♥♥SYYSSÄTEET VIIKONLOPPUUN♥♥
[color=orange]Hyvää viikonloppua kaikille!
Palaan myöhemmin.
++säteitä ja tädinkarkoitustansseja kaikille :)
Kommentit (23)
Eilen en ehtinytkään ollekaan koneelle, kun aamulla siivoilin ja iltavuorossa olin töissä sitten. Poijalla oli hyvin mennyt hoitajan kanssa ilta, suotta jännitin. (mies kalareissulla ja su kotiutuu. siksi hoitaja poikaa kaitsemassa)
Tänään sitten kävin kirppareilla ja taas hoitaja poikaa kaitsemassa. Löysinkin hyviä leluja ja pelejä. Vaatteita en juuri ees ostanut, koska niitä meillä jo on. Autot tuppaavat meillä menemään rikki helposti ja uusia sain runsaasti!
Niin onnea kovasti Nellariinalle!!! Ihanaa kun näitä plussa uutisia onkin tässä tullut useampiakin! Varmaan on ihana olo, kun saa alkaa masua kasvatella.
Ja ei kun uutta yritystä kaikille, joilla ei tärppi käynyt. Iso hali teille!!! Kyllä se elämä hymyilee vielä...
Oma napa. Kp 26/27 ja tässä jännittää jonkin verran. Koko viikon on ollut outo tunne alavatsassa, mikä ei ole kuukautisista tuttu. En kyllä jaksa uskoa, että olisin raskaana vaikka niin toivonkin. En aio testata ennen ensi viikkoa kyllä, jos niin pitkällä ollaan. Ylimääräistä jännitystä tuo sekin, että yhden kaverin kanssa yritetään raskautua molemmat ja meillä kiertopv sama. Olisi ikävä jos toisella meinaan vaan tulisi tärppi ja toisella ei.... Mutta eipä me itse asialle mitään voida...
Tulen taas myöhemmin kurkkaamaan teidän muiden kuulumisia.
Halauksia kaikille!!!!
No nyt on ollut ennätyshiljaista säteissä! Huhuu, missä kaikki on?
Matleena; eihän se raskautuminen tarvitse kuin sen yhden kerran vaan, toivoa silti siis on! ;)
Kidelma, maanantaina testataan, jos tätsyä ei näy? Täällä kp34/35.. ;)
Jokatapauksessa, tsemppiä molemmille! Ei nakata kirvestä kaivoon vielä.0 ++säteet edelleen!
[color=darkorchid]onpas tosiaan hiljaista tänään! Itse vietän yövuorojen välipäivää ja yhtä kanveesissa kuin yleensäkin. Miehen kanssa ollaan selvitelty mm. sitä ässäilylakkoa, katotaan nyt miten asiat tästä kääntyy.[/color]
[color=deeppink]Nellariinalle onnittelut plussasta!! Kaikkea hyvää raskausaikaasi![/color]
[color=darkorchid]Ja kaikille Säteille mukavaa viikonloppua!!
Riika
Olipas näköjään liian nopeat sormet....
Wilm@-Joo ensi viikolla testaillaan, jos kaikki menee hyvin. En tiiä vielä että odottaisko tiistaihin.... Mutta alku viikosta kuitenkin, en jaksa odotella viikkoa yli niinko esikoisen kanssa.
Niin Matleena-ei siihen raskauteen välttämättä tarvita kun yksi kerta! Meillä esikoinen tärppäsi kerrasta!
Missähän kaikki on??? Mutta pitää itse kirjoitella tässä vielä myöhemmin, kun poika nukkuu.
Niin missähän kaikki on?
Pikaisesti pinoudun...
Nellariinalle onnittelut plussasta!!! Otathan meidät muutkin mukaan plussajunaan!
matleena: Toivottavasti fiilikset on jo paremmat. Vaikka kierto on nyt mennyt vähän hiljaisemmin, niin yksikin kerta voi riittää! *halaus*
Mutta nyt minä lähden douppaamaan itseäni ja miestä punaviinillä :)
venla
Onpas täällä ollut tänään hiljaista. Itsekään en ole päässyt kun oltiin koko perheen voimin shoppailemassa. Käytiin ensin katsastamassa laajentunut Jumbo, ihan kiva se kai oli :) Oli niin paljon porukkaa ettei sitten kauan siellä viihdytty, katsottiin vain paikat läpi. En tykkää yhtään sellasesta ihmisvilinästä, kaikista paras on kun saa rauhassa katella ilman että joka puolelta tönitään koko ajan.
