Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 hoitajalle lahjat kortteineen 26.50€...ei paha =)

Vierailija
26.05.2011 |

Ja nyt on nekin hankittu.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaat äidit!Älkää tuoko lahjoja,ettehän!Jos välttämättä haluatte jotain tuoda,niin antakaa jotain "kuluvaa"!Kahvipaketti,tulitikkuja,suklaalevy,salmiakkia,kynttilä,teetä..

Meillä jokaisella on niin paljon tavaraa,koti pursuaa!Emme oleta,että kukaan tuo lahjoja!

t.hoitaja=)

Vierailija
2/28 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään hommannut.

Olen lopettanut tuon ressaamisen. Kun lapsi syksyllä lähtee eskariin niin silloin voisi lapsi itse askarrella kiitoskortin kuluneista vuosista.

voishan sitä sitten leipasta jonkun kakun kahvihuoneeseen.

En ymmärrä näitä jokajouluisia ja keväisiä lahjojen jakelua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuluvaa ja menee varmaan ainakin henkilökunnan taukotilassa jos ei muuten.

Minusta on kiva kiittää lahjalla niin jouluisin kuin keväisinkin. En paljoa rahallisesti siihen satsaa, mutta joka kerta lahja on otettu ilolla vastaan.

Olenkin miettinyt, että miten opettajan kohdalla? Onko tapana muistaa?

Vierailija
4/28 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että sen voi laittaa parvekkeelle, takapihalle, mökille tai vaikka kerrostalon ovelle. Ja syksyllä heittää surutta menemään. Onko ok lahja? Ei varmaan kauhean omaperäinen, mutta eikö niitä mahdu pihaan useampikin..

Vierailija
5/28 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä musta on kiva saada lahjuksia =)

Niitä voi sitten itse kierrättää ja monesti olen saanut oikeesti tarpeellista ja ihanaa

Vierailija
6/28 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu,meillä lapsia 4kpl ja olen ottanut linjan etten lahjo ketään,sais miljonaan paikkaan viedä lahjan.Rahasta ei lahjominen ole kiinni,mutta minusta tuollainen lahjomiskulttuuri on vaan turha.

Vierailija
7/28 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä uskallan myös tunnustaa että kyllä se vaikuttaa myös asenteeseen perhettä kohtaan saanko lahjoja vai en. Kyllähän se on kivempi tehdä yhteistyötä niiden kanssa joiden tietää arvostavan minunkin työtä.

Itsellä 6 lasta aj vien kyllä alhjat kaikille opeille, päiväkodin hoitajille ja harrastuksen oepttajille sekä puheterapeutille. Minusta se on vaan pieni kiitos siitä mitä tekevät lapsieni eteen. vaikka palkan siitä saavatkin

Vierailija
8/28 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme lasta ollut samassa päiväkodissa. Tai nyt nuorin vielä on. Ja aina kun yksi on siirtynyt eskariin, jota siis oma pk ei järjestä niin sitten olen ostanut jotain isompaa. Ja lähes samat hoitajatkin ovat vuosien varrella olleet.

Vierailija
9/28 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita tuodaan joka joulu ja kevät. Kuinka maireasti niitä annetaan ja kuinka kiitollisia heidän hoitajien pitää olla. Suurin osa hoitajista pitää linjoistaan huolta ja ne pullat ja suklaat menee kyllä hukkaan. Niitä sitten epätoivoisesti tyrkytetään kaikille, että viekää vaikka kotiin ja syöttäkää mummoilenne ja serkuillenne.

Paljon menee roskiin, koska ei niitä ihan oikeasti kukaan syö.

On kuluvaa ja menee varmaan ainakin henkilökunnan taukotilassa jos ei muuten.

Minusta on kiva kiittää lahjalla niin jouluisin kuin keväisinkin. En paljoa rahallisesti siihen satsaa, mutta joka kerta lahja on otettu ilolla vastaan.

Olenkin miettinyt, että miten opettajan kohdalla? Onko tapana muistaa?

