Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vyötärönkiristin, mistä saa halvalla ja onko niistä hyötyä?

Vierailija
26.05.2011 |

Tarkoitan nyt sellaista kangas"korsettia", joka siis on vain jämäkkää kangasta, mitä usein esim. Lidlissä kaupitellaan. Mietin, että onko niistä hyötyä vai ei, ja näkyykö saumat vaatteiden alta. Olen muuten hoikka, mutta mahani rempsottaa ikävästi, ja haluaisin sen kotelomekon alla kuosiin, kun käyn neljissä yo-juhlissa. Mistä olet ostanut omasi ja mitä se maksoi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistin sellaisen joskus 90-luvun alussa. Selkääni ei voi tulla makkaroita, koska mulla ei ole muualla kuin mahassa ylimääräistä. Parasta olisi jumppa, mutta viikossa ei kerkiä. -ap-

Mutta voit väittää toisin. :) Kyllä hoikillekin tulee makkara herkästi selkään jos on kiristyskorsetti mahassa.

Vierailija
2/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyykö ne kanssa ylhäällä? Jotkut sukkikset tuppaa rullautua alaspäin, ja sitten ne vasta söpöt ovatkin, kun rulla pyörii tuon mahaihran päällä :(

Tai ainakin raskausaikana tukisukkikset rullautui aina mahan alle. Ei mulla tietenkään nyt mikään jättimäinen maha ole, mutta sen verran sitä on, että helposti näkyy ohuen kotelomekon alta. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyykö ne kanssa ylhäällä? Jotkut sukkikset tuppaa rullautua alaspäin, ja sitten ne vasta söpöt ovatkin, kun rulla pyörii tuon mahaihran päällä :(

Tai ainakin raskausaikana tukisukkikset rullautui aina mahan alle. Ei mulla tietenkään nyt mikään jättimäinen maha ole, mutta sen verran sitä on, että helposti näkyy ohuen kotelomekon alta. -ap-

Yleensä kun otan uudet sukkikset paketista venytän ne hirveellä voimalla mahdollisimman pitkikti (ihan varpaisiin asti) jolloin ovat mhd kapeat ja pitkät. Näin ylettyvät ihan rintsikoihin asti, eivätkä rullaannu alas, mutta pitävät kuitenkin tiivistävän vaikutuksensa:)

5

Vierailija
4/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vitosen ehdotusta, olisi ainakin halpa :) Kiitos, t. ap

Vierailija
5/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkiksilla tai legginseillä "kavennus"

Niiden vyötärön kun kiskoo ylös niin jäävät tohon kylkiluiden alle ja puristavat siitä niin, että alempana oleva pömppö näytää seisossa pyöreemmältä.

Ongelmahan mulla on se, että löysää nahkaa on liikaa, jää matalien farkkujen kaulukselle esim.

Sukkikset nostaa kyllä sen niin, ettei se roiku siinä kauluksella mutta pömppö on silti.

Itse pohdiskelin tukiliivien ostoa, esim. http://www.klingel.fi/shop/Naisten-muoti-Alusasut-Tukialusasut-Housulii…

tai

http://www.klingel.fi/shop/Naisten-muoti-Alusasut-Tukialusasut-Housulii…

tai vastaavanlaisten.

Vierailija
6/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistäkin jutuista näkee, että hamettahan ei suomalainen nainen päällensä laita.

t: Äijä.

Vierailija
7/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoista body-alusasua, joka kuristaa vähän kasaan. On mukava päällä, eikä tule makkaroita selkään tms. Omani ostin aikoinaan häihini stockmannilta, en muista mitä maksoi.

Vierailija
8/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistin sellaisen joskus 90-luvun alussa. Selkääni ei voi tulla makkaroita, koska mulla ei ole muualla kuin mahassa ylimääräistä. Parasta olisi jumppa, mutta viikossa ei kerkiä. -ap-

Vierailija
9/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja persiin ja mahan kohdalla kutistuttajaneulosta

Vierailija
10/10 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vetää jalat, perseen ja mahan piukeeks. Maksaa 8,90 esim lindexillä, törkeen hyvät ja ei oo makkaroita missään! 70den, ja jos haluaa vielä paremman tuloksen niin osta yhtä kokoa pienemmän kun oikeasti olet. Käytän noita kesät talvet, enkä voisi elää ilman. Mulla sen verran roikkuva persekin, että esim farkuissa näyttää kamalalta josen laita sukkiksia alle