*^^*Truplien lauantai löpinät*^^*
Kommentit (48)
Täällä ollaan jo hereillä. Mies lähti raksalle jo ennen kahdeksaa ja me pojun kanssa valmistaudutaan pikkuhiljaa sinne kummitytön synttäreille lähtöön. Inhottaa vaan ajella noin pitkä matka =Vantaalle yksinään. Mutta onneksi tuo keli on ainakin siedettävä.
Eilen oli vähän tunnetta, että näinköhän tulee pissatulehdus. Mutta tänään ei ole oikeestaan oireita ollut. Vatsaa kyllä juili aamusta jonkin verran menkkamaisesti ja selkä on vähän kipee. Mutta ehkä mä oon vaan säikky, kun viimeksi se raskaus keskeyty just tänä samaisena päivänä.
Marieelaa huhuilen edelleen. Oletkohan tullut kunnolla kipeäksi ?!? Toivottavasti ei ainakaan se kummemmasta ole kyse. Toivottavasti palajat seuraamme pian.
Talvikki: Toivottavasti yö meni rauhallisesti suppareiden osalta. Jospa tää päivä viimein tois helpotuksen niihin ja rauhoittuisivat.
nekku: Testasitko tänään ja mitä näytti ?!? *odottaa jännittyneenä*
Tässäpä näitä päällimmäisiä aatoksia näin kärkeen. Palaan viimeistään illalla.
mirulii rv 5+0
Täällä taas " sorvin ääressä" , ihme kyllä aika virkkuna aamulla nousin ylös ja köröttelin töihin, paniikissa tottakai kun rakas mieheni on edelleen sitä mieltä että kesärenkailla pääsee: onneksi plussan puolella niin ei liukasta. Toiseen autoon lupas vaihtaa tänään.
Neidille toivottelen pitkiä päiväunia!! Koitahan jaksella!!
Miruliille ja poitsulle turvallista ajomatkaa!! Nähdään sitten illalla täällä taas!!
Marieela: huhuilen kanssa sua täällä, toivotaan että kaikki kunnossa siellä!?
Nekku: testitulosta täälläkin ootellaan!!! bdbdbdbdbd
Mitäpäs muuta: olot on ok, ei yökötä, ainakaan vielä.... masua vähän " polttelee" välillä, varmaan vaan asiaan kuuluvaa... tää on tosissaan niin jännää aikaa että pakko kommentoida jokaikinen oire!! koittakaa kestää...
Miitsu rv6+6
Pitää lähteä bussikorttia ostamaan kohta. En tod. oo mikään joukkoliikenteen kannattaja, enkä vaan käsitä miten osaan bussilla kulkea 2kk harjoitteluun :D Sinänsä typerää kun on vaan 7km matkaa ja sekin pitää mennä 2:lla linkalla:( kun ei filallakaan pääse talvella. Aamuvuoroon saa siis lähteä ihan törkeen aikasin et ehtii seiskaks bussin vaihdosta huolimatta *plääääh*.
[b]Neidille[/b] kovasti jaksamista! Mitenköhän sitä oleenkaan ite jaksaa sitte pienen kanssa kun on tottunut 9-10h yöuniin :/
Missäs [b]Marieela[/b] tosiaan luuraa? Entäs [b]Nansku[/b]? [b]Momentista[/b] ja [b]Camikaksestakaan[/b] ei oo taas aikoihin kuulunut mitään, tulkaahan kertoilemaan kuulumisia:)
[color=red]Nyt on toi palstaslangi taas päivitelty. Lisää saa antaa ehdotuksia jos siellä on jotain poistettavaa. Joitain ryhmiä sieltä jo poistelinkin, joita ei ole pahemmin enää näkynyt. En sitte tiedä onko noita syystuulia, lokapöksyjä, TP, TTT, yms.. enää olemassa...[/color]
Mut nyt haihdun laittamaan itteeni ihmisemmän näköseks ja sitte kaupungille.
Supistuksia tuli tosiaan koko alku illan melkoisesti. Juttelin sitten yhden ystävän kanssa, jolla on kaksi ennen aikaista lasta. Hän antoi neuvon juoda paljon(hormonimäärä laskee veressä) ja ottaa Panadolia. Niinpä sitten tein ja supparit loppuivat:D Yön nukuin hyvin ja aamukin tuntuu ihan mukavalta-ei siis supistuksia!
Neiti: Voi, että noita teidän öitä:( Jaksamista nyt koitan vaan lähettää! Toivottavasti saat päivällä nukuttua edes vähän.
miitsu: Kerro vaan oireita ja tuntemuksia! Sitä varten me täällä ollaan:)
Mitähän mun vielä piti sanoa...no, palaan myöhemmin!
