Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyin eräältä naisista pitävältä naiselta, että

Vierailija
26.05.2011 |

voisiko hän hipsuttaa mua, edes vähän..? Niin hän vastasi, ettei pysty lähtemään minkäänlaiselle hipsutuslinjalle, mutta hyvä että kysyin.

Mitä ajatella? Olen naimisissa oleva äippä. Tosissani kysyin.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tosiaankaan pidä häntä minään "leluna" ja ymmärrän asian hänenkin kannaltaa oikein hyvin.. mutta tunteet on kuumia, ainakin minun puoleltani, ja jatkuneet jo vuosia. Pakko olisi jo tehdä jotain, ei enää kestä. Ja tuo lyhyt sähköpostien vaihtelu oli se minun aloitteeni.

ap

Vierailija
22/71 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota, että tapailette ensin muutaman kerran, käytte kahvilla ym. niin näette, kohtaavatko kemianne muuallakin kuin jossain fantasiamaailmoissa. Mieskään ei epäile mitään kun sanot lähteväsi työ/mammakaveria moikkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksessä jumppaohjaaja tms. henkilö? Olet nyt edennyt kuitenkin henkilökohtaiseen kommunikointiin hänen kanssaan?

Vierailija
24/71 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta olisit kiinnostunut niin hetikö se pitäisi tehdä selväksi mitä kaikkea fyysista tekisitte ja millä tasolla? Ei ihme, ettei sitä sun kohdetta kiinnosta

Vierailija
25/71 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kerran känässä menin lesbokaverille möläyttämään että miltä tuntuisi ja vastaus oli että ei kavereita.

Jäänyt siitä asti kavertamaan. Olin nimittäin puolitosissaan..

Perheellinen olen minäkin. Ei tosin mitään mielitiettyä.

Minkä ikäinen olet.

Vierailija
26/71 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kertoi siita ihastuksestaan jumppa-ohjaajaan tms. Mun mielesta tuo sun ihastuksesi sanoi ei kiitos. Jos tietaa perheellisyydestasi ja etta olet naimisissa niin ei halua lahtea leikkimaan tulella.

Vierailija
27/71 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen bi ja lähes vapaa toimimaan kuten tahdon (yhden lapsen äitinä, muita sitoomuksia ei ole). Mietin että jos minä saisin lähettämäsi kaltaisen viestin joltakin, jota en edes kovin hyvin tunne...

Säikähtäisin varmaan. Siinäkin tapauksessa, että viestin lähettäjä olisi joku "salainen" ihastus. Se olisi liian suorasukaista. Tulisi tunne, että olen jonkun mielestä niin epätoivoinen että mikä tai kuka vaan kahdella jalalla liikkuva kelpaa. Että olen pelkkä kokeilu ja viihdyke.

Kuten kaikissa ihmissuhteissa, myös kaverisuhteissa, toiseen haluaa ensin tutustua rauhassa. Mutta en tiedä, haluaisinko tavata liian innokasta vastapuolta, sen enempää naista kuin miestäkään.

Vierailija
28/71 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa hälle vielä sähköpostia, ja selittää asiaa tarkemmin.. kun niin vietävästi ujostuttaa mennä kasvotusten puhumaan tarkemmin.. Totta puhuen nimittäin hävettää, että olin noin suorasukainen. Tietysti mulla on häntä kohtaan tunteita ja ihastumista, ja haluaisin tutustua häneen muutenkin. En todellakaan pidä häntä minään seksileluna!

ap

Vierailija
29/71 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ainakaan säikähtänyt :) Nimittäin kysyin asiaa. Ja onhan tätä sanatonta kiinnostusta kestänyt jo kauan, kauan.. ihan molemmin puolin samanlaista vilkuilua ja katseita, hymyjä ym.

ap

Vierailija
30/71 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häneltä suoraan, että oletko kenties tulkinnut häntä jotenkin väärin (niitä mainitsemiasi eleitä, flirttiä yms.) Siis ihan varmuuden vuoksi? Ja kertoa että et ehkä osannut lähestyä asiaa alun perin oikein.

Ettet halua jäädä miettimään mitään "entäs jos" -tilannetta.

-35-

Vierailija
31/71 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

immeiset! Minun pitää tavata hänet ensi viikolla, ihan silmästä silmään, miten pystyn siihen ihan pokkana..??

ap

Vierailija
32/71 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mietin tässä että mitä teen, otanko puheeksi nämä sähköpostit vai en, kun hänet tapaan..? Nimittäin työn merkeissä tavataan..

ap

Vierailija
33/71 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en "hipsuttelisi" siitä syystä, että olet parisuhteessa ja sinulla on lapsia. En tosiaan aikoisi olla kodinrikkoja.

