Raskaustestiasiaa
Tiedän, että ns. tikkutestin voi tehdä jo samana päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa. Mutta jos kuukautisten pitäisi alkaa sunnuntaina, voiko raskaus näkyä verikokeessa jo edeltävänä perjantaina? Eli 2 päivää ennen oletettua kuukautisten alkamisaikaa?
Onko verikoe herkempi kun tikku?
Kommentit (6)
voi näkyä jo 4 päivää ennen kk alkamispäivää. verikokeita ei kai enää oikein oteta kun kotitestit on niin luotettavia.
tikkutestiä
siksi kysyin, että olen menossa verikokeille muutenkin ja minulle suostuttiin pyynnöstäni laittamaan se "raskausverikoe" sitten siihen samaan litaniaan. mietin vaan, että pyysinkö sen turhaan, onko siitä mitään hyötyä vielä siinä vaiheessa.
no siihen en osaa kyllä sanoa, mutta voithan tehdä kotitestin siinä pe-aamusta kaiken varalta :)
tuli kaks selvaa viivaa jo 5 paivaa ennen kun kuukautisten piti alkaa, en tieda miten se sitten vaikuttaa kun mulla on niin pitka kierto ku 36pv. tein viela digitaalisen peraan ja se naytti, etta raskaana 2-3viikkoa.
sinä olet raskaana! en tiedä saako sinua onnitella... nuo kotitestit ovat kyllä erittäin luotettavia. nyt kannattaa vain soittaa oman terveyskeskuksesi neuvolaan.
voi näkyä jo 4 päivää ennen kk alkamispäivää. verikokeita ei kai enää oikein oteta kun kotitestit on niin luotettavia.