Vedit NEITI paremmaksi :o( Tunnin yöunet, huh! Toivottavsti saat päivällä vähän otettua takasin!!!
Itelläni on takana sentään 5 tuntia rikkonaista unta ja mä oon ihan mielettömän väsynyt ja kiukkuinen. Pojalla oli jotain mahakipuja, koska kurkkasin hajun perusteella parikin kertaa yön aikana vaippaan. Lapsi tuskasi ja itki unissaan ja ilmeisesti sitten piereskeli, koska haju oli melkoinen, mutta kakkaa ei sentään vaippaan tullut. Mitään kummaa se ei kyllä mun tietääkseni ole syönyt... En ymmärrä :o(
Huomenna olisi tulossa pojan kummit perheensä kanssa syömään. Oikein kunnon sunnuntailounaan lapasin laittaa (hullu). Huusholli on kuin hävityksen kauhistus, jääkaapissa yks paketti broiskusuikaleita, mulla siis ihan hirvee olo ja mieskin pelireissuilla (palajaa ens yönä).
Hyvin menee siis, jee, jee!
Nyt täytyy koota itsensä, viedä tyttö uimakouluun ja lähteä itse pojan kanssa marketin lihatiskille pyytämään apua siihen ruokaongelmaan. Burana olis nyt kyllä kova sana!
Olo alkaa olla parempi, supistuksia on koko ajan vähemmän, mutta tilalle on tullut ilkeät pistokset mahan kummallakin puolella, ihan sellaiselta tuntuu, kun olisi juossut pitkään ja alkaa pistämään, mä oon huono selittää. Massu kasvaa kovasti.
Mulla on aika ollu kortilla :( Mä en kerkee ikinä tekee asioita, jotka on jäänyt makaamisen takia tekemättä...
Miehen sisko 8v on meillä hoidossa, kun mun sijaisveli 13v ei ole tänä viikonloppuna :) Joten aika menee rattoisasti lasten parissa. Tuo miehen sisko on aivan ihana, kuten niiden koko perhe :D Kaikki ottivat minut ja lapset avosylin vastaan :D Aina yhtä lämmin tunnelma.
Meidän vaunu saadaan viikon päästä kotiin, kun sille on tehty kaikki kosteusmittaukset, koeponnistukset ja kaikkien laitteiden tarkistukset :D Vielä olisi pitkä viikko edessä ennen kun sen saa.
Mutta nyt jatkamaan pientä siivousta, kun 4 lasta ja 2 koiraa saa sotkettua tän kämpän niin pienessä hetkessä ja mieskin on vielä pari tuntia töissä.
Nansku ja ninnironi rv 22+3
Neidille jaksamista! Täällä on sitten seuraavaksi ne yöheräilyt/valvomiset edessä, iik! Tänäänkin heräsin vasta tunti sitten:)
Miitsu: kommentoi vaan joka oire - se alkuraskaus kun on sellaista aikaa, että mikä vaan oire voi olla yhtälailla tavallista kuin vähemmän tavallista... menkkatuntemukset tosi yleisiä, mutta sinänsä häijy fiilis niiistä tulee kun raskaana ollaan!
Nyt aamuaskareisiin.
Sain eilen kaverílta lainaksi kanga-hoitoliinan- sellaisen, johon saa kehtoasentoon vauvan. Tosi kiva.
Ajatelkaa... 35. viikko meneillään!!
Talvikille määrätään LEPOA!
NEIDILLE ja SERPENTTIINILLE voimia!! Mä olen kans miettinyt miten ihmeessä jaksan herätä sit lapsen kanssa aikaisin, kun meidän elämä alkaa aina puolilta päivin..
Hieno homma TALVIKKI, että supparit loppui!!
NEKKU: sun testitulos on..?
Missähän MARIEELA ihan oikeesti on?! Eihän se puhunut lähtevänsä käymään missään? Mä en ainakaan muista. *huolestuu*
Illalla mennään kai miehen kanssa syömään:) Muuten on vielä ihan auki nää päivän kuviot.
A kp17/27 (oviksen mukaan)
Mahtoiko lähteä johonkin reissuun?
emmasanna: Mä oon vähän kade noista sun viikoista;-) Oispa itekin jo noin pitkällä niin ei tarttis panikoida supistuksista. No, ehkä tämä aika tässä kuluu... Onhan mullakin jo kohta 30 vko alkamassa:)
Hih hii, tänään pääsee bilettää niihin [color=red] PIKKUJOULUIHIN [/color] !!!!!! =) =) *suunnitelmissa vetää pää täyteen ja antaa tädille vähän shokkihoitoa*
Ajattelin vielä laittaa ITE vähän raitoja tukkaan, saa nähdä miten onnistuu... hullun hommaa varmaan, ehkä pitäs jättää väliin. Mut kun haluaisin niiiiin paljon jotain uudistusta tähän päähän.
