Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen 166/65

Vierailija
26.05.2011 |

Olenko läski?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaisin laihduttaa 3-5kg, mitä av mieltä? Ja ei ole lihaksia tuo paino, aika vähän kuntoilen.

Syömishäiriöiden kanssa ei pidä leikkiä.

Vierailija
22/33 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaisin laihduttaa 3-5kg, mitä av mieltä? Ja ei ole lihaksia tuo paino, aika vähän kuntoilen.

painoa lisää ja sen takia haluaisin ne pois, etteivät vaan jämähdä (tässä iässä ne jo jämähtää, olen jo nelikymppinen). Ja tosiaan kun en kuntoile edes, jos olisivat lihasta niin olisivatkin hyvät mitat.... Mutta kiitos mielipiteestä ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa lisää ja sen takia haluaisin ne pois, etteivät vaan jämähdä (tässä iässä ne jo jämähtää, olen jo nelikymppinen). Ja tosiaan kun en kuntoile edes, jos olisivat lihasta niin olisivatkin hyvät mitat.... Mutta kiitos mielipiteestä ;).

Joku vuos sitten oli myös tutkimus, että iän myötä pyöristyneillä on parempi resistenssi syövälle kuin tikkulaihoilla. Mutta teet toki kuten parhaaksi näet.

Vierailija
24/33 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa sun ei tarvitse kysyä av:n mielipidettä, vaan tehdä päätös ihan itse.

mutta hauska kysyä täältä nyt sitten "virallistakin" mielipidettä ;). Av:han tietää kaiken :)).

mieleen, että jos haluat tietää joidenkin tuntemattomien mielipiteen liittyen sinun henkilökohtaiseen laihdutukseesi, niin sulla saattaa olla esim. ongelmia kehonkuvan suhteen tai syömishäiriötausta.

Se on mun mielipide.

sen takia laitoin nyt munkin mitat ;). Kun aina sanotaan että ei se pelkkä paino mitään merkitse vaan ne mitat. Sitten kun laitan mitat ja kysyn mielipidettä huvikseni, niin olen syömishäiriöinen. Just joo taas tätä av:ta :D.

Sä sanoit, että haluat laihduttaa, mitä av on mieltä. Kestä sitten ne mielipiteet, jotka haluat kuulla. Tämä oli minun mielipiteeni.

mikä nyt alkoi ärsyttää? Se että mulla on sellaiset mitat joihin sä et ikinä pääse :)? ja tässä on vaan yksi vasta sanonut, että pitääkö laihduttaa vai ei. Sä et ole mitään mielipidettä sanonut, eli pitääkö laihduttaa vai ei. Se, että vastaa, että se on henkilökohtainen asia, ei ole mikään mielipide, ainahan se on henkilökohtainen asia :). On se kumma että ensin käsketään laittamaan mitat ja sitten kun ne laittaa niin niitä ei olisi saanut laittaakaan. Just taas :D.

Alat arvailemaan, miltä näytän, ja tulet siihen tulokseen, että tietenkin olen läskimpi kuin sinä... Tuo kommenttisi sisältää kyllä sen presupposition, että omasta mielestäsi olet jo tarpeeksi laiha, joten entistä enemmän tulee mieleen, että kirjoitit tuon viestisi hakeaksesi huomiota.

Mä en ole sanonut, ettei saisi laittaa mittoja, olen vain vastannut sun pyyntöön kertoa mielipide asiasta. Kerroin sen, ja sinä loukkaannuit siitä.

leikkiähän nämä kyselyt täällä on, sen takia laitoinkin sen "virallisen" lainausmerkkeihin. Jokainen tottakai tekee päätökset itse, mutta hauska joskus kysellä tällaistakin.

Vierailija
25/33 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vuos sitten oli myös tutkimus, että iän myötä pyöristyneillä on parempi resistenssi syövälle kuin tikkulaihoilla. Mutta teet toki kuten parhaaksi näet.

ja siksi ajattelin laittaa nyt stopin kertaheitolla, muuten voi käydä niin että 5 vuoden päästä olen 10kg painavampi. Mutta tokihan sitä voisi keskittyä noiden "läskien" lihakseksi muuttamiseen, eli kuntoiluun, ei se varmasti sekään tässä iässä kyllä pahitteeksi olisi.

Vierailija
26/33 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siro ja pitkäraajainen. Hartiat, lantio ja vyötärö on kapeat, rinnat pienet. Sisko taas on harteikkaampi, rotevampi ja noissa mitoissa pelkästään kurvikas. Meillä on kengissäkin neljä numeroa kokoeroa.

Vierailija
27/33 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan samoilla mitoilla ja oon ehdottomasti liian iso, 10kg liikaa. Painoa on jäänyt raskaudesta ja laiskuuttakin on ollut, en vaan oo jaksanu panostaa liikuntaan ja syönytkin kai liikaa.. no nyt oon uudestaan raskaana pienellä välillä, että saas nähä mikä on lopputulos tän jälkeen, sotanorsu! :D

Vierailija
28/33 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaprosentti oli 20.2% ja keskimääräistä enemmän lihasta jo luonnostaan. Harteikas ja rotevahko(omasta mielestäni) Tosin lääkäri kerran mainitsi pieneksi ja siroksi.

Vierailija
29/33 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko läski?

No et läski, mutta et tosiaan mikään hoikkakaan. Mä olen saman pituinen ja painan 58 kg; tavoite on saada 3 kiloa pois. 55 kg on mulle se hyvä paino, missä viihdyn. Mutta kukin valitkoon oman kokonsa, johon on tyytyväinen;)

Vierailija
30/33 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko läski?

No et läski, mutta et tosiaan mikään hoikkakaan. Mä olen saman pituinen ja painan 58 kg; tavoite on saada 3 kiloa pois. 55 kg on mulle se hyvä paino, missä viihdyn. Mutta kukin valitkoon oman kokonsa, johon on tyytyväinen;)

Vierailija
31/33 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joku toinen voi samoilla mitoilla näyttää tasan samalta kuin sinä, joten vaikea sanoa.

Uskoisin ettet.

Vierailija
32/33 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkyaika olis....

-32-

Vierailija
33/33 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla olisi tuossa painossa hillitön raskausmaha. Koska kaikki paino kertyy vatsaan ja näkyy rumana läskinä, mutta muualta olen lähes laiha, minun on "pakko" pitää painoni näissä lukemissa, muuten minusta tulee ihan epäsopusuhtainen. Ihmiset keräävät kiloja niin eri tavoin: joku tasaisesti, toinen erittäin epätasaisesti. Kuten tässä ketjussa on monesti todettu, pelkät luvut eivät kerro mitään. Tärkeämpää on se, miltä itsestä tuntuu sekä mitä peili näyttää.