Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäsirkat viikonloppuna

29.10.2005 |

En nähnyt heiniksille vielä vv-aloitusta, joten tässä sellainen...

Plussanneita näkyy olevan varsin mukavasti, onnea kaikille! Toivottavasti lisää saadaan. Tuulet näkyvät olevan suotuisia sirkkavauvoille.

Omaa: vielä matkaa testaamiseen. Kp 21/28-29, joten ainakin viikko pitäisi vielä jaksaa. Hirveetä kärvistelyä tämä on.

Oireita ei niin minkäänlaisia, mutta eipä niitä ollut esikonkaan kanssa kuin vasta rv 6 alkaen.

Oliko muita samoilla päivillä menijöitä?

Nyt viikonloppupuuhiin, ennen kaikkea ostoksille. Ilma tuosta näkyy vetistyvän täällä Etelä-Suomessa, joten taitaa tulla esikolle kurahousupäivä.

Mukavaa lauantaita!

kuonokas

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitte hätähousu ja menin jo testailee.Eli kp26/28-30 ja voi sanoa että negaa näytti.Sellanen viivanpaikka siihen kyllä tuli mut ei siinä mitään väriä ollut.No toivoa on niin kauan kun ei täti yllätä.Mun mies varmaan pitää mua ihan hulluna ku esittelin testiä sille et näkyyks siin jotain se sano et no ei näy.Kysy vaan et eiks toi oo vähä aikasta.Toivottavasti plussat lisääntyy tänään!

Vierailija
2/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs en malttanut olla testaamatta aamupissasta mutta tuli siihenkin viiva!!!!nyt en vielä kuitenkaan uskalla siirtyä odottajien puolelle kun menkat ei ole vielä myöhässä kait laskin sen tuosta oviksesta 14 päivää...eli ei tiedä onko myöhässä:o) noh toivotellaan onnea nyt meille kaikille plussaukseen...oireitahan tuli heti en tiedä onko kuviteltuja mutta mahassa tuntuu kaikenlaisia nippailuja ja tissit on taas vähän arat.

tv:nässi rv3+4 ehkä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä siirryn tuonne elokuun puolelle kun täti saapui tänään..

mutta plussa onnea teille kaikille minä odottelen että jos sit elovauvveli ilmoittais tulosta..

Vierailija
4/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poju01, itsellä tuli ensin viivanpaikka ja tänään sitten jo ihan selvät punaiset kauniit viivat :D Varovainen onnittelu sinne ja toivotaan että kuukautiset eivät ala :)

Myös nässille suuret onnittelut! <3

Vierailija
5/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poju, toivotaan että se sinun viivanpaikkasi vahvistuu kunnon viivaksi.

Ja Nässiä jo varovaisesti onnittelen, eiköhän se sitä ole!!!

Tarulle voimahali ja tsemppiä uuteen kiertoon, elovauvakin on aika mukava!

Ja onnea myös kaikille niille plussanneille, joita en erikseen ole maininnut. Kaikkia ei millään muista nimeltä, kun ei joka päivä ehdi käymään koneella kun näitä plussia tuntuu tulevan ihan hirmuisella vauhdilla!

Ja sitten tietty omaa napaa.. tänään kp 12/26-27, eli touhupäivät käsillä. Olin jo päättänyt, että tässä kierrossa en aio ostaa raskaustestiä ennen kuin menkat ovat myöhässä, mutta tuossa äsken kalenteria selaillessani huomasin, että isänpäivänä olis todennäkösesti seuraava menkkojen alkamispäivä. Mikäs sen ihanampi isänpäivälahja kuin tieto tulevasta vauvasta, joten ajattelinkin, että testaisin sitten isänpäiväaamuna jos vaikka hyvinkin se plussa sieltä sen päivän kunniaksi napsahtaisi!! Olispa ihanaa... Onko muita jotka ajatelleet testata isänpäivänä? Taas siis toiveet HYVIN korkealla tän kierron suhteen..

Ei tänään sitten sen kummempaa, oikein mukavaa viikonloppua kaikille heinäsirkoille, ja tehkäähän niitä plussia kovasti!!!

Vierailija
6/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vauvahaaveet siirtyvät elokuun puolelle, sillä niinhän siinä kävi että täti löysi tiensä tännekkin. Toivottavasti nyt sentään joku haikara eksyisi meillekin päin...

Kaikesta huolimatta hyvää viikonloppua teille kaikille ja paljon ++++++tuulia!

Vierailija
7/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun puolelle siirrytään! Täti tuli kylään 4 päivää etuajassa?! Ja tämä on todella ensimmäinen kerta sen jälkeen kun teininä menkat ovat alkaneet, että alkavat ennemmin kuin piti, ovat yleensä tunnilleen kohdillaan tai korkeintaan vähän myöhässä, ja ajasta olen satavarma kun personaa olen käyttänyt. Tiedä sittten mistä johtuu.

Pettynyt olen, kun niitä oireita oli muka kovasti, mutta ilmeisesti nyt on hormonitoiminnassa muutenkin jotain heittoa eli ei ole ihme jos kummittelee. Kai meistä jokainen pettyy aina tässä vaiheessa.

