Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^^*Truplien lauantai löpinät*^^*

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus mitenkään kärkkäästi kirjoittaa, mut ehkä se kuulosti siltä... On tosiaan vähän pinna kireällä tän tilanteen vuoksi.

Haluan ehdottomasti kiittää kaikkia huolenpidosta:)

Vierailija
22/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vielä tunti täällä töissä roikkumista... ei vois taas hiljasempaa olla... mä oon jotenkin ihan levoton: vaellan vaan täällä ees taas enkä malttais hetkeekään olla paikoillaan!! Onneksi ei oo pahaolo päässy tänään kimppuun!

Kotiin sitten ruokakaupan kautta ja ruokaa tekemään... Huomenna tarttee sitten siivoilla ja leipoa jotakin hyvää.... taidan mennä surffailemaan herkkuohjeisiin niin tiedän mitä kaupasta ostan!! taidan tehdä kinkkupiirakkaa ja sitten jotain makeeta... pätkiskakkua... :)

mutta nyt siis toivottavasti jätän teidät hetkeksi rauhaan...

Nii, Nekku, voi harmitus, oireet ois sopinu niin hyvin raskauteen... Onko olo jo parempi?? toivottavasti ois!!

Johelle: mä kans haveilisin jostain kevätmatkasta, mutta arvatkaa mitä mies sanoo: " ei miellä oo rahaa kun tulee vauvakin.." eipä tietenkään... täytyy siis yrittää säästää rahat miehenkin matkaan niin päsis jonnekin!! Barcelonaan ois haaveissa täälläkin... Nifkinillä taitaa olla siitä citystä tietoa, ettekö kihlautuneet siellä!? Mä oon käyny siel 6-veenä niin eipä paljoo osaa sanoa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka tuolla kiehuu hellalla, ja kotia on kovasti siivottu. Välillä aina haaveilen isosta asunnosta ja marisen näistä kovista hinnoista täällä pk-seudulla, mutta toisaalta eihän meillä ole mitään tilanpuutetta! Täällä mahtuu hyvin asumaan.

Mii: aika luonnollista, että tunteet koulua kohtaan menee ja tulee. Mulla kandiin 40 opintoviikkoa jäljellä... osan ajattelin tehdä mammalomalla hiljakseen ja osan sitten kun lapsi hoitoon.. sitten voisi olla sen toisen aika. Älä ota mitään paniikkia koulusta, kyllä se sitten hoituu ja motivaatio palaa! Mukavaa iltaa!

Missä muuten MASULI on?

Ja Marieelakin voisi ilmoittautua:)

Vierailija
24/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikki, kyl mä ymmärrän et pinna on kireellä - eikä välttämättä halua kuulla kenenkään sanovan ettei tarvii stressata! (kun ei se niin yksinkertasta oo) ;) Hyvää mieltä ja positiivisia ajatuksia oli tarkoitus toivottaa!! :)

Olo on aika höntti vieläkin. Eipä paljoo muutosta. Tissejäkin vihlo oikein tosissaan kun nukkumaan menin.. Tais olla vaan mielikuvituksen tuotosta - kun ei siel masussakaan ketään oo. Paineita tossa aamusella mittasin ja aika alhaset on edelleen. (satasen pintaa yläpaine) Oisko ihan vaan jotain anemiaa..(?) Jos ei ala olo selkiintyy, niin pakko käydä lääkärissä - jos vaikka hemppa on niin alhaalla..

Huoh - sinne kauppaan - kun jaksais..

Vierailija
25/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alko vast 6.30...jee!!! :)

Tosin yöllä valvoskeltiin reilu tunnin verran. Tyttö vaan itki ja nukahti lopulta meidän viereen. Voi olla et flunssa vaivaa!

Ihanaa ku ei tarvinnut tänään lähteä mihinkään!!=) Mies meni heti ku valostu ulos hommiin ja me siivoiltiin tytön kanssa! Käytiin mekin sit piipahtaas ulkona, mut tyttö ei siellä viihtynyt ku vajaan tunnin!

Kun tyttö meni päikkäreille ni mä hioin tytön tulevaa huonetta ja paklailin. Ihanaa et ens viikon alusta pääsee jo maalauspuuhiin!!!=) (ehkä)!

talvikki: hyvä et supistukset loppu.

Mulla tytöstä alko supistukset jo aika aikasin. Ei ollu kivuliaita, mut tuli kumminkin. Viikolla 34 oli sit paikat pehmennyt ja kohdunkaula lyhentynyt ja viikolla 38 tyttö synty.

Tästä alko ekat supistukset reilu viikko sitten.

Mut tuo vesi ja banadol kuulosti hyvältä neuvolta!!:)

neiti: jaksamisia!!!!!!!

emmasanna: H-hetki lähenee!!!=)

mii80: pidähän pikkujouluissa huiskin hauskaa!!! :)

nekku: pahoittelut negasta! Toivottavasti ensi kuussa tärppää!

Taidan lähtee miehen seuraksi ulos (asentelee tällä hetkellä ulkovalaisimia..tyttö kun nukku ulkona ni ei voi paneleita hakata seinään)!!

Palaillaan!!!=)

Vierailija
26/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun taas muistui mieleen niin minkähän kokoisen pitäis vauvan peiton olla, kun ostin sitä ihanaa nalle puh fleeceä ja meinasin siitä peiton väsätä. en oikeen tiiä olisko se päiväpeitto tai vaunupeitto tai ihan tavallinen nukkumispeitto, siihen ei vaan sitten laiteta lakanaa päälle. mutta minkä kokoisia teidän vauvanpeitot on? eiks pinnasängyt oo joku 60*120cm, pitäiskö mittaa katsoa sen mukaan? *poropeukalo*

siivous jatkukoon..

Vierailija
27/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yllättäny tänään itseni iloisesti. Meinasin taas aamusella alkaa viime viikkosen plääh-fiiliksen, mutta sitten samantien nappasin itseäni niskasta kiinni ja ei muuta kuin apinan raivolla siivoamaan!

No nyt on kämppä siisti, ruoka laitettu, pyykkiä pesty, ehdin jopa ipanoiden nukkuesssa käydä suihkussa joten olen ansainnut kehut itseltäni! *taputan siis itse itseäni olalle* =)

Ja pienempikin pitkästä aikaa nukkuu kunnon päikkäreitä niin äiti sai palkinnokseen kunnon hetken istahtaa kerrankin oikein hyvällä omalla tunnolla koneelle!

Edelleen omaa napaa. Valitin tuossa yks päivä omituisia alavatsakipuja. Valitan siis edelleen, ihme juttu kun ns menkkasäryt jatkuu viikon menkkojen jälkeenkin. Onkohan kellään ollu vastaavaa? Mä en ainakaan itse oo moista ennen huomannu.

Miitsu! Kerro ihmeessä vaan kaikki tuntemukset, mukavaa myötäelää toisen odotusta joten kiva niitä juttuja on lukea! On muuten oikeesti upeeta, kun on monta eri vaiheessa raskautta menossa, kiva muistella omia niitä ja niitä viikkoja samalla, kun lukee toisten kertomuksia ja oireita! =)

Ja Emmasannalla ei tosiaan oo pitkää aikaa enää jäljellä! =)

Talvikki! Mullakin supisteli lähinnä koko edellisen raskauden. Ne ei oikeesti ollu kovinkaan usein sellaisia, että niitä ois pitäny pelästyä, mutta kyllä ne silti pisti mietityttämään. Ymmärrän kyllä sun huolen ihan täysin. Toivotaan hirveesti, että pysyvät poissa tai ainakin aisoissa!

Mä ravasin syystä ja toisesta ä-polilla aika usein, välillä suppareidenkin takia, mutta eipä niitä kyllä muistaakseni kertaakaan siellä sitten ollut.

Omituisia ovat nämä raskauden tiet, mutta ihan varmaan liian varovainen ei ainakaan voi olla joten heti, kun siltä tuntuu niin polille vaan. Tuo vesi-panadol kikka kuulosti muuten hyvältä!

Serpulle ja neidille jaksuja! Itse viime yön vaihteeksi hyvin levänneenä osaan kyllä arvostaa hyvää yöunta mutaman edellisen yön valvomisen jälkeen.

Miille oikein hauskaa biletysiltaa!

Nekulle pahoittelut negasta. mystisiä on kyllä nuo sun oireet. Mee ihmeessä nyt jo käymään siellä lääkärissä, pelkästään noiden paineidenkin takia.

Toivottavasti Marieelalla on kaikki hyvin!

Johelle! Mulla oli hirvee ongelma saada lakanoihin sopivia vauvanpeittoja. Olin saanu ihania lakanoita, mutta tietenkään ei ollu oikeeta kokoo vanhoihin peittoihin. Ihmeen montaa eri kokoa niitäkin pitää tehdä.

