Kysyin eräältä naisista pitävältä naiselta, että
voisiko hän hipsuttaa mua, edes vähän..? Niin hän vastasi, ettei pysty lähtemään minkäänlaiselle hipsutuslinjalle, mutta hyvä että kysyin.
Mitä ajatella? Olen naimisissa oleva äippä. Tosissani kysyin.
Kommentit (71)
Se on rakastunut tai vähintään ihastunut suhun eikä siksi halua vaan hipsutella.
Mistä päättelet niin? Olisikin noin....
ap
(kysyin asiaa siis sähköpostissa, johon hän vastasi noin), lähetin vielä hälle s-postia, mutta hän ei enää vastannut siihen.. tosin aiemmin sanoi, ettei ole "sähköpostikirjoittaja". Eilen näin hänet (emme siis varsinaisesti tunne), ja hän meinasi tulla puhumaan kanssani mutta kuitenkin kääntyi sitten pois. Muitakin oli paikalla..
Mitähän tästä nyt ajattelisi.. hän on kyllä osoittanut kiinnostusta todella selvästi jo kauan..
ap
pakko nostaa..
Näin hänet eilen, ja kun hän tervehti minua, niin katsoi pitkään silmiin ja sitten vielä hymyili päälle sillä tavalla "tietoisesti" eli tarkoituksellisesti. En osaa selittää sitä niin, että toinen voisi ymmärtää asiaa oikein, mutta kuitenkin, siinä katseessa oli niin selvästi jotain erilaista kuin "yleensä" on. Olisin voinut mennä puhumaan hänen kanssaan, mutten mennyt, kun paikalla oli paljon muitakin..
Ei kai tähän asiaan tule selvyyttä koskaan :(
ap
milloin toinen on ihastunut.
Mutta etenitköhän liian nopeasti? Itse en ainakaan toivoisi mitään hipsutusviestejä, vaan jotain hienovaraisempaa. Tuo hipsutushan oli jo selkeä ehdotus, ei enää flirttailua.
olihan tuota silmäpeliä ymv kestänyt jo jopa useamman vuoden, mutta siis mitään etenemistä kun ei ole tapahtunut. Välillä flirtti ollut todella selvää hänen puoleltaan, ei ole jäänyt epäselväksi etteikö hän olisi naisiin päin.. ehkä tämä meikäläisen veto oli niin iso ylläri hänelle sitten, en tiedä.. mutta jotenkin hämilläni nyt olen. Enkä tiedä mitä nyt sitten seuraavaksi..
ap
Eli tämä naisista tykkäävä nainen on ollut sinusta kiinnostunut tai on ainakin flirttaillut kanssasi vuosia, ilmeisesti tunnette työyhteyksistä? Sinua imartelee huomio, ja nyt yhtäkkiä jostain syystä sinua alkoi kiehtoa, josko teidän välillänne voisi olla jotain muutakin...
Lähestyit häntä ehdotuksellasi, mutta hän kieltäytyi, ja nyt et ole varma miten pitäisi edetä, koska hän on kuitenkin edelleen kiinnostunut.
Sinulla on kaksikin ongelmaa: et tiedä mitä haluat, ja toisekseen et tiedä miten tavoittelisit sitä mitä ehkä haluat jos haluat. Lisäksi ehkä haluaisit että vaikka tästä ei tulisi mitään, voisit jotenkin pyyhkiä pois tai selvittää nolot hetket ja epävarmuuden väliltänne.
Mitä hän on täsmälleen sanonut SINULLE eri vaiheissa? En tästä kertomastasi pysty oikein erottamaan mikä on omaa tulkintaasi ja mikä hänen suoraan sanomaansa.
Minä varmaan kutsuisin tuota toista suoraan kahville tai ehkä helpompaa jos kaljalle, ja siellä pyytäisin että käydään ihan vaihe vaiheelta läpi mikä suhteemme on. Sitä ennen pitäisi tietysti itse selvittää mitä toivoo... Minä olen saanut käsityksen, että sinua imarteli toisen huomio ja jotenkin elämän tylsyydessä olisit halukas kokeilemaan jotain uutta ja kiehtovaa... mutta et todella ole valmis etkä halukaskaan sitoutumaan suhteeseen (et ole vapaa - ja toisekseen et edes tunne tätä ihmistä! miten voisit olla kovin ihastunut jos ei ihastus ole fyysistä ja sitä se ei ilmeisesti ole).
