kai sille edes juotetaan tarpeeksi viinaa, että katsojille on hupia. Pelkkään naimiseen 2 päivän välein kyllästyy (ainakin katsojana ;) niin helposti.

Vierailija
7/9 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon saanut sitten toipua edes synnytyksistä. Ennen ja jälkeen on pitänyt olla hoitamassa velvollisuuksiaan...

Muita vanhoja kurppia?

todellisuudessa olen itsekkin vanha kurppa! :D mutta siis kärjistetysti heitin.mutta miksi tuon ikäisen miehen pitää rehvastella,kuinka ei ole 2 päivää pidempää ollut selibaatissa? ,melko lapsellista, vai mitä?

Vierailija
8/9 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon saanut sitten toipua edes synnytyksistä. Ennen ja jälkeen on pitänyt olla hoitamassa velvollisuuksiaan...

Muita vanhoja kurppia?

todellisuudessa olen itsekkin vanha kurppa! :D mutta siis kärjistetysti heitin.mutta miksi tuon ikäisen miehen pitää rehvastella,kuinka ei ole 2 päivää pidempää ollut selibaatissa? ,melko lapsellista, vai mitä?

ja mukuloita noillakin jo 11.

Vierailija
9/9 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita vanhoja kurppia?

ja mukuloita noillakin jo 11.