Ostin ainakin kolme uutta vauvanpeittoa ennenkun osu sopiva. Yhden mittasin tuossa just ja se oli 105/60. Muita en nyt pääse mittaamaan. Paras koko minusta on kyllä käytössä ollu ä-pakkauksen peitto ja siihen on saanu sopivia lakanoitakin.

Mutta nyt heräs pienempi neitonen! Hauskaa päivää kaikille!

Ja voi hitto mikä romaani taas.. suokaa anteeks..

Vierailija
28/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä tekisin vaan torkkupeiton! Meinaatko ottaa äippäpakkausta? Siinähän tulee se vauvanpeitto :) Ja kannattaako siitä tehä varsinaista peittoa sänkyyn, kun ei voi kuitenkaan laittaa lakanaa päälle(?)

Tee sellanen pieni peitto, jonka voi laittaa vaunuihin. Tai vaikka sitteriin kun vauva torkahtaa, kaukaloon ja lattialle, jossa vauva sitten köllöttelee :)

Eli, Riittäskö esim. 70x100?!? Must se tuntus hyvän kokoselta - riippuu käyttötarkotuksesta.

Piipaa - Ootpa ollu ahkera - Ööö, mistäköhän ite saisin moisen tarmon ;) (nim. nettaillut koko päivän)

En mä sinne lääkäriin aio hötkyä!! Täähän on ihan tavallista heikotusta ja phaa oloa. Ei ne tälle kuitenkaan mitään kummempaa tee - ellei jopa käske kotia ovelta ;) Kun soitin tk:een, se oli hyvin varma ettei tarvii tulla käymään. Että useemman päivän voin ihan rauhassa seurailla tilannetta - eikä tilanne enää ole etes niin paha. Eli jos viel ens viikolla jatkuu, niin sitten varaan ajan. Luultavastikin kyseessä on vaan raudanpuute tmv. jotain puutostilaa :)

Jeps, tässä oon ettiny sisustus juttuja netistä. Ja maalaus juttuja. Alko niin kiehtomaan ne raidat neidin huoneen seinään. Tällä hetkellä huoneen väritys on vanharoosa ja petsatut kalusteet. Valkoisia koukero naulakoita ym. romanttista. Eli ihan pikku tytön huone.

Pimu kuitenkin alkaa olemaan niin vanha - kahden vuoden päästä jo eskariin. Että, että.. Jospa tässä päästäisiin muuttamaan, niin saisin sisustus inspiksen valloilleen :)

Oottelen sitä meistä tässä.. Unohdan koko siivous ajatuksen suosiolla, ei tää heikotus anna mulle sitä iloa.. ;)

Vierailija
29/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä torkkupeitto olis sit kivoin, sitä voi pitää kans päiväpeittona tai lattialla vauvan alla jos haluaa.. *ideoi* ja kyllä oon aatellu äippäpakkauksen ottaa! peitto oli vaan ainoo mikä tuli siitä kankaasta mieleen kun se on niin isoa se kuvio ettei siitä mitään pientä, vaatetta tms. viitsi tehdä. ehkä se torkkupeitto olis sit hyvä. eikä se välttämättä ees onnistu kun on mun eka tekele ;)

Vierailija
30/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on jo se sängyssä oleva peitto, niin varmasti on torkkupeitolle myös käyttöä!

Meil ainakin oli tytöllä kaks torkkupeittoa. Toinen vähän isompi joka oli lattialla ja välillä päiväpeittona sängyssä. Sit oli vaunuissa vielä pienempi peitto (n 50x60). Se oli myös helppo ottaa kaukaloon/kauppaan.

Niin ja se äippäpakkauksen peitto on kaikista kätevin yöpeitoks. Kun siihen löytää aina sopivat lakanat! Kaupoissa on lähes kaikki vauvan lakanat kokoa 60x120.

Nyt kyllä poistun koko koneelta ;) Eihän tästä elämästä tuu muuten mitään *hushus*

Vierailija
31/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä käväsen vaan ilmottautumassa.

Saattaapi olla että palstailu saa pientä taukoa muutamiksi

viikoiksi tän väsymyksen takia.

Töihin taas lähdössä....

Missäs se Marieela muuten on? Eipä oo näkynyt tänään.

No mutta pidemmittä puheitta, hauskaa lauantai-iltaa!

(väsynyt)Soffu+nuppu rv 5+3

Vierailija
32/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenillalla tulin kotiin n. puol ykstoista (oli siis se työporukan illanvietto). En usko, että hirveesti työkavereiden epäilykset heräs, vaikken alkoholia juonutkaan, sanoin vaan, että haluan yöksi kotiin ja asia oli sillä selvä. Ja en edes ollut ensimmäinen lähtijä, melkein puolet lähti ennen mua;)...

TIITIKKÄ, kerroit, että Aamulehdessä oli juttua opettajien uupumuksesta. En ole lukenut, kun meille ei taas tällä hetkellä tule lehteä. Me kun ei koskaan ehditä sitä lukea. Mutta kyllähän se ihan totta on, että paljon pidempiä päiviä minäkin päkersin ennen äidiksi tuloa. Tosin opetin silloin yläkoulussa ja lukiossa, joten sanakokeita ja aineita oli koko ajan luettavana vinot pinot. Nyt alakoulussa on siinä mielessä helpompaa, ettei kokeita ole niin usein eikä oppilaat väsää koko ajan jotain kirjoitelmia... Ja sit mullakin tunnit on lähinnä ryhmätunteja eli ensin tulee puolet esim. 3. luokkaa ja heti perään toinen puolikas. Tavallaan ei siis tartte suunnitella kuin yksi tunti joka luokalle, sen vain vetää kahdesti peräkkäin. Tein myös jo heti alussa päätöksen, etten tuo enää töitä kotiin, vaan hoidan esim. tuntien suunnittelun koululla. Se on ollut hyvä päätös, koska sitten on voinut hyvillä mielin olla tytön kanssa illalla. Tosin nyt kun tulee kokeita, niin varmaankin joudun niitä kotiin kantamaan. Jaksamista sulle ja älä nyt unohda, että sulla on täysi oikeus vapaa-aikaan!!!

TALVIKKI, hyvä, että sait vinkin suppareiden hillitsemiseen. Toivottavasti tepsii vastakin, jos meinaa kovasti suppailla.

Jaksamista, NEITI ja olikos se SERPPU, joka suht lyhkäsillä yöunilla porskuttaa uuteen päivään. Meillä taas likka oli hereillä (vaihteeksi) 5-7, mut sit nukuttiin ysiin. Saas nähdä, miten huomenaamulla, kukkuuko tyttö jo neljältä ylhäällä, kun kelloa siirretään taaksepäin tunnilla:/... No, ei pidä valittaa, mä nukuin viime yönä HUOMATTAVASTI enemmän kuin vaikka NEITI ja nyt vielä vetäisin tytön kanssa parin tunnin päikkärit. Ja silti väsyttää...

MIILLE hauskoja pikkujouluja. Meilläkin eilinen tilaisuus on tavallaan meidän pikkujoulu, mutta se piti järjestää jo nyt, kun työkavereista aina jollakin oli jo jotain muuta menoa sovittu kaikille perjantaille jouluun asti.

DORINDA, tervetuloa!

NEKULLE pahoittelut negasta, vaikka taisit sitä osata odottaakin. Mikähän muu vois tommoisia oloja aiheuttaa? Mullekin ois menny ihan täydestä raskausoireina;)... Jos rupee jatkumaan, niin käy ihmeessä lääkärissä! Tosin sullahan tais olla oma henkilökohtainen ensihoitaja tulossa käymään, joten eipä sulla varmaan sit ole mitään hätää;D...

JOHELLE, mä tein tytölle parikin torkkupeittoa fleecestä, kooltaan n. 78x93 cm. Menevät vieläkin ihan hyvin (tyttö siis 1 v. 4 kk) ja olivat " vauvempana" tosin hyviä, kun ovat kevyitä, mutta pehmoisia ja lämpimiä. Monesti oli reissussa mukana, esim. talvella autossa hyvä laittaa kevyesti päälle ja helppo ottaa pois, kun auto lämpenee. Mä tein ne muuten todella yksinkertaisesti: ompelin vain reunat saumurilla. En todellakaan ole mikään ompelukone-ekspertti, joten toi tapa sopi mulle tosi hyvin. Ja ihan siistit tuli - Nalle Puh-kuosia muuten meilläkin:).

SOFFU ja muut väsymyksen kourissa: saatte kaiken sympatiani! Yritän jaksaa uskoa, että mulla alkaa kohta jo helpottaa tää väsymys, samoin kuin ällö-öllötys, mut toisaalta viimeks tänään jäi ruoka lautaselle:/...

MARIEELAN poissaoloa minäkin ihmettelen, oisko flunssa saanut sit oikein kunnolla yliotteen? Jos näin, niin parantavia säteitä sinne!

lauantaiterveisin

matteusk rv. 11+1

P.s. TALVIKKI ja TIITIKKÄ ja olikos se HÖNTTÄ näiltä nurkilta. Mites saataisko aikaan vielä tapaaminen ennen joulua? Siis kunhan TALVIKKI on ensin saanut lepäiltyä supparit kuriin...

Vierailija
33/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MATTEUSK: missä vaiheessa sullekin on tullut noin paljon viikkoja?! Ei aika voi mennä noin nopeasti! Onko np-ultra pian?

JOHELLE: voi kun mäkin saisin intoa ommella! Mun veljen vaimo on tosi kätevä käsistään (teki itselleen hääpuvun ja mulle sen juhla-asun), joten voi olla, että käännyn sitten tarvittaessa sen puoleen... *toivoo, että " tarvittaessa" olisi PIAN*

NEKKU: Voi plääh!! Mä olin jo varma! No, nyt sit tästä kierrosta mun kans sirkan metsästykseen;)

Me käytiin jo miehen kanssa syömässä, nam nam! Nyt sitten torkun sohvalla peiton alla massu täynnä:)

Vierailija
34/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en mäkään ole käsistäni kätevä, haaveilen tässä tekeväni vaikka mitä kun ton ompelukoneenkin sain muten silti saa mitään aikaseks.. en uskalla alottaa! vaikka peitto on siitä helpoimmasta päästä.. :)

varmasti sulla on pian tarvetta pienelle torkupeitolle, olen siitä ihan varma!!! *toivoo hirmusti plussaa jo tästä kierrosta*

Matteusk kiva kuulla noita mittoja peitolle, tossa just mittasin et se palanen on 1,5m*1,5m ja mietin että minkähän kokoista tekis. mun pitää varmaan oikeen piirtää itelle ohjeet ja työvaiheet paperille etten vaan möhli ihanaa kangasta!:D

Nifkin tosiaan tais siellä barcelonassa käydä kihlautumassa ;) meille se olis niinku 1v kihlajaismatka..

Miitsu tavallaan kuitenkin liikkis ja ihana se sun miehen ajatus että nyt vauvan tarvikkeisiin rahaa säästöön! mutta olispa tuleville vanhemmillekin varmaan ihan kiva käydä ulkomailla kerran ennen vaavia. jospa saisit sen ylipuhuttua ja otatte vaikka halvan äkkilähdön keväällä! mites muuten se reagoi vauvajuttuihin, joko puhuu sun mahalle tms. vai onko sen vielä vaikee ymmärtää..?

mulla siivouspuuhat edelleen kesken :/ into loppui..

Vierailija
35/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä kaupungeista. Mä olen käynyt Lontoossa, Berliinissä, Kööpenhaminassa, Wienissä ja Prahassa näistä Euroopan suurimmista. Englantia lukuunottamatta olen käynyt vanhempien kanssa eikä mulla niistä kunnon käsitystä ole, mutta ei ainakaan mitään huonoja muistikuvia. Lontooseen rakastuttiin TÄYSIN!! Tosin varsinkin miehellä liittyy Englantiin muutakin kuin Lontoo, osittain meidän into johtuu niistäkin. Mutta tosi ihana paikka oli!! Jos vauvaa ei nyt suoda, niin lähdetään loppukesästä taas käymään:)

Vierailija
36/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä aikaa np-ultraan, yli kaksi viikkoa. Vasta 15.11. pääsen sinne. Oli pakko mennä yksityiselle, kun kaupungin ajat ois vaatinut poissaoloa töistä. Viikkoja on tuolloin 13+4, mikä toivottavasti ei oo liikaa... Ainakin se kaupungin keskusäitiysneuvolan täti oli jotenkin kauheen tarkka, et just 13+0 pitäs ultrata. No, saapahan tuolloin ainakin sen 100-%sen varmuuden, että masussa on todellakin joku. Tosin sen verran jo meinaa pömpöttää, että tuskinpa se tyhjää täynnä on;)...