DORINDA, kuullostaa sikäli tutulta, että mulla on myöskin kaikki motivaatio&kiinnostus koulua kohtaan kaikonnut, vaikka en ole edes raskaana vielä. =D En tiedä jaksanko ikinä suorittaa maisterin tutkintoa, HuK:n nyt sentään voisin riipiä kasaan kun siitä ei puutu enää kun 20 ov. Ei vaan enää yhtään kiinnosta, haluaisin saada monta lasta ja olla niiden kans kotona monta vuotta, ei mitään intoa enää koulua/uraa kohtaan.
Mut joo, jospa koittaisin hiukan siivota, ja sitte mietin mitä kaikkia kaunistautumistoimenpiteitä tarvis illaks tehdä. Siitä on niin paljon aikaa kun viimeks oon ollu kavereiden kans bailaas, et odotan ihan innolla iltaa!!! =D
Olen kyllä ollut jo useamman tunnin hereillä. En saanut enää unta sen jälkeen, kun mies lähti töihin. Huomennakin miehellä on jotain menoa, eli minulla on taas yksinoloa tiedossa.
Minullakin on viime aikoina jääneet yöunet aika vähälle, mutta en osaa edes kuvitella, miten selviytyisin päivästä toiseen vain tunnin tai parin unille. Lähetän voimia Neidille ja Serpenttiinillle. Toivottavasti itkemiseen ja valvomiseen löytyy joku syy, joka olisi helppo poistaa.
Kiva kuulla, että Talvikki oli saanut nukuttua hyvin supistusten lakattua. Oletko saanut jo lapset takaisin kotiin, vai pystytkö vieläkin käyttämään kaiken ajan lepäilyyn?
Täälläkin odotellaan Nekun testituloksia ja Marieelan kuulumisia. Yleensä Marieela on täällä niin aktiivinen, että toivottavasti ei ole sattunut mitään ikävää.
Onkos Mariposa päässyt jo uuteen kiertoon, vai vieläkö joudutaan odottelemaan?
Teillä on kyllä aika aikaisin pikkujoulut, kun jouluun on kuitenkin vielä matkaa. Toisaalta siskollani oli kerran kesällä pikkujoulut, koska työpaikan kesätyöntekijät halusivat järjestää omat pikkujoulut.
Huomasin myös, että en ole toivottanut Dorindaa tervetulleeksi pinoon. Kiva saada tänen muitakin tuttuja puolukoista, kun truplissa melkein kaikilla on jo tuplaus tai raskaus alkanut.
TALVIKKI: Tosi helpottavaa kuulla että supparit laantuneet!! Nyt vaan lepäilyä että pysyvätkin poissa!
AXE: oikein ihanaa ruokailuiltaa miehen kanssa!!
Ei muista onko Marieela maininnu mistään reissuista?? tuuhan jooko kiltti pian ilmoittautumaan...
Emmasanna: menkkamaiset tuntemukset on tosissaan vähän pelottavia, saa ravata vessassa vähän väliä tutkimassa mitä housuihin lorahtelee, valkkaria onneksi tähän mennessä vaan!
Kiva kuulla NANSKUSTA pitkästä aikaa, sulla siellä tosissaan hulinaa ja vilinää, en yhtään ihmettele että välillä supistelee kun tuon katraan kanssa elelet!! ;) kivasti on viikot vieriny sullakin!! Kohta lisää vilinää teidän huushollissa!!
Jeah, mies lupaili että pääsen tänään saunaan: mennään illalla isän luona käymään. Inhottavaa kun ei oo omaa saunaa nii ei pääse koska haluaa :(
Oikeesti mua alkoi aamulla huvittamaan meidän " perhepeti" kissat ei oo ennen kauheen innokkaita vieressänukkujia olleet mutta tänään aamulla toinen nukkui meidän välissä ja toinen mun jälkopäässä! hitto niiden pitää nyt alkaa pesiytymään sinne kun vauvakin tulossa!!
Näissä aatoksissa työn" touhuun" taas...
Dorinda: Unohdin toivotella sinut tervetulleeksi..Eli TERVETULOA:)
Tiitikkä: Kyllä lapset ovat kotosalla, mutta onneksi on myös mies nyt viikonlopun.
