Rahat tiukalla...lapselle makuupussi ja retkipatja?
Lapsi on lähdössä kesäkuussa leirille, jossa tarvitsisi makuualustan ja makuupussin. Meiltä ei sellaisia löydy ja olenkin tässä miettinyt mistä saisisin hyvät, mutta edulliset varusteet hankittua?
Antakaas vinkkejä. Majoittuvat koulun lattialla, joten alusta saisi olla pehmoinen, mutta makuupussin ei tarvitsisi olla kovinkaan paksu.
En halua, että lapsi joutuu raahaamaan tavallista peittoa lakanoineen (vaikka se halvin ratkaisu olisikin).
Kommentit (37)
kokeile löytyisikö lähiseudulta lainaksi?
Jyskille. Ja onhan niitä nyt edullisia makuupusseja ja -alustoja kaupat pullollaan. Löytyy varmasti esimerkiksi Halpa-Hallista, Prismasta, Citymarketista jne.
Haltin Junior makuupussin 35 e. Ei ollut paha ja telttapatja makso muutaman euron. Toki patjaan pitää investoida kyllä kun ei semmosen päällä oikeesti pysty nukkumaan.
ap odotti vastausta jossa pyydettäisiin tilinumeroa
nyt ei ihan samaan lauseeseen sovi. Mut jos rahat tiukalla niin miksi et lainaa joltain ystävältä/perhetutulta? Ostat ne haltit sitten kun on rahaa..
sellainen itsestään täyttyvä, on kätevä lapsille
jos rahasta ei olisi tiukkaa, mutta tässä tilanteessa en voi tuon merkin tuotteisiin päin edes katsoakaan :(
ap.
vaikka pientä maksua vastaan. Jos kerran yhdestä käyttökerrasta on kysymys. Jos omaa haluaa ostaa niin katselisin jostain käytetyt.
kuin Halti!
jos rahasta ei olisi tiukkaa, mutta tässä tilanteessa en voi tuon merkin tuotteisiin päin edes katsoakaan :( ap.
Paljon erilaisia ja eri hintaisia vaihtoehtoja.
Mä olen lainannut naapureille usein, meillä kun on "vanhempi" lapsi kuin muilla. Kysy rohkeasti vain!
mutta älä kysy että olisko teillä halti-makuupussia...
Oikeesti jos majoitus on sisätiloissa kesällä joku hieno untuvapussi on ihan liian kuuma
Ootko kurkannut Kuinoma-lainauspalveluun? Sieltä voi lainata makuupusseja ja alustoja - tietty paljon muutakin.
http://kuinoma.fi/
Mä ostin kerran intersportista yhden makuupussin. En merkkiä muista. Marksoi ehkä 15e. On ollut ihan kestävä. Lähinnä lämpimille kesäöille ja helppo aina ottaa mukaan jos lapsi lähtee yökylään.
Meillä on myös everestin makuupusseja joilla pystyy nukkumaan vähän viileämmässä.
Jos 15e pystyt laittamaan makuupussiin ja kympin patjaan niin luulis että ei taloutta kaada.
ei kelpaisi muu kuin Halti. Vatsaan, että nyt on siis lapsen ensimmäinen kesäleiri kun on 7-v. Meillä on myös nuorempia lapsia ja jatkossa varusteet tulevat siis olemann kovassakin käytössä. Tätä silmällä pitäen ostaisin siis mieluiten hyvälaatuisen makuupussin, mutta juuri nyt on rahat todella tiukalla.
ap.
Kirpparilta en makuupussia meinaa ostaa...jotenkin inhottaa ajtus hikisesta ukosta, joka on pussiin piereskellyt :)
Jos tarkoitus on yöpyä kesäaikaan ja vielä sisällä ei makuupusiin tarvi olla kummoinenkaan. Itse ostin viime vuonna vastaavaan käyttöön 10 eurolla makuupussin Löytötavaratalosta. Laatu on ihan OK tuohon tarkoitukseen ja mikäli käyttöaste on pieni. Noita alle 20 euron pusseja saa toki muualtakin. Alle 15 lämpöasteen käyttöön en näitä pusseja suosittele.
T: Juha