Nyt meen laittaa tytölle iltapalaa ja laitan sen nukkuu, pitää sitten tulla turisemaan lisää :)
nellariina
Pitkästä aikaa taas täällä. Ollaan kierrelty suomea syysloman merkeissä, joten eipä ole päässyt tännekkään. Kp on nyt 18/27-40 (viime aikoina 30). Ahkerasti on pupuiltu joka toinen päivä (vähintään). Ja tuloksia odotellaan. Johan tuo sais tärpätä... Viides kierto jo menossa... Ois niin kiva ulkomaanmatkalla kun ois raskaana, niin i tarvis menkkoja pelätä, vois uida ihan huoletta. ;) Jotenki nyt on semonen kohtaloniva tunne, koska jos tässä kuussa tärppää, laskettu osuis just mun ystävän hääpäivälle, ja mun pitäis olla kaaso... ;) (Eli siis nythän varmasti tärppää...)
Mutta kiva kun taas on uutta väkeä ilmestynyt tänne... Ja vanhoja raskautunut. Eiköhän me kaikki tehä niin pikkuhiljaa. ;) Tsemppiä piinailijoille, joita oliki useampi ja kaikille plussaonnea tasapuolisesti.
Sitä tulin sanomaan kun kerta muistin että, te jotka testaatte/tuskailette Aconin testeillä, niin tilasin netistä Unistep testin ja näytti paljon selvempää plussaa kuin Acon25, tuo Unistepkin on " 25" , eli siis yhtä tarkka kuin Acon25. Tein siis kumpaisenkin testin vielä tänä aamuna ja Acon näytti todella haaleaa viivaa ja Unistep todella selkeitä punaisia viivoja. Noita Unisteppejä sai muistaakseni verkkoapteekista tilattua. Itse suosittelen.
Terv.Jenni
Niinhän siinä kävi, että yli viikonlopun kestäväksi suunniteltu reissuni loppui jo tänään;) Tuli niin kova ikävä tyttöjä, että piti tulla jo illalla kotiin.
Eilen kävimme siis hurvittelemassa hotelli Vantaassa (kohtuudella tosin) ja tämän päivän vietimme shoppaillen. Jumbossa kävimme mekin, tiedä vaikka oltaisiin nellariinan kanssakin törmätty;) Itse ainakin bongasin paikalta kaikki vauvat ja rattaiden kanssa kulkevat ihmiset. Miksihän??...
Niin, onnea nellariinalle plussasta! Ihana juttu.
Minulla menossa kp 20/26, eikä edelleenkään mitään oireita. Toisaalta, ei ole ollut kyllä niitä menkkajomotuksiakaan vielä, vaikka nykyisin aloittavat jo viikkoa aiemmin yleensä. Joten toivoahan voi...
Nyt unten maille, kun jäi viime yönä vähän lyhykäisemmäksi.
Huh kun oli levoton yö... tässä oon ihan silmät ristissä. En tiedä miksi poika itkeskeli yöllä pariin kertaan. Vähän on nuhainen ja ehkä se syynä. Rauhoittui onneksi kun sai särkylääkettä puolen yön maissa, mutta kun oli tää talviaikaan siirtyminen niin herätys oli aikaseen...
Kamala olo.... Kp 27/27 ja kuvittelen ja toivon, että siksi tää olo tämmönen että raskaana olisi.... Kyllä on pettynyt olo, jos täti kurvaakin paikalle.... Mutta jos näin on, niin ihmetyttää tää olotila... Mutta ei tässä auta muuta kun jännittää ja katsoa mitä tuleman pitää... En viitsi testeilla vielä, kun ei välttämättä näytä oikeeta tulosta...
Kova tuuli tuolla ulkona ja ei huvittaisi mennä ulos ollenkaan, mutta ehkä se on mentävä että nukahtaisi poika paremmin päikkäreille... Eilen ei meinannut nukahtaa millään, kun ei hoitajan kanssa ollut ulkona päivällä.
Mut nyt lähden kotihommeleihin... ja palaan taas myöhemmin.
Onpas ihanaa, kun sai siirtää kelloja taaksepäin eli heräsin käytännössä aiemmin ja sunnuntaipäivää on enemmän jäljellä. :)
Ulkona ei ole kovin houkutteleva ilma, sateista ja lumetkin melkein kaikki sulaneet. Mutta sen ansiosta sain " armonaikaa" eli tänään pitäisi vihdoin istuttaa tulppaanisipulit. On sitten keväällä ihana seurata niiden nousemista.
Piinaaville Kidelmalle ja Wilm@lle erityispeukutukset, toivotaan, että täti pysyy poissa ja plussa tulee. bdbd
Täällä meneillään kp 21/24-30 ja jännittää jo. Meinasin jo aamulla testata acon10:llä, mutta sitten maltoin mieleni. Noista aconeista kun ei ole täällä viime aikoina puhuttu kovin suopeasti. Ja kai sitä haluaa itseään vielä suojella siltä mahdolliselta pettymykseltä, jonka nega aiheuttaisi. Ajatus olisi testata torstaina, jolloin kp25, mutta katsotaan, maltanko.. :)
Nyt hellittelemään itseä (ja miestäkin) aamusaunalla.
Mukavaa sunnuntaita kaikille säteille!
Täällä ei kyllä pitäisi näköjään kehua yhtään mitään:( Nyt ne menkkajomotukset sitten tulivat...ihan kuin uhallaan kun eilen niiden puuttumista täällä tuuletin:( Voihan kökkö, sanon minä! No, eikun ajatukset jo elokuulle. Jospa se kolmas kerta toden sanoisi. Kuopus sai viimeeksi alkunsa kolmannesta kierrosta:)
Wilm@lle ja Kidelmalle peukutukset bdbdbd, saataisiinkohan lisää plussasäteitä?
Mallariina, onko vielä ollut mitään oireita? Mehän siis mennään melkein samoissa päivissä. Minulla menossa nyt kp 21/26 ja lauantaina siis todennäköisesti tulee täti kylään... näistä jomotuksista päätellen.
Meillä tyttö oli tänä aamuna vähän mökönä ensin äidille, kun hänet tänne kotiin yksin isin kanssa hylkäsin, mutta nyt alkaa olemaan taas jo ihan äitin tyttö. Kyllä ne vaan ovat niin ihania nuo lapset!
en mä osaa sanoa, onko oireita mihinkään suuntaan. Perjantaina vihlaisi muutaman kerran alavatsasta ikävästi, kun nousi seisomaan. Alavatsassa tuntuu jotain, mutta se voi olla aivan yhtä hyvin jännitystä tai menkkoja enteilevää. Muualla kuin alavatsassa ei ole mitään oireita ollut havaittavissa, vaikka tunnustankin, että olen niitä yrittänyt hyvin tarkkaan kuulostella. :) Mulla oli viime kierto 25, sitä edellinen 24 ja ekä luomu 30. Ajattelin nyt testata torstaina, jolloin kp25. Jos nyt maltan odottaa ja jos ei täti sitä ennen porhalla kylään.. Toivon sitä plussaa niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kovasti. *haaveilee*
Älä sinäkään Jaja nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, mistä niistä jomotuksista tietää??!! *peukuttaa*
Aika hiljainen on viikonloppu täällä ollut, mutta ehkä se on hyväkin, että säteiden elämään mahtuu vielä muutakin kuin palstailu. ;)
Plussatuulia teille kaikille!
Kiitos tsempeistä! Niitä aina tarvitaan, nytkin on ollutt menkkatuntemuksia aamupäivällä : P Paluupostissa lähetän kaikille peukutuksia takaisin (ei samoja ;)) bdbd bd bd
Minulla on tuossa myös Acon10, enkä nyt tiedä kuinka paljon siihen sitten uskaltaa luottaa..Kovasti pakettia on kyllä jo hiplailtu, pakko tunnustaa.
