Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselta loppuu tänään eskari, pitäskö sitä kaivaa kaapista

Vierailija
27.05.2011 |

eskariopelle kahvipaketti ja antaa se hakiessaan lapsen? Vai jättääkö lahjomatta...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis puhutaan päiväkodista (meillä eskari on samaa päiväkotitouhua). Hoitajia on monta, samoin on muu henkilökunta jne. Minä olen ratkaissut asian niin, että vien keväisin ja jouluisin jonkun herkkukorin henkilökunnalle kahvihuoneeseen laitettavaksi. Mukana lapsen kortti, jossa kiitokset ja hyvän kesän/joulun toivotus. Sen ymmärrän, että jos eskarissa käy niin, että on se yksi opettaja, samoin koululaislla se luokanopettaja, silloin on helpompi perustella joku pieni tavaralahja tms sille yhdelle hekilölle.

Voihan päiväkodissakin olla omahoitaja. Me vietiin jouluna pieni henkilökohtainen muistaminen (heijastin) kaikille kolmelle ryhmän hoitajalle sekä kolmelle laitosapulaiselle (hoitavat siivouksen, ruuan tarjoilun yms.).

Nyt taas vietiin kukka ainoastaan omahoitajalle, kun viime aikoina on ollut paljon asioita, joista olemme keskustelleet juuri hänen kanssaan.

Toki koko henkilökunnan lahjominenkin yhteisellä lahjalla on hyvä ajatus.

Vierailija
22/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en halua MITÄÄN TAVARAA!!!!Huusholli on niin täynnä kaikkea nykyaikana tässä iässä,että kaikki aika menee rojujen siirtelyyn!!Että tosiaankin KAHVIPAKETTI/KEKSIPAKETTI aivan loistava lajha,jos haluaa välttmättä jotain tuoda!!Pyyhkeitä varsinkin niin paljon,jokasella oma makunsa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tulee se fiilis että on vaan tosiaan napannut sen sieltä kaapista eikä ole nähnyt sen eteen mitään vaivaa. Joku erikoiskahvi on jo sit eri juttu varsinkin jos siihen liittää jotain pientä mukaan.

Vierailija
24/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ei. Minulla on itsellänikin kiireinen elämä, työ siellä lapsien parissa, oma perhe, lapsen harrastukset, omat harrastukset, sairaat tukea tarvitsevat vanhemmat. Jos joku on napannut sen kahvipaketin sieltä kaapista ja omassa kiireisessä elämässään muistanut minua, lapsensa hoitajaa, tuona ohikiitävänä hetkenä, niin olen ihan onnellinen.

Voi olla kalliskin minun hartaasti toivomani tavara, mutta jos sen antaa nyrpeänä, niin lahja ei kiinnosta. Vastaavasti esim lapsen poimima voikukka, kun se annetaan hyvällä sydämellä, on paljon arvokkaampi.

siitä tulee se fiilis että on vaan tosiaan napannut sen sieltä kaapista eikä ole nähnyt sen eteen mitään vaivaa. Joku erikoiskahvi on jo sit eri juttu varsinkin jos siihen liittää jotain pientä mukaan.

Vierailija
25/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eskariope

Vierailija
26/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttikö ope hapanta naamaa?

Vierailija
27/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttikö ope hapanta naamaa?

Tiedä sitten haukkuiko kahvihuoneessa saamisensa.

ap

Vierailija
28/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaahan ap. antaa varmasti paketin myös kaikille kaupan kassoille ja bussikuskeille jne. joiden kanssa on enemmän kuin 5 kertaa vuodessa tekemisissä???

Vierailija
29/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaahan ap. antaa varmasti paketin myös kaikille kaupan kassoille ja bussikuskeille jne. joiden kanssa on enemmän kuin 5 kertaa vuodessa tekemisissä???

Kai mä saan itse päättää kenelle kahvipakettini annan? Aatella on se kauheeta kun joku saa kahvipaketin. Ja en muuten enää ole tuon eskariopen kanssa missään tekemisissä, joten nuoleskelun kannalta tuo lahjominen oli täysin turhaa :)

ap

Vierailija
30/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka minun rakkaintani hoitaa päivät pitkät.

Ja kahvipaketti on erittäin hyvä lahja, mutta mieluiten ihan perus JuhlaMokkaa, ei niitä erikoiskahveja juo naapurin sikakaan.

Vierailija
31/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää voikaan herättää niin paljon intohimoa? Onko kyse siitä, että niin monet asia ovat menneet kilpavarusteluksi (esim. lasten pukeminen tai kaverisynttärit), että ne ahdistavat vai kateuttako se on?

Mä vien keksejä ja kiitän lämpimästi. Mitä muut vievät tai ovat viemättä, ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
32/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paha kaikki hyödyllinen ja käyttökelpoinen käy, kerran sain hyvän sateenvarjon kahvipakettikin käy, itse annoin eskarilaisen ryhmän hoitajille kalliin saippuan ja kasvopyyhkeen.

Vierailija
33/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä saan itse päättää kenelle kahvipakettini annan? Aatella on se kauheeta kun joku saa kahvipaketin. Ja en muuten enää ole tuon eskariopen kanssa missään tekemisissä, joten nuoleskelun kannalta tuo lahjominen oli täysin turhaa :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan