Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^^*Truplien lauantai löpinät*^^*

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiä tuli AXELTA että olitte huolissaan poissaolostani? *itkee niagarana liikutuksesta* Siis tosiaan eilen olin jo kirjoittamas teille kun tuli vieraita immeisiä tuomaan mulle arpajais voittoja ja sitte se jäi kesken kun en enää kerinnykkään jatkamaan sitä (oli vasta pari riviä aikaan saatuna).

Eli KAMALA kiire ollut ja nyt helpotti. Puhelinkin on hötäkässä jäänyt kotiin.

Eilinen pvä meni aamupvä kyläs ja puistos, päikkäriaika kiireel siivoamsita, heti päikkäreiden jälkeen tytön luokkakavereiden vanhemmat rahtasi meille arpajaisvoittoja ja sen jälkeen sitte niitä numeroitiin myyntivalmiiksi tälle pvälle. Kun numerointi oli valmis kiireellä mentii kouluun viettämään tulinuorten järjestämää Kid' s action night' ia tytön kanssa. Kun sieltä kotiin lapset nukkumaan ja itse väsäsin keramiikka työni myyntikuntoon. puolilta öin pääsin viimein nukkumaan. Aamulla klo 07 ylös ja koulupvää viettämään tytön kanssa. Koulun jälkeen oli luokkien järkkäämät markkinat jossa meni 2 tunia myyden ja keräten rahaa tytön luokalle retkiä varten. Kotiin koulusta ja mun äiti tuli kylää. Niiden lähdettyä kiireellä kauppaan ja äsken vasta siis kotiin. Nyt tilanne alkaa normalisoitua ja täällä siis ollaan ;) *otettuna kaipailuistanne* :' )

En ole lukenut pinojanne vielä joten en osaa kommentoida yhtään mitäänvielä ;)

Omaa napaa vielä sen verran että eilen tuli ekan kerran laatta puistoon kävelles -> ojanpientareelle sen rykäsin ;) Äsken apteekiin mentäes tuli sitte apteekin rappusille, että pahoinvointi on ainakin tänne kerinnyt 2 pvässä :( Mutta nyt pinonne kimppuun mikä onkin valtaisa + eilinen päälle, huh huh...

Marieela 5+6, erittäin kiitollisena kaipailuistanne ja otettuna huolenpidostanne =)

Vierailija
42/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti tiskaamisen lomassa tulla tänne kurkkaamaan, joko Mareelasta on kuulunut jotain. Ja täällähän näkyykin tuttu nikki. Ihanaa, et oot ollukin vaan kiireinen. Mä kerkesin ajatella jo vaikka mitä.

Kyllä sitä aina tällai huomaa, kuinka tärkeitä te ootte. Jos joku puuttuu joukosta, sitä aina huolestuu et mikä on vikana.

Pahoittelut Marieela pahoinvoinnista! Mutta nyt ainakin on niitä kaivattuja raskausoireita :)

Ja ei kun takas tiskaamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva kuulla taas Marieelasta. Ilmeisesti sinulla oli ollut vain arkisia kiireitä, ja meillä muilla ehkä elämä keskittynyt liikaa tänne nettiin. Itsellekin tekisi varmaan hyvää pitää vähän taukoa, mutta ensi viikolla taitaa pakostakin tulla niin kiireisiä päiviä, että en tänne ehdi.

Matteusk: Täytyy yhtyä Axen hämmästeleey: sinulle on todellakin tullut nopesti paljon vikkoja. Vastahan me tapasimme, ja silloin taisi olla vasta 7 viikkoa.

Matteusk, Talvikki ja Hönttä: Minulle ainakin sopii tapaaminen vielä ennen joulua. Riippuu varmaan Talvikin kunnosta, milloin voimme sellaisen järjestää. Hönttä ei tainnut asua Tampereella. Pääsisitkö silti tulemaan tänne (ja oletko edes kiinnostunut tapaamaan meitä)? Me muut olemme siis tavanneet vasta kerran aikaisemmin, eli mukaan mahtuu hyvin uusia.

