Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselta loppuu tänään eskari, pitäskö sitä kaivaa kaapista

Vierailija
27.05.2011 |

eskariopelle kahvipaketti ja antaa se hakiessaan lapsen? Vai jättääkö lahjomatta...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa lähteä siihen rumbaan. Saavat kuitenkin niin paljon lahjoja, ettei siinä meidän tenavan tuomiset mitään paina. Eivätkä kuitenkaan olisi tyytyväisiä, onhan täällä luettu miten kaikki lahjat on ihan huonoja. JOs viet kahvia, kys. henkilö ei sitä juo. Tee on pahaa, suklaa samoin. Kukat aiheuttaa allergiaa. Eli miksi vaivautua? :)

Vierailija
2/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvipaketti vai jättää lahjomatta? Hmmmm.... JÄTÄ LAHJOMATTA!!!!

Vähintään vieraille tarjotaan jos ei itse juoda. Harvemmin jää käyttämättä. Sen sijaan erilaiset tuikkukipot ym. voi jäädä kaapin perälle riesaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei muuta keksi niin sitten todellakaan ei kannata viedä mitään. Lapselta itsetehty kortti.

Vierailija
4/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvipaketista, maksaakin tätä nykyä aika sikapaljon....Kivempi se on kuin vaikkapa joku kuppi tai tuikkulyhty....Viet vaan ja kylkeen joku hauska kortti.

Vierailija
5/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään vieraille tarjotaan jos ei itse juoda. Harvemmin jää käyttämättä. Sen sijaan erilaiset tuikkukipot ym. voi jäädä kaapin perälle riesaksi.

mieluummin sitten ei mitään. Tai sitten ainakin sen kahvin pitäisi olla jotain vähän erikoiskahvia ja siihen vaikka jotain kivoja lautasliinoja lisäksi.

Vierailija
6/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se johtuu vaan sen päästä, joka sitä nolona pitää. Otan vastaan mielelläni kahvipaketin, kiitos!

Vierailija
7/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin sitten ei mitään. Tai sitten ainakin sen kahvin pitäisi olla jotain vähän erikoiskahvia ja siihen vaikka jotain kivoja lautasliinoja lisäksi.

Vierailija
8/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se johtuu vaan sen päästä, joka sitä nolona pitää. Otan vastaan mielelläni kahvipaketin, kiitos!

miksi ei samalla vaikka margariinia? Siis haloo, kyse on tässä muistamisesta kuitenkin, siitä, että joku on hoitanut lastasi. Jos se on mielestänne kahvipaketin arvoinen juttu niin siitä vaan. Itse arvostan sitä vähän enemmän kuitenkin.

Vierailija
9/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on jo arvostuksesta, kuten tuossa sanoin. Ja tokihan sitä voisi viedä halvemmankin, eli se raha ei ole juttu, mutta alle 10 eurolla ei saa mitään tänä päivänä mitä kehtaisi viedä.

Vierailija
10/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kahvipaketti kalliimpi kuin tiimarin alennuskorista kaivettu tuikkukippo, mitä nyt kukakin nolona pitää...

Ei ole kuitenkaan pakko viedä mitään, kyllä opettajat ja ohjaajat pärjäävät pelkällä kiitoksella tai kortilla.

Vierailija
11/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen TYÖTÄ, se lapsesi hoitaminen. Palkan on siitä jo kuukausittain saanut.

miksi ei samalla vaikka margariinia? Siis haloo, kyse on tässä muistamisesta kuitenkin, siitä, että joku on hoitanut lastasi. Jos se on mielestänne kahvipaketin arvoinen juttu niin siitä vaan. Itse arvostan sitä vähän enemmän kuitenkin.

Vierailija
12/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kahvipaketti kalliimpi kuin tiimarin alennuskorista kaivettu tuikkukippo, mitä nyt kukakin nolona pitää...

Ei ole kuitenkaan pakko viedä mitään, kyllä opettajat ja ohjaajat pärjäävät pelkällä kiitoksella tai kortilla.

mutta ei kai kukaan nyt tuollaista(kaan) vie...??? Apua... Voi ope-parkoja.

Vierailija
13/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kai kukaan nyt tuollaista(kaan) vie...??? Apua... Voi ope-parkoja.

Oikeasti, kahvi tulee käytettyä, joko siellä töissä tai kotona. Niillä teidän antamilla "hienoilla" lahjoilla ei useinkaan tee yhtään mitään. Ainoa joka niistä hyötyy on antaja joka saa kehuskella kun muistaa opea niin hienolla lahjalla.

Vierailija
14/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tee tai muutama käsintehty suklaakonvehti on just hyvä lahja ja sellaiset aion viedäkin. Meillä lahjottavia esikoisella 2 x ope, keskimmäisellä 4 x pk-hoitaja, kuopuksella 4 x pk-hoitaja. Tulee kyllä kalliiksi tuo, mutta silti haluan muistaa.

Vierailija
15/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinataan askarrella eskarilaisen kanssa vaan kortti opelle..se saa riittää :)

Vierailija
16/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut lahjaksi kahvipaketteja, näissä myös lapsen itse tekemä kortti ja esim lapsen tekemä magneetti kiinnitettynä kiinnitysteipillä. Kovin tulin iloiseksi, vaikka kahvia en edes juo. Sen kahvin voi tarjota vieraille, ei ole mitään hirveän pröystäilevää eikä jää nurkkiin lojumaan.

Mitään ei siis ap ole pakko antaa! Mutta kahvipaketti käy oikein hyvin, jos sillä haluat ilahduttaa!

T: lto

Vierailija
17/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on jo arvostuksesta, kuten tuossa sanoin. Ja tokihan sitä voisi viedä halvemmankin, eli se raha ei ole juttu, mutta alle 10 eurolla ei saa mitään tänä päivänä mitä kehtaisi viedä.

saa vaikka lautasliinoja, teetä, suklaata, pienen pyyhkeen, leikkokukan, ruukkukukan yms. jotka ovat minusta juuri sopivia, käytettäviä lahjoja. Hyvin kehtaa viedä. Minusta noissa lahjoissa tulee juuri esille se, että haluaa muistaa ja kiittää, mutta jollain sellaisella, joka ei jää nurkkiin pyörimään.

Asutaan vieläpä ns. hyvällä asuinalueella, mutta ei pk-seudulla, kai se sitten vaikuttaa asenteisiin...

Vierailija
18/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rauhallisia kahvihetkiä ja hyvää kesää opelle, toivoo Pekka."

Vierailija
19/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta nimenomaan peruskahvi - ne maustetut tuppaavat jäämään nurkkiin pyörimään..Jos pelkkä normi kahvi tuntuu liian "halvalta",siihenhän voi liittää kylkeen vaikka juurikin muutaman laadukkaan konvehdin tai jotain herkkukeksejä - sellaisia ei tule itselle koskaan ostettua.

Vierailija
20/33 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis puhutaan päiväkodista (meillä eskari on samaa päiväkotitouhua). Hoitajia on monta, samoin on muu henkilökunta jne. Minä olen ratkaissut asian niin, että vien keväisin ja jouluisin jonkun herkkukorin henkilökunnalle kahvihuoneeseen laitettavaksi. Mukana lapsen kortti, jossa kiitokset ja hyvän kesän/joulun toivotus.

Sen ymmärrän, että jos eskarissa käy niin, että on se yksi opettaja, samoin koululaislla se luokanopettaja, silloin on helpompi perustella joku pieni tavaralahja tms sille yhdelle hekilölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi