miksi naiset ei tykkää ottaa suihin?
posliiniksi ajelemista olen kokeillut, ei auta. Eikä kyse ole myöskään takaisin maksamisesta. Minä kun nuolen emännän pillua säännöllisesti.
Kommentit (36)
-leukaniveleni rasittuu ja menee helposti pois sijoiltaan, tuntuu siis pahalta ja voi jopa aiheuttaa sijoiltaanmenon, jos ei ole varovainen
-kyrpä kurkussa oksettaa + ei voi hengittää jos syvälle tunkee
-itselle ei tule minkäänlaisia seksuaalisia tuntemuksia suuseksistä
-muna maistuu ja haisee yleensä pahalle, vaikka olisi pestykin, myös sperma on pahaa
-on muuten vaan hankalaa, asento usein hankala polville/niskalle, pelkään satuttavani miestä hampaillani jne.
Mä ainakin tykkään, kiihotun ottaessani miehen kalun suuhuni ja vielä jos samaa aikaa saa itse nuolentaa, niin jes..
mielelläni suuseksiä.
Mutta, ennen suihinottoa on muna pestävä saippualla.
kuselle haisevaa munaa en suuhuni ota.
entiseltä mieheltäni tuli paljon touhutippoja, joten suihinotto häneltä yökötti, enkä sitä juurikaan tehnyt. nykyiseltä mieheltäni ei touhutippoja tule, joten hän saa suuseksiä niin usein kuin haluaa. suuhun saa myös tulla, kunhan pyytää luvan. mitään yllätyshyökkäystä en halua.
loksahtaa leuat kiinni jos suuhun jotain laitetaan...
loksahtaa leuat kiinni jos suuhun jotain laitetaan...
Toisekseen menee leukalihakset ihan juntturaan tosi nopeasti jo lipomalla. Jos mies tulisi minuutissa, mikä ettei, mutta kun menee aika monta minuuttia.
Eikös tuo ole pelkästään treenin puutetta?
Mitä enemmän leukalihaksiani treenaan, sitä pahemmin jumiin ne menevät. Ja sitten narskuttelen öisin, mikä pahentaa sitä entisestään. Jumpannut olen jo vuosia joka ilta (hammaslääkärin käskystä ja ohjeella) ja aina tuo miehen maistelu ynnä muu vain rasittaa niitä.
entiseltä mieheltäni tuli paljon touhutippoja, joten suihinotto häneltä yökötti, enkä sitä juurikaan tehnyt.
Joka viides sekunti suunnilleen tulvahti tosi paha maku suuhun, niin nuole siinä nyt sitten. Ja mies ei tietenkään ymmärtänyt, miksen halua tehdä sitä kuin hetken.
yleensä se tykkää, joka osaa ja toisinpäin, ei tykkää, jos ei osaa.
http://www.mtv3.fi/helmi/seksi/artikkeli.shtml/2010/09/1196522
Tän tyyppisillä vinkeillä mä pääsin aika hyvin alkuun kun opettelin tykkäämään suihinotosta.
Myös muualta ihosta maistui kamalalle, vaikka olis just pessyt, ja se sperma, meinasin oksentaa aina.
Urheasti tyydytin mieheni kuitenkin säännöllisesti vaikka en tykännyt, ja vaadin aina huolellista pesua sitä ennen.
Nyksällä on ihan eri, maistuu vaikka ilman suihkuakin, hikikin tuoksuu ihan erilaiselle, hyvälle.
siitä, että mies nuolee. Ei tule orgasmia. Liian keveä kontakti.
Joten suuseksin anto miehelle on vain yhdensuuntainen palvelus. Mies tulee nopeasti, en saa panoa.
Sen lisäksi, etten itse saa siitä mitään, pippeli on yleensä aina pahanhajuinen (vaikka olisi pestykin samana iltana). Menee syvälle kurkkuun ja yököttää.
ehkä se on vaan ruma, ja jos se vaikka haisee pahalle kun et ole peseytynyt, tai sitten se on pelottava eikä sitä uskalla edes katsoa kun se on niin iso, tai se maistuu pahalle.
kokeile tarjoilla vastapesty makukortsullinen hassunhauskoissa seksikaupan nasualkkareissa sojottava kaveri.
Sinulle on ap vaan sattunut joku maanantaikappale naiseksi.
leukanivelet on niin jäykät tai paremminkin lonksut, ei ehkä kovin hauskaa miehellekään.
ja haisee pahalle pesusta huolimatta.
Hankala asento, sattuu leukoihin ja muutenkin.
En saa yhtään mitään kiksejä siitä, vituttaa vaan.
Kestää helevatan kauan. Koko ajan kauemmin mitä vanhemmaksi mies tulee.
Minä tykkään antaa miehelle, kun kerran pitää siitä ja antaminen kiihottaa minuakin, kun näkee miehen nautinnon.
Hassua, miten joku ei tykkää antaa mielihyvää suullaan. Tykkäättekö edes suutelusta?
Sinulle on ap vaan sattunut joku maanantaikappale naiseksi.
kaikista seksin muodoista tykkää täsmälleen yhtä paljon? Ei kukaan kaikesta tykkää YHTÄ paljon...
Minä tykkään seksistä ja lähden aina mukaan, en vaan tykkää suuseksistä. Totta kai sitäkin miehelle annan, jos hän sitä toivoo - en vaan itse sitä halua, enkä oma-aloitteisesti yleensä sitä ehdota.
-2-
Ja mieheni minulta. Suuseksi on parasta!
Eikös tuo ole pelkästään treenin puutetta?