Noista menkkatuntemuksista kaikille sen asian kanssa painiville: minulla oli ekaa odottaessa selviä menkkatuntemuksia jonkun aikaa ihan raskauden alussa.Mutta kuitenkin viikoilla 5- 7 ( noin, muistaakseni). Eli, ei ne vielä välttämättä tarkoita mitään *toivoo*. Muistan, että ne olivat niin voimakkaita, että piti juosta kokoajan vessassa tarkastamassa tilanne :D
Eli; älkää masentuko vielä! Toivoa on = )
[size=6][color=deeppink]+++säteet kaikille ! [color=blue]:[color=red])
Olis kyllä aikamoista kohtalonivaa, että juuri nyt tärppäsi :) Häät voisi hyvällä (?) tuurilla muuttua synnytykseksi. :)
Piti vielä Jenniä kiittää vinkistä. Tilaan kyllä noita testejä seuraavaksi, jos ei nyt ole onnistunut..
Wilma, taas[size=6][color=orchid]♥
Onpas täällä tosiaan hiljaista nyt ollut. Olin oikein kunnolla varannut aikaa tähän kuulumisten selailuun, mutta jäipähän nyt enemmän aikaa omasta navasta raportoimiseen. Hehee.
Ensin kuitenkin toivotan kaikille viikonlopun ja ensi viikon piinailijoille superisti onnea! Olen alkanut teidän kanssa tosissaan jännittämään, kirjoitelkaahan tilanteen etenemisestä.
Minäkin sitten aloitin tuon testirumban (elämäni ensimmäisellä raskaustestillä). Lauantaina oli menossa kp 14/27, ja kosteat juhlat tulossa. Tädin edellinen visiitti oli kuitenkin niin pikainen ja omituinen, että rupesin perjantaina ajattelemaan, josko tässä kenties mahdollisesti ehkä sattumalta voisin kuitenkin olla raskaana. Ja sitten luin netistä joltakin sivulta, että sikiön aivot ja sisäelimet kehittyvät raskausviikolla 6. Jos siis olisin raskaana, olisi menossa tuo 6. viikko. Joten: paniikki! Äkkiä apteekkin ja lauantaiaamuna testailemaan.
Nega. Vaikka tulos oli erittäin ilmeinen, olin kuitenkin vähän pettynyt. Tosin raskaudesta tässä vaiheessa olisi koitunut melkoisia järjestelyongelmia, joten ihan hyvä näin! Ja tulipahan tehtyä yksi " harjoitustesti" ennen varsinaista piinailua.
Aikaisemmin täällä muuten pohdin, jotta josko sittenkin lykkäisin raskautumistoiveita ja tarttuisin tilaisuuteen urheiluharrastuksen saralla. Se ajatus meni kyllä yhdessä illassa ohi, eli vauvakuume selätti kilpailuvietin. Hetken hairahdus anteeksi annettakoon =)
Aikaisemmin myös kertoilin, että siirsin yhtä työreissua sen takia, että se olisi osunut ensimmäisen yrityskierron (=ensi kierto) oviksen kohdalle. *punastelee vieläkin nolona*
No nyt tässä kävi sitten niin, että limojen (aah, taas näihin aiheisiin) ja nippailujen perusteella näyttäisi siltä, että kierto vain lyhenee (ovis siis ilmeisesti tulikin aikaisemmin kuin edellisessä kierrossa). Ja niinpä se " yritysovis" osuu sitten siihen kohtaan, kun minä juuri palailen reissusta ja mies on ympäripyöreitä päiviä töissä. Hiiskatin hiiskatti! Voin jo näin etukäteen jakaa Matleenan harmituksen.
Meillä menisi monet jutut (työt, matka, raskauden salailu, harrastusjutu, jne.) todella nappiin, jos marraskuussa onnaisi. Mutta ei heitetä vielä kirvestä kaivoon: kuten täällä on monesti jo todettu, ei se tarvi kuin yhden maagisen kerran! Asiaa tuskin kuitenkaan auttaa se, että nyt jo lataan hirveät odotukset ensi kiertoon. Toivottavasti mies ei mene ihan jäihin. Tai meikäläinen muutu hirviöksi, jos makkarissa näyttää olevan hiljaista.
Mutta joo, jätetään palstatilaa vähän muillekin. Tulipa vuodatettua, sori vaan. Ensi viikolla en pääsekään näin paljoa häiriköimään. Olen kuitenkin hengessä mukana, ja seuraan piinailijoiden tilannetta, TSEMPPIÄ!