Vierailija
10/28 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä uskallan myös tunnustaa että kyllä se vaikuttaa myös asenteeseen perhettä kohtaan saanko lahjoja vai en. Kyllähän se on kivempi tehdä yhteistyötä niiden kanssa joiden tietää arvostavan minunkin työtä. Itsellä 6 lasta aj vien kyllä alhjat kaikille opeille, päiväkodin hoitajille ja harrastuksen oepttajille sekä puheterapeutille. Minusta se on vaan pieni kiitos siitä mitä tekevät lapsieni eteen. vaikka palkan siitä saavatkin

Pakko kysyä,kun oikein tunnustat täällä että lahja vaikuttaa suhteisiin...niin..tervemenoa rajan taakse...tiedätkö miksi tuota kutsutaan ???!!

Vierailija
11/28 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla kyllä kaikki leipomukset ym. syömiset häviää muutamassa tunnissa!

Vierailija
12/28 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla kyllä kaikki leipomukset ym. syömiset häviää muutamassa tunnissa!

joskus tekee pahaa kun katsoo, kuinka läskejä hoitajat ovat. Ei ihme, että juoruavat vain pihalla kun eivät tosiaan taivu leikkimään lasten kanssa.

Sitä kaikkea pullaa ja kahtakymmentä konvehtirasiaa ei tarvitse ahmia, vaikka niitä tuodaan. Ei tarvi hakea tules-kuntoutukseen kun vähän pitää itsestään huolta, eikä ahmi kaikkea heti kurkusta alas, aivan kuin pelkäisi, että joku vie pullan hoitajan kädestä, ellei sitä heti tunge turpaansa.

Vierailija
13/28 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. pp-hoitajan palkka ei ole kovin kummoinen työn määrään ja vastuuseen varrattuna... Jokin pieni muistaminen olis kiva antaa, nyt kun lapsi jää pois hoidosta kun itse jään äitiysvapaalle.

Itsekin inhoan turhaa tavaraa, joten en halua mitään sellaista viedä.

Ajattelin istuttaa jonkun nätin pienehkön kukka-asetelman tai ostan sitten valmiin amppelikukan.

Vierailija
14/28 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti joskus on tullut oikeasti hyviäkin lahjoja esim. hierontalahjakortteja ja laadukkaita viinejä ja esim. laadukkaita ihonhoitotuotteita.

Kipot ja kyntteliköt ja muun krääsän kerään säkkiin ja sieltä panen kierrätykseen ja laitan esim. koululaisten arpajaispalkinnoiksi. Säästää paljon siinä kun ei tarvitse itse ostella niitä palkintoja.

Itsetekemiä kakkuja ja pullia en syö vaan heitän pois, koska en vai saata kun mietin, että millaisissa oloissa ne on voitu leipoa. Äiti pyyhkinyt taaperon takapuolen ja sitten tullut vaivaamaan pullataikinaa. Yök. Otan kyllä vastaan, mutta heitän kotona roskiin kaiken syötävän.

Ja tuosta, vaikuttaako suhtautumiseen. Kieltämättä alitajunnassa on se, että Päivikin äiti antoi jouluksi ihanat pellavaiset pyyheliinat ja saunahunajaa ja ihovoidetta ja Petran äiti..no jaa...maksaa palkkani veroeuroissa, joita saa kun on vauvan kanssa kotona ja tuo esikoisensa jaloistaan pois tieltä meidän kasvatettavaksi.

Ja kyllä musta on kiva saada lahjuksia =)

Niitä voi sitten itse kierrättää ja monesti olen saanut oikeesti tarpeellista ja ihanaa

Vierailija
15/28 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva saada niitä! Vaikuttaa vahvasti siihen hoitoon mitä annamme vanhemmillenne ja isovanhemmillenne. Viiniä ja hierontakortteja ym. otetaan vastaan. Ei kukkia tai mitään turhaa krääsää. =) Hoitajille ja lääkäreille kaikille omat lahjat.

Vierailija
16/28 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö mitenkään vaikuttaisi hoitajien käytökseen. Ei se lapsille asti saa näkyä, mutta kyllä minä mielummin kohtaan sellaisen vanhemman jonka tiedän arvostavan työtäni kuin sen joka aina valittaa kaikesta.