Vierailija
44/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tän pvän pinon (eilistä en vielä..) joten lyhykäisesti, olitte TODELLA MUA huhulleet :D Anteeksi etten ehtinyt ilmoitella. Siis ekaa kertaa oli OIKEESTI niin kiireinen etten edes konetta ehtinyt uudestaan avata -> ekan yrityksen jälkeen. Mutta ei tule hetkeen toistumaan ;D

NEKKU, pahoittelut negasta. Mutta nyt mietit kyllä 2 kertaan kannattasko sittenkin sinne lekuriin mennä...

TALVIKKI, hyvä et supparit helpottaneet..

..ja sama NANSKULLE :)

MIRULII, toivottavast pissipöpö päättäs olla tulematta. Juo paljon -> kultapiiskua, se puhdistaa rakkoa ->luonnontuote pissapöpöön mutta pahan makuista, yök ;)

MIITSU, tekö matkaa mielitte kevääksi? Täällä ihan samoja haaveita. Miehen kanssa koko ajan tuumitaan kuinka kivaa olis mutta -> ei rahaa ja mies tuskin saa edes lomaa joten...

MII, mukavaa pikkujoulua vaik olet varmaan jo ehtiny mennä bilettää. Biletä meidänkin puolesta ;D Tuliko kivat raidat? Mäkin teen ite aina raitani :)

AXELLE kiitos sanansaatosta ja sekä ihanasta huolenpidosta. Hyvä et ollaan puh.numerot vaihdettu vaikka täl kertaa unohin sen kotiinkin;)

JA kyl teidän ENglanninmatka on peruttu ensikesältä ->teille tulee kesävauva ;)

NEITI, voi kurjuus nyt pikkuisemman rinsessan masuvaivoja. Ei paljon lohduta mut n. 2 kk päästä ne helpottaa -> koliikin yleisin kesto n. 3 kk

JOHELLE, torkkupeiton mäkin siitä tekisin :)

EMMASANNA, tuuhan kertoo mitä vieraat kommentoi masusta ;)

KATZU, mä en kanssa perusta julkisista. Oon henkeen ja vereen autoihminen ;)

TIITIKKÄ, tytön luokalla on yks poika joka on aivan kamala ja kamala tapaus ;) Just yhen äidin kanssa tuumittiin et on ihme ellei opettajat väsy kun tommoinen/tommoisia on luokalla. Se huutelee, haistattelee ja kiroilee minkä kerkee, ja vasta ekalla :/

MARIPOSA, vieläkö se täti odotuttaa sua?

MATTEUS, joko olo alkaa helpottaa?

Mitäköhän vielä? Nyt en enempää muista vaik kuinka kipristelin silmätkin kiinni muistaakseni....

Ai juu, joku uusi vielä oli tullut joukkoon???

Tervetuloa munkin puolesta vaiken nyt sua tän pvän pinosta bongannutkaan ;)

Vierailija
45/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiva oli huomata, että kaikki on hyvin! Aika haipakkaa sulla on kyllä ollu, ei ihme ettet oo koneella kerinny istuksimaan!

Vai, että ojanpenkalle rykäsit.. *reps*

Vierailija
46/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tonni vetoa että täti tulee kylään 2 vkon päässtä! ARGH! Nimittäin kipuili vatsa tutusti ja limat bongasin, eli minähän sitten ovuloin! Voi vitalis, elättelin toiveita et kuukautise pysyis jonkun aikaa poissa....! Neastahan alkoi jo 26 pvää synnytyksestä säännöllinen kierto imetyksestä huolimatta, eli nyt pysy sit pari vkoa kauemmin poissa.

Näin veikkaisin että alkavat pian, kyllä sen verran tuttua taas oli tuo oireilu.

Kuka haluaa, lahjoitan ovulaation pois nyt sais halvalla.

Sain päivällä hetken nukkua ja tupareihin piti mennä mut eihän meidän äiti nyt sit VIITSINYT alkaa lapsenvahdiksi eli se siitä. Ilmoitin ystävälle jo että olen estynyt tulemaan.

MIIlläkö oli kiinnos kouluun 0? Mulla on aina ollu heh. Ei vaan, aika kausittain tuollainen menee.