On reilua sanoa toiselle missä itse menee. Samalla voit selittää, että hämmennyksissäsi kirjoitit ne sähköpostit ja kysyä mitä hän niistä ajatteli. Ja jos toteatte, että teillä ei ole tulevaisuutta, voit pyytää anteeksi ja kiittää että hän on ollut ymmärtäväinen ja ihana ihminen.
Eli tämä naisista tykkäävä nainen on ollut sinusta kiinnostunut tai on ainakin flirttaillut kanssasi vuosia, ilmeisesti tunnette työyhteyksistä? Sinua imartelee huomio, ja nyt yhtäkkiä jostain syystä sinua alkoi kiehtoa, josko teidän välillänne voisi olla jotain muutakin... Lähestyit häntä ehdotuksellasi, mutta hän kieltäytyi, ja nyt et ole varma miten pitäisi edetä, koska hän on kuitenkin edelleen kiinnostunut. Sinulla on kaksikin ongelmaa: et tiedä mitä haluat, ja toisekseen et tiedä miten tavoittelisit sitä mitä ehkä haluat jos haluat. Lisäksi ehkä haluaisit että vaikka tästä ei tulisi mitään, voisit jotenkin pyyhkiä pois tai selvittää nolot hetket ja epävarmuuden väliltänne. Mitä hän on täsmälleen sanonut SINULLE eri vaiheissa? En tästä kertomastasi pysty oikein erottamaan mikä on omaa tulkintaasi ja mikä hänen suoraan sanomaansa. Minä varmaan kutsuisin tuota toista suoraan kahville tai ehkä helpompaa jos kaljalle, ja siellä pyytäisin että käydään ihan vaihe vaiheelta läpi mikä suhteemme on. Sitä ennen pitäisi tietysti itse selvittää mitä toivoo... Minä olen saanut käsityksen, että sinua imarteli toisen huomio ja jotenkin elämän tylsyydessä olisit halukas kokeilemaan jotain uutta ja kiehtovaa... mutta et todella ole valmis etkä halukaskaan sitoutumaan suhteeseen (et ole vapaa - ja toisekseen et edes tunne tätä ihmistä! miten voisit olla kovin ihastunut jos ei ihastus ole fyysistä ja sitä se ei ilmeisesti ole). On reilua sanoa toiselle missä itse menee. Samalla voit selittää, että hämmennyksissäsi kirjoitit ne sähköpostit ja kysyä mitä hän niistä ajatteli. Ja jos toteatte, että teillä ei ole tulevaisuutta, voit pyytää anteeksi ja kiittää että hän on ollut ymmärtäväinen ja ihana ihminen.
Mutta kaitpa sitä ihminen jossain määrin on tällaisessa tilanteessa "sekaisin", kuinkas muutenkaan? Täysin uusi asia, mitä en ole tiedostanut itsestäni edes kauaa, ehkä muutaman vuoden. Enkä tiedä, miten sitten tosi tilanteessa asian kokisin. En voi tietää!
ap
neuvopa sinä mitä tällaisessa tilanteessa sitten pitäisi tehdä, että tekisi kaiken OIKEIN? Kun ei ole itsestään millään tavalla varma, mutta kun kuitenkin tuo asia päivittäin mielessä käy, ja kiinnostaa. Pitäisikö ensin ottaa ero miehestä, että voi kokeilla, että miten se nyt onkaan sitten?
ap
Minusta sinun olisi parempi unohtaa tämä nainen. Jos vielä sen jälkeen tunnet kiinnostusta naisiin - MUIHIN naisiin tai esimerkiksi unissasi olet naisten kanssa, niin ehkä sinulla tosiaan on ei-hetero-ominaisuuksia.
Jos olisit oikeasti ihastunut tähän ihmiseen (ainoa hyvä syy harrastaa seksiä), niin et miettisi etukäteen sitä että mahdatko pitää kosketuksesta tai miten se tehdään. Ajattelisit häntä itseään, mitä hän sinusta ajattelee, miltä hän näyttää, mitä hän toivoo, miten voisit päästä puhumaan hänen kanssaan, miten pääsisit koskettamaan häntä MIHIN KOHTAAN TAHANSA.
(60)
Jos olisit ihastunut ihmiseen, sillä ei olisi väliä mitä sukupuolta hän on.
Mieti, mitä ajattelet hänestä ihmisenä. Haluatko häntä?
Ei ole olemassa mitään lesbokoodistoa jonka mukaan toimitaan toisella lailla kuin muissa ihmissuhteissa ja ihastumisissa.
haluan. Ja näen unta hänestä melkein joka yö..!
Mutta ymmärrän myös, että tein typerästi lähettäessäni moisen sähköpostin hänelle.. Se harmittaa. Ehkä olisi syytää pyytää anteeksi? Onhan minulla häntä kohtaan tunteitakin, kovasti, mutta en vain uskalla tuoda niitä esille, kun tilanne on mikä on, eli että olen naimisissa. Miehen kanssa.
Vaikeaa kaikenkaikkiaan.
Mutta siis ei hän ole minua tyrmännytkään, koska niiden viestin lähettämisen jälkeenkin on katsonut minua niin "kauniisti" ja hymyilevästi, voisi sanoa että kaipaavasti. Ihan todella.
ap
nyt vielä sen verran, että pyydänkö häneltä anteeksi sitä sähköpostia, missä ehdottelin aika suorasukaisesti..? Vai annanko asian olla, ja kerään vaan rohkeutta että uskallan mennä naamatusten puhumaan? Vai mitä tekisin?
ap
olet tehnyt kerran aloitteen ja seuraava siirto on sitten häneltä, jos sitä ikinä tulee..
kaikella kunnioituksella, mutta multa lopahtaisi kiinnostus saman tien, jos aikuinen ihminen käyttäisi termiä "hipsutus" tarkoittaessaan halimista ja pussailua.
Niin, tuskinpa seuraavaa siirtoa tulee, hänen puoleltaan kuten joku jo arvelikin. Ja hipsuttaminen on niin nolosti ilmaistu. Eli ihan sama, miten yrittää, niin aina tekee väärin, parempi siis jatkaa samaa linjaa kuin ennenkin eli olla tekemättä mitään!
ap
tilanne kuin mulla. Sillä erotuksella vain, että itse en ole uskaltanut noin suorasti lähestyä! Ja sekin ero on, että meidän tapauksessa myös tuo toinen nainen on naimisissa, miehen kanssa, kuten siis itsekkin.
Niin, mitäpä tässä tekisi? En tiedä. En osaa neuvoa sinua, enkä itseäni. Liekkö unohtaminen ainoa oikea keino, en tiedä. Tunne on kyllä ihan liian vahva.
Itse tein kyllä hänelle tiettäväksi selvästi, katseitten lisäksi, että olen häneen kovasti ihastunut. Ja hän vastasi siihen tavallaan niin, että tiedän olevani hänen ajatuksissaan. Siis jotain muutakin tapahtui, kuin pelkkiä katseita. Mutta en tiedä, mitä minun olisi sitten pitänyt tehdä, ja pelkään hänen tulkinneen minut niin, että en tahdo tehdä asialle mitään.
Onhan nämä vaikeita asioita kyllä. Mutta tosiaan tuo, että itse en kyllä ole ajatellut edes niin pitkälle, mitä itse ehdottelit ap omalle ihastuksellesi hipsutuksineen! Itse todella ajattelen häntä ihmisenä, ja kuinka paljon minulle merkitsi meidän yhteiset hetket -jotka olivat ihan normaalia työhön liittyvää kanssa käyntiä. Mutta minulle niillä oli erityinen merkitys, enkä niitä ikinä unohda. Enkä olisi halunnut niiden ikinä loppuvan. Ja tuntuu, että kuihdun sisältä sydämestäni kokoon, kun meillä ei kai ole enää mahdollisuutta tavata. Hipsutteluista viis, kunhan vain saisin olla hänen lähellään.
.... mutta siltikään en käsitä..! Nimittäin flirtti oli välillä todella "hurjaa". Siis selvää kiinnostuksen osoitusta.
ap