Mii: Ihania pikkujouluja! Anna tosiaan tädin tuntea nahoissaan, että löysi luoksesi;-)
nekku: Yritän kovasti olla ajattelematta supistuksia enkä niitä jatkuvasti kellota, mutta kun niitä tulee 2-3 minuutin välein niin kyllä silloin on pakko alkaa katsomaan kuinka kauan niitä tulee ja kauanko kestävät. Eilen illallakin tuli pari tuntia 3-5 min välein... Mutta tosiaan on supistanut pojistakin ja tiedän, että ei näillä vielä synnytetä. Saattavat kuitenkin pehmittää ja lyhentää kaulaa hiljalleen:(
[color=red]Ihania pikkujouluja!! Otahan ilo irti illasta ja biletä ihan kympillä!! Oot kyllä ansainnut kunnon kemut ja haukskanpidon!!!!
Hyvä aloittaa kausi jo ajoissa koska sä et myöhemmin ois juhlimaan päässykään koskaa oot kuitenkin raskaana pian! :)
mä kyllä vielä tasaseen tahtiin roikun täällä ennen kun koittaa sit taistelu hiusten ym.kanssa....
Tiitikkä, mä oon kato marketissa töissä, meen pikkujoulu pidetään käytännön syistä näin aikasin: marraskuun alusta alkaa taas sunnuntai-auki olot, eli puolet porukasta joutus tulee krapulassa töihin (tai olemaan lähes raittiina juhlissa), joten ne järjestetään nyt kun jokainen saa huomenna sit rauhassa toipua!!! Mun mielestä kivasti mietitty, koska olishan se vähän väärin niitä kohtaan joilla sattuis olee työvuoro sunnuntaina..
Vaik onhan se hassua mennä sinne vetää kinkkua naamaan, mut eiköhän se alas mee!!! ;)
neidille jaksuja täältäkin !!! ~~~~~~~~~~~~
Älkääkä viittikö pelotella, mäkin alan jo huolestuu MARIEELASTA. *pyytää ettei kukaan enää ihmettelis missä hän on*
mies lähti just töihin, mä ajattelin pitää siivouspäivän mut nyt tekis mieli jonnekin lähteä kun ulkona paistaa arska.
Marieelasta haluisin minäkin kuulla, ei se muistaakseni ollut minnekään lähdössä, flunssaa vaan pukkas päälle. toivottavasti kaikki hyvin!
Miruliille mukavaa synttäripäivää, aika kiva ajokeli kuitenkin osui teille. Ja teiän talo siis tulee jo parin viikon päästä, mitäs hommia siinä sitten vielä on jäljellä?
Nekku joko testasit?? :D *nou painostus*
Miille ihanaa pikkujoulua!
sanokaas jotain hyviä kaupunkilomakohteita euroopasta minne viitsisi lähtee pariks päiväks? Missä olette käyneet ja mistä piditte. Onks Barcelona kiva paikka? suunnitellaan pääsiäiseks pikaista pyrähdystä jonnekin päin eurooppaa.
muksaa lauantaita kaikille!
[b]Neidille[/b] ja [b]Serpulle[/b] jaksuja!!
[b]Miitsu[/b] - Mun puolesta hehkuttele vaan raskausoireista :) Ihanaa kuultavaa!
[b]Katzu[/b] - Momentti kävi jo kuukausia sitten ilmottamassa ettei enää palstaile truplissa..
[b]Talvikki[/b] - En mä sit eilen millään pahalla sitä sanonut.. Aattelin tehdä vielä selväks etten pilkkaa sun kipujas ja pelkojas! Sitä mä ajoin takaa, että kun varmasti nyt tuo mietityttää ja ehkä stressaa - ettet kuitenkaan liikaa stressais. Ei ne supparit nyt välttämättä vaarallisia oo. Ja menet sinne polille näyttäytymään taas jos alkaa mietityttää tilanne uudestaan - eihän siinä mitään. Rentoudu tyttö :) Hyvä muuten kun sait siltä ystävältäs noin hyvän neuvon! Ja supparit on taas helpottanut, hyvä :)
[b]Miille[/b] hauskaa iltaa!!
Oottelen jo kuumeisesti miestä tänne (muutamaan päivään ei olla nähty, paitsi eilen käväs nopeesti). Joo, mut se tulee vasta iltapäivällä.. Pitäs hoitaa kaupassa käynnit ja pienet siivoilut ennen sitä. Illalla ehkä mennään viettämään iltaa mun siskon perheen luokse :D Ehkä saunomista jne.
Eli varsin mukava päivä!!
Ps. Testi oli ihan puhdas nega, eli ei ainakaan raskaus ole syynä tähän olotilaan...
Uusille tervetuloa -nikkikin unohtui mut kuitenkin.
Meillä 1h unta takana.. koko yön aikana.. plääh et oon väsy taas tänään..