Lähtisin poriin muuten, mutta lupasin yhden kaverin huomenna tavata. Vituttaa tuo äiti kun aina sanoo että pyydä vaan kun tarttet hoitajaa niin sit ku kerranki ois menny jonnekin niin ei sitten vaan VIITSI vahtia.. no antaa olla. Mun lapsiahan ne on, joten en mä ketään niitä mun puolesta voikaan pyytää vahtimaan.

Pare olis olla haaveilematta minnekään menemisestä ja tylysti vaan olla lasten kans kolmistaan niin kukaan ei pääse valittaa mistään.

Mietin et pitäsikö sinne hesaan lähteä lasten kans yksin niin ei kenenkään tarttis turhaan vaivautua. Mä vaan tiedän et Nea ei siellä sitten ole aloillaan.. mut kaipa tarttis yrittää..

Sori, oon kyl niin ARGH olotilassa nyt.

ootte ihania kun jaksatte tsempittää aina!

Vierailija
47/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla [b]Nanskusta[/b] pitkästä aikaa:) ja hyvä että supistelut on hellittäneet.

[b]Marieela[/b] vihdoinkin susta kuultiin:) Onneksi ei mitään kamalaa ollut tapahtunut, tekis varmaan itellekin ihan hyvää hankkia elämä ettei täällä roikkuis niin paljon;D

[b]Johelle[/b]: Joko päätit mitä teet siitä fleecestä? Laitatko postiin sitte kuvan kun oot saanu sen valmiiksi? Nalle puh fleece kuulostaa tosi houkuttelevalle :D Siitä tulee varmaan tosi hieno mitä sitten teetkin siitä. Ja ihan kade oon teidän lomasuunnitelmista. Oon itekin miettinyt et joku lyhyt vkonloppu pyrähdys ois kiva. Ajankohta jollon päästäis lähtee vaan taitaa mennä aika kauas.

[b]Nekku[/b]: Tollasta juttua en momentista muistakkaan. Jossain vaiheessa oli vaan juttua et tulee välillä kertoilemaan missä mennään, ja kun ei ole aikoihin kuulunut ajattelin huhuilla:)

Ei mut nyt meen sohvalle, jos hetken ehtis istahtaa ennenkuin pitää lähteä koiran kanssa ulos.

Vierailija
48/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neidille paljon voimia, ja kyllä se sun äiti käyttäytyy musta tosi huonosti edelleen.. aikuinen ihminen tolleen peruu lupauksiaan vaan koska ei viitsi :/ tosi ikävää sulle, varmasti olisit välillä oman ajan tarpeessa sinäkin. toivottavasi tulevat yöt menee rauhallisesti, levänneenä jaksaa paljon paremmin.

Katzu kai siitä tulee sit sellanen peitto vaan, mitä voi käyttää missä tahansa, päiväpeittona, lattialla.. se fleece on melko ohutta mut mä ostin sellasta vanukangasta (ei tuu nimi mieleen...) mitä laitan sinne väliin, vaikka kaksin kerroin nii tulee lämpimämpi. voin laittaa kuvan joo jos nyt ikinä saan sitä tehtyä :) ja toivottavasti tekin pääsisitte jonnein reissuun, vaikka äkkilähdöllä pariks päiväks jonnekin.

Marieela ihana kuulla susta ja että kaikki hyvin! mullakin mielikuvitus jo keksi vaikka mitä kauhuskenarioita.. *ding* harmi että pahoinvointi sut yllätti :(

Emmasanna mites vieraat reagoi kun menit vastaanottamaan ison ihanan massun kanssa? :)

Axe Lontoo on ihana paikka, mä oon käyny siellä 6 kertaa *ai mitenniin jää levy päälle :)* ekan kerran ku kävin niin jäin ihan koukkuun, piti aina vaan päästä uudestaan. ihana kaupunki on! eikun reissua varaamaan vaan. :)

miestä odotan kotiin, kohta pitäis tulla. huomenna pitäis kaveria nähdä, se tulee kai meille kyläilee. hyvät yöt vaan jos en enää koneelle ehdi!