* järsii parhaillaan kynsiään*
*huhuilee kadonneita syyssäteitä*
Onpa ollut ihana sunnuntai. Ulkoiltu on ja tietenkin syöty hyvin. Eilisilta meni rauhallisesti leffoja katsellessa miehen kanssa, joten ei ole edes tarvinnut päänsärkyä potea. :) Ei kyllä haittaisi, vaikka olisi seuraavat yhdeksän kuukautta ilman sunnuntaipääkipuja! ;)
Sain kukkasipulit maahan, joten nyt vaan odottelemaan kevään väriloistoa.
Missäköhän Tilta mahtaa olla? En muista pitkään aikaan häneen täällä törmänneeni..
Jennille kiitos vinkistä, johan minä ehdin noita testejä tänään tilata. Toivottavasti niitä ei kuitenkaan ensi viikon jälkeen tarvitsisi piiiitkään aikaan. *haaveilee plussatuloksesta*
Tänään on taas juiminut alavatsasta, toivottavasti ei vaan enteilisi tädin vierailua, sillä hän ei ole todellakaan tervetullut tänne!! *naulaa laudat ikkunoihin ja oviin*
Nyt taidan hipsiä peiton alle.
Hyvää yötä!
Ihan ensin super onnittelut ja rutistus *halaa* Jennille ja Nellariinalle plussasta!
En oo millään kerinnyt koneelle koko viikonloppuna ja perjantainakin kerkesin vaan lukee pinon nopeesti läpi.
On tosiaan ollut aika hiljasta täällä viikonloppuna, mutta nyt oli sit kiva istua koneelle ja rauhassa lukee teidän viikonloppu kuulumiset.
).( Lauantaina odottelin tätiä saapuvaksi ja heti aamulla sitten tein testin, koska olin menossa ystävien kanssa tuulittumaan illalla ja halusin varmistua, että en varmasti ole raskaana. Negahan sieltä tuli, niinkun jo vähän enteilenkin. Ensin pieni pettymys, mutta jotenkin mä tiesin sen. Illalla sitten alkokin jo vähän tiputella ja tänäänhän se täti sitten tuli. Toisaalta oon onnellinen, kun nyt tiedän, että uus kierto on käynnistynyt ja eka luomu kierto takana ja täti tuli ajallaan! Eli Nyt alkaa yritys toden teolla ja voin vaan oottaa ovista, et päästään tosi toimiin. ;) Odotukset seuraavalle kierrolle on kovat, kun nyt tiedän varmasti, et ainakin mun kehossa on ihan toimintaakin niiden e-pillereiden loppettamisen jälkeen.
Huh, tulipas jotenkin sekavaa tekstiä, mut kyllä te varmaan ymmärrätte... :)
Kiva oli muuten käydä vähän tuulettumassa (edellis kerrasta onkin jo aikaa) ja vedin sit alkomahoolia ihan sydämmeni kyllyydestä, kun ei kerran ollut mitään pelättävää, kun täti oli antanut merkkejä itsestään ja testikin näytti negaa. Ja olo oli sen mukainen tänä aamuna! Sanoikin miehelle aamulla, että nyt oon taas valmis viettämään koti-iltoja perheen seurassa ainakin vuoden tai vaikka kaks ja vinkkasin sillä tietty raskaus- ja imetys aikaan! :)
Nyt siis kp1 ja uus kieto ja uusi toivon kipinä on syttynyt!
Hurjasti plussa säteitä piinaajille ja tärppi onnea ovuloiville ja kaikkea hyvää siellä väli päivissä lipuville!!! :)
Anteeksi heti alkuun että tulen tänne marisemaan, mutta eipä tätä oikein muillekaan voi purkaa. Tuntuu meinaan, että tämä kierto meni taas meiltä ohi, kun ei oltu kovin aktiivisia. Mies tuli parina iltana tosi myöhään kotiin :( Tylsäähän se on jo tässä vaiheessa heittää kirves kaivoon mutta kun halausin olla raskaana kun tammikuussa menen töihin. No ensi kuussa sitten ihan kunnolla yritetään, toivottavasti mies ei ole reissussa...Ja ihan kooma olo kun neiti vaan huusi ja huusi yöllä joten ei kauheesti nukuttukaan ;(
Anteeksi marinani, parempaa päivää muille!!
matleena