Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ja miten tavata nettitreffituttavuus ekaa kertaa?

Vierailija
25.05.2011 |

Laitoin kuukausi sitten nettitreffi-ilmoituksen, en tosin kuvaani ole laittanut julkiseksi. Muutama kiinnostunut mies on laittanut viestin, tänään tuli kuitenkin ensimmäinen sellainen, josta itse kiinnostuin. Kuvassa ainakin komea mies ja tarinan perusteella tosi kivan kuuloinen.

Mutta, miten kannattaisi järjestää mahdollinen tapaaminen? Olen tosi epävarma ja on sellainen tunne, että siellä on joku häiriintynyt tai muuten vastenmielinen tyyppi vastapuolella ja sitten ajaudun hankaluuksiin... Eli vähän pessimistisesti suhtaudun, vaikka kiinnostaakin.

Missä olet tavannut nettitreffeillä ekaa kertaa jonkun kanssa ja miten meni?

Kauanko aikaa varata ja miten viedä tilannetta eteenpäin.

En ole oikeestaan kertaakaan elämässäni 36 vuoden aikana treffeillä käynyt. Ex miehen kanssa alettiin seurustella teineinä eikä minulla ole ollut vielä muita miehiä... Tuntuu ihan teiniltä olo nytkin, mitä nyt ulkonäkö valitettavasti paljastaa totuuden :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit ehdottomasti jonnekin julkiselle paikalle äläkä juo itseäsi humalaan :)

Itse tein niin, että vaihdoimme kuvia ennen tapaamista. Minusta se oli reilua molemmin puolin. Sen jälkeen sovimme treffit kaupungille. Käytiin oluella.

En varannut mitään aikaa vaan annoin tilanteen edetä omalla painolla.

Nyt naimisissa tuon nettitreffin kanssa :)

Vierailija
2/3 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin edellinen: julkiselle paikalle. Vaikka mies tarjoutuisi hakemaan, niin älä suostu, sinun ei tarvitse kertoa osoitettasi tai puhelinnumeroasi vielä. Menkää kahville/oluelle/jäätelölle johonkin julkiseen paikkaan. Jos ei juttu luista, niin puolen tunnin kuluttua voi kohteliaasti todeta, että oli kiva nähdä ja poistua paikalta tai jos juttu luistaa niin sitten vaihtaa numeroita ja jatkaa siltä pohjalta tai jatkaa samantien iltaa jonnekin muualle.

T.Toinen nettitreffi-kumppanin kanssa naimisissa oleva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalliselle, koska silloin et pääse nopeasti liukenemaan tarvittaessa pois.

Kahvittelu on hyvä, sen voi lopettaa lyhyeen jos siltä tuntuu.

Yksi varmuuskeino on tehdä niin, että sovitte näkevänne jossain ja pyydät tuntomerkin, josta tunnistat miehen. sitten katsot kauempaa miltä näyttää ja jos vaikuttaa ihan järkyltä, lähdet samantien pois ja laitat viestin, että valitettavasti tuli työasia, joka on pakko hoitaa, et pääsekään paikalle.

Kahvilta voit aina poistua sillä verukkeella, että lupasit jollekin mennä johonkin. Tai voit sanoa suoraan, että sinusta tästä jutusta ei tule mitään ja tapailua ei kannata jatkaa pidemmälle.

Voihan olla, että mies on just niin ihan ja kiva kuin miltä vaikuttaa, mutta kannattaa varautua myös siihen, että todellisuus voi olla toista.