Vierailija
34/71 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itseänikin on alkanut kaduttaa ne sähköpostit, mitä lähetin.. en edes tiedä, olisinko kuitenkaan oikeasti valmis edes kokeilemaan mitään. VAIKKA kiinnostusta kyllä olisi, mutta entäs sitten kun tehtyä ei tekemättömäksi saa, että kuinka paljon se alkaisi kaihertamaan omaatuntoa.

Mutta joudun hänet kohtaamaan myöskin tulevaisuudessa, ei pelkästään ensi viikolla..

ap

Vierailija
35/71 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö ihan sormetusta? :D

Sellainen ei ole ollut mielessäkään. Kuten sanoin, olen tarkoittanut lähinnä sellaista halailemista ja suukottelua hipsuttelulla, ja uskon hänen kyllä ymmärtäneen asian. Sänkyyn meno ei ole ollut mielessäni, olen niin "estoinen" muutenkin että en tod ajattelisi meneväni sänkyyn asti.

Mutta en kaipaa neuvojanne enää, todellakaan, hoidan asian omalla tavallani ja vaistooni luottaen. Hänen katseensa ja hymynsä kyllä kertoo, etten ole hänelle mitenkään vastenmielinen eikä hän välttele minua mitenkään. Paremminkin päinvastoin, sen sähköpostin lähettämisen jälkeen :)

ap

Vierailija
36/71 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että melkoinen turn off olisi tuollainen termi kuin "hipsutus". En ole koskaan kuullut, ja tulee mieleen jotkut ala-asteikäiset tai sitten vaihtoehtoisesti sormetus. En yhtään ihmettele jos vastapuoli ei lämpene. Mielestäni kahden aikuisen kanssakäymisessä tuollaisen oudon sanan käyttäminen (et hei ap tosissasi voinut kuvitella että tämä "ihastuksesi" olisi tiennyt mitä käyttämäsi omakeksimäsi sana tarkoittaa) ei ole normaalia. Siis siinä mielessä, että jos ehdottelet jotain jollekin puolituntemattomalle ihmiselle, puhu suoraan äläkä käytä tuollaisia sanoja.

Muutenkin juttusi vaikuttaa sekavalta, ja en ihmettele sitä että vastapuoli on päättänyt suhtautua suhun neutraalin ystävällisesti. Jollain tasolla tuntuu, että sulla on nyt pahemman luokan fiksaatio tähän naiseen. Onko käynyt mielessä, että hän ehkä on vain sellainen tyyppi joka flirttailee luonnostaan?? Eli että suhtautuu elämään ja muihin ihmisiin pilke silmäkulmassa? Tämän ei tarvitse tarkoittaa että hän haluaisia yhtään enempää kanssasi. Varsinkin kun tietää että A) olet naimisissa miehen kanssa B) sulla on lapsia huollettavana C) et ole koskaan edes ollut naisen kanssa D) puhut oudon vihjailevasti, mutta et pysty keskustelemaan "aikuisten oikeesti" kasvotusten.

Eli mietis nyt vielä kerran...

Vierailija
37/71 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ap pisteet siitä, että lähestyit häntä, vaikka ehkä se olikin hieman kömpelöä. Se on silti tosi rohkeasti tehty. Mutta nyt, älä unohda sitä että sait jo häneltä vastauksen. Hän ei halua lähteä sellaiselle linjalle sinun kanssasi. Kaikki muu on SINUN tulkintaasi. Hän on selkeästi ystävällinen ja pitää sinusta. Muttei se tarkoita, että hän haluaisi kanssasi suhdetta.

Jos haluat vielä tehdä jotain, voit lähettää hänelle viestin tai kasvotusten kysyä, etteihän viestisi vain loukannut häntä mitenkään. Ja siinä voisit sanoa, ettei tarkoituksesi ollut olla tökero tai liian suorasukainen, mutta olet ollut ihastunut häneen jo jonkin aikaa ja se hämmentää sinua koska on sinulle ihan uutta tuntea tällaisia tunteita naisia kohtaan.

Vierailija
38/71 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koskaan ryhdy suhteeseen varatun kanssa. Flirttailla voin kyllä, mutta se ei ole mikään lupaus suhteesta.

Minua ei myöskään kiinnosta suorasukaiset ehdotukset. Eri asia on jos ollaan vähän hiprakassa ja sitä on edeltänyt jo usemman tunnin tanssiminen tms, mutta ei noin.

Muttamutta: ehkä tämä on trolli, tämä omituinen stoori.

Vierailija
39/71 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvallista flirttailla kun olet hetero. Ei ollut kuitenkaan valmis mihinkään flirttiä kummempaan. Tai jotain...

Vierailija
40/71 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hipsutella ja ihan lipsutellakin.

Halusi ainoastaan flirttailla kanssasi.