No, tää oli eka yritetty kierto ja kuumeilu jatkuu, onnea plussanneille, plussia muille ja loppuja tapaillaan elokuun puolella.

Vierailija
8/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin sittenkin nettiin, kun viikonloppusuunnitelmat menivätkin nurin...ukko sairastui vatsatautiin! Eli tytön kanssa täällä hääritään. Toivottavasti minä ja neiti säästytään tolta taudilta, ei olis kiva hoitaa tyttöä kun heikko olo. Raskauspahoinvoinnin ottaisin paljon mieluummin ((=

=((pahoittelut tädin yllättämille ja onnea puolestaan plussanneille! Tänne ei mitään uutta, pelkkää odotusta ...kp19/24. Eiliset oireet jatkuu eli jotain vihlontaa rinnoissa ja sit alaselän kipua. Metallin makua ei tänään ole ollut!? Niin, ja nippailua ollut alavatsassa.

++++++PLUSSASÄTEITÄ++++++++

Saara

Vierailija
9/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivänä mullakin olisi testipäivä, jos sinne asti selkiän ilman tädin vierailua. Silloin olisi kp32. Nyt menossa kp17/n.30. Ovis oli ehkä eilen tai tänään. Petijumppaa ollut joka päivä, alkaa olla vähän tekemisen makua jo :/. Mulla on rintojen arkuus ihan normaali kierto-oire, ja alkoi taas :/ Ärsyttävää, kun alle 2 viikkoa jopa saa olla kuukaudessa ilman aristusta...

Hartaasti toivon sormet ja varpaat ristissä, että me molemmat (ja muutkin toivovat!) saadaan kertoa ihanat uutiset isänpäivänä isukeille.

Vierailija
10/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

LeiMu: minäkin ajattelin testata isänpäivänä...tosin sitten viime kierto venyi, joten voi olla että on turhan aikaista mulle silloin, kp olis 24/26-28. Eli täällä elellään nyt kp 9/26-28, ensi viikolla ovista bongaamaan..

Kaksi mun kaveria on kk sisään saaneet vauvat, tänne kanssa kiitos mahd. pian :)

Vierailija
11/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on taas menossa pessimistinen kausi eli olen sata varma ettei tässä kierrossa tärppää. Ainoa syy mun fiiliksiin on se että eilen jäi touhuamatta. Molemmat ollaan väsyneitä työstä ja esikoinen on täysillä koko ajan menossa. No katsellaan kuin käy. Jos sitä illalla taas virittäytyisi tunnelmaan.

Alia ja LeiMu mä taidan myös liittyä isänpäivänä testaajiin... jos maltan odottaa. silloin kierto olisi 32/28-30? Tai sitten voipi käydä niin, että ennen testaamista olen liittynyt jo elokuisten joukkoon.

jep, jep. Onneksi ollaan illallla lähdössä kyläilemään niin saan jotain muuta mietittävää.

Vierailija
12/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten ole vielä antanut itselleni lupaa kokeilla. Nyt 27/28.... Maanantaiaamuna testaan ellei sitten tule tarvetta sitä ennen siirtyä elokuun pinoon....

äitikuu

Vierailija
13/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut niille kenelle täti teki yllärihyökkäyksen.Toivottavasti ei ole änkemässä nyt tännekin kun taas jomottelee masua siihen malliin.Niin jomotteli eilenki.Tässä ei jaksa odottaa ens viikkoa millään mutta pakkohan se vaan on ellei sit tosiaan ala jo tänään tai huomen ne kirotut menkat.Plussatuulia toivotellen!!!!

Vierailija
14/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täti ollut tänään ahkera kiusaamaan ihmisiä... =(

Kolmas hätähousu tälle päivälle löytyy täältä, kp24/34? ja hain lähiapteekista Acon 10:n. Eipä siihen mitään tullut ensimmäiseen puoleen tuntiin, mutta nyt kuivuttuaan näkyy taas kerran ohut viivanpaikka tai mikä lie. Oon tehnyt noita testejä aiemmin kolme, ja kahdessa muussakin on näkynyt jälkeenpäin jotain viivannäköistä. Silti epäilen että olis ollutkin viime kierrossa kemiallinen raskaus, yhteensä kuuteen (HUH!) testiin (kolmea eri merkkiä) sain haamuja, mut ne hälveni sitten kuitenkin puhtaiksi negoiksi. Sen siitä saa kun testailee liikaa ja liian aikasin.

Tänään oon jo ollut vähän paremmalla mielellä, nyt tarvis lukee tota hemmetin näyttöä varten kouluun.. Ei paljon ole huvittanut koko loman aikana eikä kyllä huvita nytkään.

Mä ajattelin että jos suinkin jaksan odottaa ensi perjantaihin (ja parempi olis), niin testaan silloin seuraavaksi. Tais olla aika paljon muitakin kun testailee sillon?

