Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä PCO kuriin?

27.05.2006 |

Hei,

Olen tällä hetkellä raskaana puregon+pregnyl+inseminaatio yhdistelmästä. En kuitenkaan voi olla miettimättä tulevaisuutta ja tietoa että PCO pahenee hoitamattomana (tai näin siis lääkäri joskus minulle sanoin).

Jos kaikki nyt toivottavasti menee hyvin tämän raskauden osalta ja toiveissa vielä perheenlisäystä...millä pitäisin väliaikana pco:ta kurissa?

Uutta raskautta en estele vaikka tulisi heti perään. Esikoisen jälkeen minut jätettiin " oman onneni nojaan" ja lapsettomuuslääkäri totesi sen vaan pahentaaneen tilaani.

Hätäilenkö turhia jo ennakkoon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lääkäri, ja sanoi ettei PCO pahene ajan myötä.

Mulla itelläni kans PCO, ja muistan jo alkumurrosiässä kärsineeni just samoista ja samansuuruisista ongelmista kuin tänäkin päivänä, 10v myöhemmin.

Mulla on PCO:hon lääkityksenä metformiini, ensin lääkekokeen kautta, nyt raskauden tukilääkkeenä. Syön 12 rv asti.

E-pillereillä ilmeisesti ainakin PCO-oireita voi lievittää, mutta itse syndroomaan ei liene mitään parannuskeinoa olemassa. Ei auta raskautta suunnittelevaa tosin. Paino kannattaa pitää kurissa ainakin jne muita näitä itestään selvyyksiä.

Vierailija
2/2 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksestasi AliinaK. Ihmettelen vain tuota lääkärin kommenttia aikaisemmin. Mutta toivotaan näin, ettei asia ainakaan pahene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi