miksi naiset ei tykkää ottaa suihin?
posliiniksi ajelemista olen kokeillut, ei auta. Eikä kyse ole myöskään takaisin maksamisesta. Minä kun nuolen emännän pillua säännöllisesti.
Kommentit (36)
Mutta en siitä itse tykkää, koska:
- sperma maistuu pahalta, vaikka miten olis pesty
- touhutippoja tulee herkästi suuhun ja jo niissä on se sama inha maku
- olen joskus nuorena joutunut tilanteeseen, jossa mies ottaa väkisin niskasta kiinni ja työntää elintään liian syvälle ja se on alkanut lähes oksettamaan. Tuo niskalukko on aika paha trauma vaikka oma mies ei sitä ole koskaan tehnytkään.
- ajatus siitä että mies laukeaakin suuhun saa aikaan tunteen että tukehdun tai oksennan.
mutta en halua että suuhuni lauetaan. Se ällöttää ja kuvottaa.
Suuseksin antaminen ilman mällejä on kiihottavinta seksissä mielestäni.
minä itse rakastan suuseksin antamista miehelle!! On ihanaa tuottaa hänelle niin huikaisevaa nautintoa ja saada sitä myöskin takaisin. Mutta niinhän se on, että ei kaikki tykkää kaikesta.
meinaa lentää ja se muna ei vain maistu hyvälle. Oletko itse kokeillut tunkea suuhus jonkun munaa?
ja toisinpäin, ei tykkää, jos ei osaa.
Omasta puolestani voin sanoa, että mikäs sen ihanampaa, kun tuottaa nautintoa rakatamalleen miehelle, kaikin tavoin.
minä itse rakastan suuseksin antamista miehelle!! On ihanaa tuottaa hänelle niin huikaisevaa nautintoa ja saada sitä myöskin takaisin. Mutta niinhän se on, että ei kaikki tykkää kaikesta.
paitsi huorat, mutta nekin teeskentelee...
ja toisinpäin, ei tykkää, jos ei osaa. Omasta puolestani voin sanoa, että mikäs sen ihanampaa, kun tuottaa nautintoa rakatamalleen miehelle, kaikin tavoin.
Toisekseen menee leukalihakset ihan juntturaan tosi nopeasti jo lipomalla. Jos mies tulisi minuutissa, mikä ettei, mutta kun menee aika monta minuuttia.
Minä tykkään antaa miehelle, kun kerran pitää siitä ja antaminen kiihottaa minuakin, kun näkee miehen nautinnon.
tykkään otta mieheltäni mutta en usein halua sitä itse. Minua kiihottaa tehdä toiselle jotain niin hyvää että miehellä on hymy huulilla vielä parin päivänkin päästä. Olen sitäpaitsi erityisen hyvä ottamaan suihin.
Joskus nuorempana en niinkään siitä tykännyt , ehkä sitä oli niin itsekäs silloin.
Tykkäiskö ap:een vaimo 69:stä saunanraikkaana ?
En pidä sitä edes mitenkään ällöttävänä. Nieleminen vaati vähän opettelua, mutta sitten siihenkin tottui. Eikä miehen tarvitse pyydellä..
Itse tykkäisin ottaa suihin aina esileikkinä.
Miten tämä jako on näin mennyt...
pakottamisella tai kinuamisella ei pitkälle pötkitä
meinaatte tukehtua tai oksentaa kun menee muna liian syvälle: ottakaa poskeen eikä kurkkuun ! Sen voi ohjata vinottain poskeen ja samalla puristaa varresta kunnolla niin eipä siinä miehellä kauaa mee...
meinaa lentää ja se muna ei vain maistu hyvälle. Oletko itse kokeillut tunkea suuhus jonkun munaa?
siis tähän
-leukaniveleni rasittuu ja menee helposti pois sijoiltaan, tuntuu siis pahalta ja voi jopa aiheuttaa sijoiltaanmenon, jos ei ole varovainen
-kyrpä kurkussa oksettaa + ei voi hengittää jos syvälle tunkee
-itselle ei tule minkäänlaisia seksuaalisia tuntemuksia suuseksistä
-muna maistuu ja haisee yleensä pahalle, vaikka olisi pestykin, myös sperma on pahaa
-on muuten vaan hankalaa, asento usein hankala polville/niskalle, pelkään satuttavani miestä hampaillani jne.