JOHELLE, eurooppalaisista suurkaupungeista. Olen asunut sekä Wienissä että Budapestissä ja sen lisäksi käynyt Berliinissä. Kaikki on tosi ihania, Budapestiin mulla on erityisen lämmin side. Mut esim. Wienissä on AIVAN IHANIA joulumarkkinoita ympäri kaupunkia, alkavat jo marraskuussa. Siis olihan se niin, että ootte tässä kohta puoliin lähdössä??? *manaa surkeaa muistiaan*

Vierailija
37/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOHELLE, pääsiäiseksihän te sitä matkaa vasta suunnittelitte, sori. Nojoo, suosittelen kyllä edelleen Budapestiä, sinne kun kevätkin tulee jo maaliskuussa. Eli pääsiäisen aikaan puut jo hyvinkin kukkivat ja on jo kivan lämmintä. Ainiin, Prahassakin olen käynyt, ei hullumpi sekään!

Vierailija
38/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissusta kotiuduttu. Venähti vähän toi tulomatka, kun käytiin päivystyksen kautta. Mullahan oli eilen jo hiukka sellasta oloa et olisko pissatulehdus tulossa. Yön aikana ne hävis, mut päiväsestä alko taas tuntumaan. Mulla on niitä ollut aikasemminkin, eikä nää oireet nyt hirveen vahvoja ollut. Mut sellasta pistelyä ajoittain virtsarakossa ja pissatessa tuntu kanssa vähäsen. Mut eipä tuo testi mitään näyttänyt. Lääkäri kirjotti kyllä reseptin ja käski aamulla vielä viemään uuden pissan, joka on ollut pidempään rakossa. Ehkäpä toi virtsaputki on vaan vähän ärtynyt, kun ramppaan alvariinsa veskissä tän janon takia. Mutta katellaan vielä huomenna. En nyt viitsi lääkkeitä varmuudeksikaan alottaa kun ei niin kaudeen voimakkaita oireitakaan oo. Tästä vähän pelastyneenä kurvasin vielä hakemaan r-testin, kun sillon viikko sitte se viiva ei ollut niin järin vahva. Mutta nyt se on kyllä ihan tumma viiva. Eikä pissakaan ollut rakossa kuin tunnin verran. Että tulipahan sekin nyt varmistettua että raskaana ollaan :)

Mä oon nyt oikeesti huolissani siitä Marieelasta. Kiva kun Axe laitoit viestin. Mäkin jo vähän sitä suunnittelin aamusesta, mut ajattelin et kyllähän se nyt tän päivän aikana ilmottautuu. Toivon todella et kaikki on kunnossa.

miille mukavaa pikkujouluiltaa. Nyt vaan ilo irti elämästä!

Serpenttiinille jaksamisia samoin neidille. Toivottavasti pian taas saatte nukkua paremmin. Näitä äitiyden iloja ;)

Johelle: Se meidän talo tulee yläkertavarauksella eli yläkerta sitten tehdään valmiiksi jossain vaiheessa. Muutain se on täysin muuttavalmis 2-4 viikossa siitä kun toimitus tulee tontille. Autokatos ja pihan laitto siihen tietty vielä päälle. Että kyllähän tuossa meillekkin vielä tekemistä jää.

Jahas. Tiskit odottas tuolla ja pojukin pyytää lukemaan. Joten siirryn takavasemmalle.

Iloista lauantai-iltaa kaikille!

mirulii

Vierailija
39/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta tulee tänne vieraita. Olen tuossa leiponut ja siivoillut päivän mittaan, tuli tehtyä pitkä lenkki ulkona ja nyt kyllä tuntuu selässä. Selkä kipeä ja menkkakipuakin löytyy... ehkä mä tässä hetken hengähdän ennen vieraita. ***ne ei ole edes kuulleet vauvasta - mahtavat yllättyä mahasta:)

Johelle: ehkä sellainen torkku/päiväpeitto on paras/helpoin tehdä. Sitä voi sitten käyttää vähän joka paikassa! Mulla kanssa tehtynä yhdestä täkkikankaasta neliönmuotoinen peitto. Ei se kovin iso ole, mutta eihän se lapsikaan. Sellaisille on aina käyttöä!

Marieela! Huhuu

Vierailija
40/48 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähän tulee ihan valinnanvaikeus että mihinkä sitä lähtis! siis suunnitellaan sellasta parin päivän matkaa siihen pitkään pääsiäisviikonloppuun. barcelona jostain syystä on nyt meillä molemmilla päällimmäisenä :) ne wienin joulumarkkinat kuulosti kyllä ihanalle!!! mutta nyt siis lähdössä brasiliaan kuukauden päästä. mitenköhän siellä on joulujuttujen kanssa.. :?

Axe menikö se marieelan viesti perille, saitko välitystietoja? *worried*