Vierailija
15/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli selata kalenteria ku LeiMu ilmoitti testaavansa isänpäivänä. Taidanpa liittyä joukkoonne jos niin ihanasti kävis ettei tätiä kuuluisi. Mulla olis sillo jo kyllä kp 32/28 eli kärsivällinen pitäs olla jos sinne asti sattus pääsemään! Nyt siis mennään 17/28 ja ainakin tässä kierrossa tunsin oviksen voimakkaana kp 14/28 (epäilin jo nimittäin et mahdanko ovuloida lainkaan.) Tikutkin oli kaapis, mut säästin ne seuraavaan kiertoon (toivottavasti niitä ei tarvittaisi lainkaan!! en ookkaan koskaan tikutellu).

Toivotaan että saadaan paljon plussia heinäkuun junaan. Itsellä on sellainen lohdutus jo mielessä jos täti sieltä porhaltaa, että esikoinenkin syntyi elokuussa. Jospa se olis sitte meijän perheen kuukausi jos heinäkuu ei satu olemaan.

Mukavaa lauantai-iltaa!!!!

Vierailija
16/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tännekin saman kuin syyssäteisiin: Te jotka testaatte/tuskailette Aconin testeillä, niin tilasin netistä Unistep testin ja näytti paljon selvempää plussaa kuin Acon25, tuo Unistepkin on " 25" , eli siis yhtä tarkka kuin Acon25. Tein siis kumpaisenkin testin vielä tänä aamuna ja Acon näytti todella haaleaa viivaa ja Unistep todella selkeitä punaisia viivoja. Noita Unisteppejä sai muistaakseni verkkoapteekista tilattua. Itse suosittelen.

Terv.Jenni

Vierailija
17/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarvetta vielä...sillon ois 32/27, mutta mies sano et ennen perjantaita ei saa testata kun hän ei oo kotona.

Joitain oireita on kyllä...tänään on taas vihlonu mahaa ja kun pyykkejä nostin koneesta ni tuntu repäsykipua, nännit on vieläkin näppylöillä ja etoo ja huimaa..mutta huominen pitää viel piinailla ja sitten maanantai aamuna se täti tulee jos on tullakseen..Mulla on niin säännölliset menkat että jos ei täti tuu maanantaina niin sit on jo ihme.

Yli vuoden aikana on ollu kaikki muut kierrot 27 paitsi yks oli 33 kun olin kipeä ja laihduin 5 kiloa (oon muutenkin aika laiha) niin täti tuli vasta kun pystyin taas syömään.

Olikos täällä muita perjantaina testailevia?Pidetään peukkuja ettei enää täti tulis niin urakalla kun nyt on tullu...plussasäteitä kaikille jäljellä oleville

toivottelee beijaflor

Vierailija
18/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityn perjantain testaajiin:) Silloin vasta kp26/26, mutta pitää tietää onko raskaana viikonlopun suunnitelmia varten;) Mitään oireita täällä ei todellakaan ole, joten voi olla etten edes testailemaan pääse, mutta katsotaan;)

Vierailija
19/37 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon onnea uusille plussille ja voimia tippuneille uusiin kiertoihin.

Jenni: Mulla myöskin aiemmista raskauksista hyviä kokemuksia tuosta Unistepistä. Harmi vaan, ettei meiän apteekki enää sitä ole myynyt pitkään aikaan, niillä on vain sitä apteekin omaa testiä, josta en pidä lainkaan. Saatanpa tilata niitä Unisteppejä kuitenkin, jos Aconien kanssa tulee haamuiltua :)

Täällä siis kp32/34-48 ja aika varma olen menkkojen tulosta, kun oli aika kova päänsärky tuossa illalla, joka vasta kahdella Buranalla lähti pois. Joskus menkkoja edeltää päänsärky, joten en aio testata ainakaan huomenna :(

Eilen illalla taas kun sänkyyn pääsi niin aika kovia menkkakipuja, mutta tänään vielä valkovuotoa oli pelissä, joten täksi päiväksi en niitä vielä odottanut.

Mutta nyt nukkumaan!

Vierailija
20/37 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudunpa minäkin tähän ketjuun...

Nimimerkki: XeniaX

Asuinpaikka: Turku

Oma ja miehen ikä: 31 ja 30

Monettako toivotaan: Ensimmäistä

Yritys aloitettu: kesäkuussa 2005

La haave: 22.7.2006

Vinkistänne innostuneena päätin minäkin testailla isänpäivänä. Kp meillä silloin 28/26-30, testikin odottaa jo kaapissa valmiina. Mies kertoi eilen, että oli nähnyt unta meidän perheestä. Meillä oli kuulemma tyttö ja poika ja vauva, jonka sukupuoli ei selvinnyt unessa (itse olen aina haveillut kahdesta, mutta kolmekin käy, tätä ensimmäistä ei nyt vain malttaisi odottaa enää yhtään). Itse olen jo kauan nähnyt aina silloin tällöin vauvaunia, mutta että mieskin! Nyt elättelen toiveita, että uni olisi ollut enneuni siitä, että tässä kierrossa tärppäisi. *huokaus* Tulee pitkät kaksi viikkoa.

Plussa onnea meille kaikille Heinäsirkoille! Peukut ja varpaat pystyyn, että saamme kasapäin plussia isänpäivänä!