Ja näin on varmasti joka alalla. Niiden kohdalla jotka itse koko ajan nipottaa tehdään se pakollinen ja niiden jotka kiittelevät, suhtautuvat ystävällisesti, mahdollisesti jopa muistavat jouluna niiden puolesta on valmis tekemään ekstraakin.

Kyllähän työntantajatkin jakavat työntekijöilleen lahjoja jouluna, vaikka maksavat palkankin. Ja vanhemmathan ovat tietyllä tavalla hoitajien työnantajia.

Vierailija
17/28 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pääasia. Minusta aivan sama pitääkö hoitajat minusta itsestäni kun vähän aikaa vaan juttelemme. Hoitoon jos vaikuttaisi niin sitten voisi ottaa yhteyttä pomoon. Että lastani ei hoideta tarpeeksi hyvin johtuuko siitä että maksamme hänen palkkansa vaan veroissa eikä tuoda lahjuksia. Antaako joku muuten päiväkodin pomolle lahjuksia?

Vierailija
18/28 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat ei suinkaan ole teidän työnantajia,vaan kunta!Työnantaja antaa teille lahjat,se riittäköön!Ja lisäksi:Minä en anna tästä lähtien kellekkään yhtään mitään!

Toivottavasti ymr,että seuraavan kerran kun tulet mulle asiakkaaksi,viimekertainen "tipitön" lähtösi takaa hieman huolimattoman hoidon...no miltäs tämä kuulostaisi????

Vierailija
19/28 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nimittäin juuri käy kampaajalla tai kosmetologilla=), ystäväni hoitaa nämä.

No jos vertaat satunnaista kampaajaa tms. siihen että joku viettää lapsesi kanssa enemmän aikaa päivässä kuin sinä niin sama se mulle.

ei sinun tarvitse mitään minulle tuodakaan, mutta kai sitä kaikki myöntävät tekevänsä paremmin työnsä jos siitä saa myös kiitosta? Kyllä huomaan tämän saman esim. alsteni lääkäreistä ym. Vien lasta hoitaville lääkäreille kukkia jouluna.Haluan kiittää heitä tehdystä työstä, vaikka heidän palkaansa varmasti riittäisi hankkimaaan ne itsekin. Mutta hauska on huomata että kun minä pyydän lapselle jotain todistusta lääkäri kirjoittaa sen saman tien ja se on postissa seuraavana päivänä. Ystäväni jonka lapsi käy samalla lääkärillä ja joka jaksaa aina kova äänisesti vaatia kaikkea joutuu odottamaan vastaavaa lausuntoa kuukausia=) Eikä kyse ole mistään mistä lääkäriä voisi syyttää.

Minulle ei ole sama mitä lasteni hoitajat minusta ajattelevat, haluan että luottamus ja arvostus on molemminpuolista ja tehdään työtä yhdessä lapsen hyväksi. Kyllä minä tunnistan nuo vanhemmat joiden mielestä me vaanistutaan ja juorutaan, joilla on mielestään oikeus vaatia oamlle lapselleen erityisasemaa, jotka suhtautuvat henkilökuntaan alentuvasti.

Ja se vaikuttaako se lapseen sitä ei pysty kukaan todistamaan tai snaomaan. Et voi millään todistaa miksi sinun lapsesi valitsee viimeisenä leikkinsä, miksi hän joutuu jonon hännille, ei saa haluamaansa jne. En väitä itseni tähän syyllsityvän, mutta tiedän että tätätkin entällä on. Hoitajilla on suosikkilapsia, jotka saavat etulyönti aseman, mutta tämä tehdään niin hienovaraisesti että sitä ei kyllä kukaan pysty todistamaan tai edes epäilemään.

En tarkoita että henkilökuntaa täytyisi lahjoa, mutta hyvän tavan mukaista on edes kiittää.

Vierailija
20/28 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdelle hoitajalle. Käytiin vielä isompanakin lapsena hänen luonaan vierailulla ja vietiin kukkia. Aina kehui piirustuksia ym.

Silti ei minusta sen kummempaa tullut. Olen tavallisessa työssä ja minulla masennusta joten....

Äitini ei muuten koskaan lahjonut hoitajia vaikka olikin hyvätuloinen yrittäjä ja monet kävivät hänen asiakkainaan aikoinaan.