Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vyötärönympärys 80, vaatteet kokoa M

Vierailija
11.07.2025 |

Olenko mielestäsi lihava? Pituutta 168 ja treenaan salilla 3 kertaa viikossa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pelkkä yksi mitta ei kerro mitään. Vyötärö on vielä ihan ok. Max 80 on hyvä, max 90 on siedettävä. Yli 90 on riski. 

Vierailija
2/13 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso vyötärönympärys, jos treenaat. Mutta jos on tanakka ruumiinrakenne ei varmaan ole silti lihava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että jos vaatekoko on M ei ole lihava. 

Vierailija
4/13 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tekoälystä ja sain seuraavan vastauksen. "Mittanauha ei saa mitattaessa kiristää eikä olla liian löysällä. Ihanteellinen vyötärömitta on miehillä alle 94 cm ja naisilla alle 80 cm. Painoa kannattaa pudottaa, jos vyötärömitta kasvaa yli 102 cm miehillä tai 88 cm naisilla."

Vierailija
5/13 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri ja juuri ylipainon puolella, kun vyötärönympärys oli 76 cm ja vaatekoko m. Pituutta saman verran kuin sinulla. Ruumiinrakenne ratkaisee tietysti paljon, mutta itse olisin tuolla mitalla selkeästi ylipainoinen. 

Vierailija
6/13 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuu vartalon mallista tämä. Ja salilla ei kannata käydä ellei halua ehdoin tahdoin näyttää pönäkältä. 

Vierailija
7/13 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan riippuu vartalon mallista tämä. Ja salilla ei kannata käydä ellei halua ehdoin tahdoin näyttää pönäkältä.

Ei siellä muututa pönäkäksi. Kaikki missit ja mallitkin käy. Kroppa ei tule itsekseen kiinteäksi...

Vierailija
8/13 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi ostaa laihduttajan mittanauhan (liikennevalo-värit pun kelt vihr)?

Vierailija
9/13 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vyötärö 77 cm, pituus 180 ja vaatteet M. Hartiosta paidat kiristää, vatsasta lököttää.

Vierailija
10/13 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä suunnilleen samat mitata, painan 79kg. Käyn myös 3x viikossa salilla. Rasvaprosentti 31. Olen tuhti, en nyt kuitenkaan lihava :)

Vierailija
11/13 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös, tosin vaatteet ovat kokoa S/M Olen rakenteeltani sellainen, että minulla ei ole kapeaa vyötäröä eli alimman kylkiluun ja lantioluun väliin jää ehkä 1cm. Sivusta katsottuna uuma on hoikka, mutta edestä päin tasapaksu. Olen 162cm ja painan 59kg ja vyötärö juuri ja juuri alle 80cm. Harmittaa, mutta minulla on tosi vahva keskivartalo ja vinot vatsalihakset näkyvät selvästi, käynkin salilla 4xvko. 

Vierailija
12/13 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös, mutta vaatekokoni on xl. Rinnat 75J eivät mahdu pienempään kokoon.

Vierailija
13/13 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös, tosin vaatteet ovat kokoa S/M Olen rakenteeltani sellainen, että minulla ei ole kapeaa vyötäröä eli alimman kylkiluun ja lantioluun väliin jää ehkä 1cm. Sivusta katsottuna uuma on hoikka, mutta edestä päin tasapaksu. Olen 162cm ja painan 59kg ja vyötärö juuri ja juuri alle 80cm. Harmittaa, mutta minulla on tosi vahva keskivartalo ja vinot vatsalihakset näkyvät selvästi, käynkin salilla 4xvko. 

Mullakin on tällainen litteä, mutta leveä vyötärö ja luut ihan kiinni toisissaan! Vissiin joku suomalaisten ominaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan