Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

s-pankkiko on nyt sitten paras vaihtoehto "köyhälle"?

Vierailija
26.05.2011 |

siis kun ei ole varallisuutta eikä velkaa.?

nordeasta on otettava lähdöt,kun palvelumaksut nousee taas.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä jos sitä pankiksi voi sanoakaan, vaihda osuuspankkiin se on kotimaisin ja turvallisin pankki.

Vierailija
22/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyvät kyllä debit-kortin kohdalla työpaikkaa jne., mutta en usko, etteikö sitä työttömälle myönnettäisiin. Luottokortti on tietysti eri asia.

ei saanut edes automaattikorttia jos ei palkka mennyt ao. pankin tilille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-pankki on ihan höpöhöpö pankki

hyvä jos sitä pankiksi voi sanoakaan, vaihda osuuspankkiin se on kotimaisin ja turvallisin pankki.

ei tarvitse kuin tilin mihin valuuttaa tulee, tilin miltä sitä saa nostettua ja maksukortin, S-Pankki täyttää nuo tarpeet vallan mainiosti.

Itse asiassa rahan nostamisen ja tallettamisen osalta S-Pankki tarjoaa jopa paremmat ja laajemmat palvelut kuin OP.

Ja tuo kotimaisuuden nostaminen esille on turhaa ja typerää, sillä S-Pankkia et saa ulkomaiseksi väännettyä millään logiikalla. Ja se turvallisuus - ei ole mitään syytä epäillä S-Pankin turvallisuutta. Sama raha sillä on taattuna tileillä kuin OP:llakin jo lain nojalla. Sen sijaan S-ryhmällä on huomattavasti OP:ta enemmän kiinteää omaisuutta, mikä luo kyllä selkänojaa.

Vierailija
24/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sitä Lidliä lähellä, tai edes kaukanakaan. S-ryhmän kaupat ovat meidän lähikaupoista niitä halvimpia, eikä Lidlistä saa edes ihan kaikkea mitä tarvitaan, jolloin mennään Prismaan. Käymme siis Lidlissäkin joskus, mutta harvoin koska on niin kaukana ettei se kannata ellei ole muuta asiaa sinne suuntaan. Johan siinä menee melkein koko päivä jos pelkästään Lidliin lähtisin ruokaostoksia tekemään...

Yritin täyttää niiden kaavaketta mutta siinä oli kohta työpaikka eikä mulla ole sellaista. En tiedä saisiko työtön sieltä pankkikorttia.

Kysyvät kyllä debit-kortin kohdalla työpaikkaa jne., mutta en usko, etteikö sitä työttömälle myönnettäisiin. Luottokortti on tietysti eri asia.

Minulla on vielä toisen pankinkin kortti, ja hieman turhalta tuntuu maksaa siitä kuukausimaksua. S-pankin debit-kortista kun saa maksutapaetuakin, jos maksaa s-ryhmän kaupassa.

...s-kaupassa asioida. Maksutapaedut ja viiden prosentin bonukset kun on leivottu tuotteiden hintoihin mukaan. Tietenkin jos ostat tarpeeksi isolla summalla kk:ssa, voit maksimibonuksilla päästä lähelle vaikka Lidlin hintoja...

Mutta eihä tässä siitä pitänyt olla puhe... :o

Vierailija
25/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sitä Lidliä lähellä, tai edes kaukanakaan.

kaikilla niillä joilla se olisi lähelläkään, se ei ole S-ryhmää halvempi.

Vierailija
26/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki on kyllä viimeinen pankki joka menee nurin ja taatusti kotimainen. Kirsikkana vielä ainoa pankki, jossa voi käydä asioimassa tiskillä vaikka ilta seiskalta. Mummot tykkää ainakin!

Vierailija
27/33 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikkana vielä ainoa pankki, jossa voi käydä asioimassa tiskillä vaikka ilta seiskalta. Mummot tykkää ainakin!

Talletukset ja nostot sujuu vaikka keskellä yötä ja palvelupisteiden verkosto on huomattavasti suurempi kuin yhdelläkään muulla pankilla, tai oletettavasti edes muilla pankeilla yhteensä.

Vierailija
28/33 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt Lidlistä löytäny s-kauppoja kalliimpia hintoja. Ja Lidleissä on käsittääkseni aika tavalla samat hinnat joka puolella maata.

Meilläkin on s- ja k-kaupat Lidliä lähempänä, mutta onneksi Lidl työmatkan varrella.

Viime viikolla piti ostaa maitoa s-marketista. Järkyttävän kallista! Halvin laatu 83 c/litra, kun Lidlissä tottunut 63 c:iin/ litra.

Vierailija
29/33 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lidl & S-market ihan vierekkäin ja käydään osa tuotteista hakemassa S-marketista ja osa Lidlistä.

Kyllä mäkin voin vahvistaa sen että osa tuotteista on halvempia S-marketissa. Esim kasvikset & hedelmät saattaa olla kalliimpia. Aika moni tuote on kuitenkin samanhintaisia, jolloin S-marketista ostetaan mieluummin ja kerrytetään bonuksia.

nähnyt Lidlistä löytäny s-kauppoja kalliimpia hintoja. Ja Lidleissä on käsittääkseni aika tavalla samat hinnat joka puolella maata.

Meilläkin on s- ja k-kaupat Lidliä lähempänä, mutta onneksi Lidl työmatkan varrella.

Viime viikolla piti ostaa maitoa s-marketista. Järkyttävän kallista! Halvin laatu 83 c/litra, kun Lidlissä tottunut 63 c:iin/ litra.

Vierailija
30/33 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä

nähnyt Lidlistä löytäny s-kauppoja kalliimpia hintoja.

siis ei kannata edelleenkään hintavertailua lopettaa, vaikka Lidlissä asioisikin.

Ja Lidleissä on käsittääkseni aika tavalla samat hinnat joka puolella maata.

Melkolailla. S-ketjun liikkeillä taas ei.

Vierailija
31/33 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää

Vierailija
32/33 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun yrittävät haalia asiakkaita. Sitten kun asiakkaat on saatu niin nostavat maksuja.

Eihän S-pankissa ole palvelumaksuja!!

Ja maksavat kuitenkin jotain korkoa!

Nordea napsii palvelumaksuja vaikka käyttäs

verkkopankkia!

Vaihtaisin heti mutta kun oon kiinni Nordeassa

lainani takia.

Vierailija
33/33 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeasta lähdin itse pois heti kun S-pankki aloitti toimintansa. Kun olen kotiäiti, ja tuloton ja velaton, Nordeassa oli aika kylmäkiskoista asioida. Palvelumaksut nousívat usein, sinä aikana kun olin asiakas.

itse asiassa tuottaa tappiota nämä asiakkaat, joilla ei ole tuloja, omaisuutta tai lainaa, mutta jotka silti käyttävät palveluita kuten maksuja ja tilisiirtoja. Siksi niistä asiakkaista mielellään yritetään hankkiutua eroon mahdollisimman isoilla palvelumaksuilla.

Tästähän väännettiin kättä ja yhteiskunta päätti, että pankkitili on kansalaisoikeus. Siksi pankit eivät voi kieltäytyä avaamasta tiliä, mutta pyrkivät kalliilla hinnastolla "karkottamaan" mahdollisimman monet tappiota tuottavat asiakkaat.

Sitä en sitten kyllä ymmärrä, miksi S-pankki haluaa tällaisia asiakkaita, varmaan saadakseen jalansijaa ja tunnettavuutta. Varmaan tilanne tulee jatkossa elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan