Miksi monet reilusti ylipainoiset
valittaa ruokansa ylimakeudesta, vaikka luulisi että juuri he ovat siihen makean makuun tottuneet. Esim. tuttavani bmi 43 valitti nykymurojen makeutta, eräs reilusti ylipainoinen lapsi valitti makeasta tarjottavasta...
Kommentit (11)
sokerinsyönnin seurasta vai mitä meinaat?
Aika moni lihoo enneminkin rasvaisesta ruoasta ja liian suurista määristä. Ihan vaan tiedoksi.
kaikki ylipainoiset pidä makeasta.
Minullakin isompi kompastuskivi on suolaiset ja rasvaiset herkut.
ne on liian makeita! Minäkin olen hankkinut läskini sipseillä, hampurilaisilla, ranskalaisilla ja pizzoilla.
Ehkä käsitys ylipainon syntymisestä on ollut minulla väärä. Ap
jonka olen tuntenut lähes 10 vuotta. Kun tulee kylään, ei koskaan ota kahvin kanssa syötävää, ei ikinä mitään. Illanistujaisissa ei koske sipseihin eikä popcorneihin.
Naurattaa tollainen, koska tyyppi painaa varmaan 95 kiloa. Yrittää ressukka varmaan esittää, että kyllä itsekuria löytyy. Eipä näy löytyvän tarpeeksi, että lähtisi paino tippumaan sieltä alas.
Eli tankerot: kyllä ne teidän kilot paljastaa ne herkuttelut, vaikka kuinka jätätte kahvipöydässä pullat ja piparit syömättä. Jos on painonsa kanssa sinut, syö kyllä kylässä makeaa ja ottaa vielä lisääkin.
En tajua luulevatko lihavat, että muut tosiaan ajattelevat, että "vau, onpa tuolla itsekuria" !
Eivät ajattele, koska kyllä sen omilla silmillään näkee, että lihava mikä lihava...
että kaverillasi saattaa olla paha syömishäiriö tai häntä saattaa ahdistaa seurassa syöminen, koska ilmeisesti säkin kyttäät "läskien" syömistä.
Reilu kaveri oot, ota hei tästä papukaijamerkki.
Kotona valtava karkkikippo täynnä karkkia ja aina väittää, että ei itse syö ja ne ovat joulusta jääneet. Kun ollaan syömässä, niin syö todella hillitysti. Ehkä hän häpeää syödä muiden nähden ja syö sitten salaa, kun kukaan ei näe. Kyseinen tuttu lihoo koko ajan lisää.
Monissa tilaisuuksissa oikein tyrkyttämällä tyrkytetään herkkuja lihaville, et kun "sullehan se kakku maistuu!?"
Toisaalta myös minulle, normipainoisellekin tyrkytetään, kun "olet niin pieni ja blaablaa."
Ei oikein reilua, jos joku vaikka yrittäis laihduttaa. Ja toisaalta, en pysyisi hoikkana, jos en vähän vahtaa, mitä suuhuni pistän. Totta kai otan herkkujakin, mut en mä halua syödä niitä mitenkään järjettömiä määriä.
Voi vitsi tää kuullostaa niin syömishäiriöiseltä, mitä en tod ole. Bmi 23.
minä aina itseäni pidin lihavana muutama vuosi takaperin. olin mielestäni "niin suuri" etten kehdännyt käyttää nättejä vaatteita. bmi tuolloin 21. Sain töissä 2 kertaa migreenin ja vaihtoivat pillerit minipillereiks. Aloitin juuri uudessa firmassa työt ja tein 12pv putkeen 4 vp joskus vähemmän vapaita koko kesän töitä. en syönyt tai juonut normaalia enempää. pillerit turvotti 17kg 3 kuukaudessa koska ei kuukautisiakaan näkynyt niiden johdosta. lopetin 3 laatasta ja pidin 3kk tauon ja jatkoin töissä ahertamista. sit tulin raskaaksi ja ei enää saanutkaan laihduttaa ja työrytmi muuttu tasaiseksi. nyt on hieno olla 25kg isompi ja saada nää kilot pois. ja vaikka ikää ei oo paljoo alle 25 niin ei nää hemmetti lähde sitten millään. :(
kyllä lihavakin voi sanoa ettei sokeri oo hyvää tai maistuu liian makealta!
T: bmi 30.5 :(
minä painan 100kg, enkä syö juuri koskaan mitään makeaa, en esim. karkkia _koskaan_. Olen lihottanut itseni mielialalääkkeillä ja alkoholilla.
Suolaisia ja rasvaisia välipaloja.
bmi32