Jos ajatellaan nuoruuden/lapsuuden kavereitasi, mitä heistä on tullut isona? Kuka on kuuluisin
tai muuten korkeimmalla pallilla? Ja minkä ikäisiä olette?
Mun nuoruuden kavereista kuuluisin voitti jääkiekon SM-liigan mestaruuden parikymppisenä ja pelaa nykyään ammattilaisena ulkomailla (ei NHL:ssä, vaikka varaus on, vuodelta -99). Kolmekymppinen, niin kuin minäkin.
Kommentit (27)
tieteellisiä juttuja ulkomaisia jukaisuja myöten. Ainakin joissakin piireissä nimeni on tuttu monille. Vain yksi toinen kaveripiiristäni lähti yliopistoon, hänestä tuli hammaslääkäri.
on toimitushallituksen pääministeri???
niistä keistä tiedän niin yks palottelusurmaaja löytyy.
on toimitushallituksen pääministeri???
ja kun uuden vaalikauden hallitus on saatu kokoon,toimitushallitus eroaa ja uusi hallitus aloittaa työt.
ihan perusihmisiä ollaan. Sairaanhoitajia, lääkäreitä, kaupallisten alojen ihmisiä, jokunen taiteellisemman alan ihminen, tohtoreita tuli parista-kolmesta (minä yksi heistä), yksi on tietääkseni kuollut.
Olemme jo 40+, joten tuskinpa kukaan enää kuuluisuuteen singahtaa! =)
sitten löytyy yksi kansanedustaja ja yksi perintöprinsessa
että olihan mulla alakoulussa luokkakaverina yksi Suomen nykyään varsin tunnetuista näyttelijöistä.
Yllättävän moni päätyi sosiaali- tai terveydenhuoltoalalle.
Kuuluisin (=työnsä kautta näkyvin) taitaa olla toimittaja Riina Malhotra.
Tunnettu toimittaja, tanssija, pari juristia, muusikoita, säveltäjä, iso nippu lääkäreitä, opettajia, arkkitehti yms.
Itse olen työtön, jeshhhh! "Moi, mitä nykyään teet?" Pitäis varmaan sanoa jotain "between jobs".
mutta TeliaSoneran varatoimitusjohtaja on ala-asteen kaverini. Aika hauska, kun pientä kyläkoulua käytiin. Kolmevitosia ollaan molemmat.
Opiskelukavereista/tutuista nyt monikin on yritysmaailmassa tai tiedeyhteisössä pitkällä.
Tällä hetkellä kuuluisin on yksi suomen mestareista :D
Jos sitten puhutaan entisestä koululuokastani, niin en tiedä heistä yhtään mitään, enkä ole kiinnostunut tietämäänkään. Varmaan joku on päässyt paikallislehteen jossain vaiheessa.
kuuluisin on kuuluisa niin erikoisesta jutusta etten laita tähän koska kaikki tunnistavat
Anna Eriksson. Ei varsinaisesti oltu kavereita, mutta lukiossa oltiin samoilla tunneilla, ja näin ollen väkisinkin tekemisissä.
Muuten lapsuuden kavereista löytyy opettajia ja lääkäreitä..
Itse kotiäitinä vaan.. Enkä mitenkään oppinut ole.
oli lapsuudenaikainen paras ystäväni.
Luokkakavereista yks rallin maailmanmestari, yks palkittu elokuvaaja ja yks melko tunnettu näyttelijä (mm.Ryhmis). Vajaa viiskymppisiä ollaan.
Salkkareiden vakiokalustoa oleva näyttelijä.
Ikää reilu 30v.
tavallisia kunnollisia: opettaja, lääkäri, terveydenhoitaja, tradenomi, KTM, diplomi-insinööri.