Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat pph.t

Vierailija
25.05.2011 |

veisitkö lapsesi hoitoon sairaan lihavalle(maha ulottuu polviin istuessa) pph.lle? Täälläpäin on ainakin 2 sellaista. mua ainakin epäilyttäisi että saako lapset terveellistä ruokaa, ja että jaksaako se touhuta lasten kanssa, vai makaako vaan jossain sohvalla...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen leikkimistä?

Vierailija
2/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla ulottuu maha vaan puolireiteen istuessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi millekään huomattavan ylipainoiselle pphlle lapsiani, sillä on tärkeää, että pph jaksaa olla läsnä ja leikkiä ja aktivoida lapsia. Meillä on ihana pph, joka on myös todella urheilullinen. Lapsetkin saavat hoidossa satujumppaa ja kaikenmaailman liikunnallisia leikkejä ihan päivittäin :) Lisäksi kasvattaa lapsia myös terveellisen ravinnon ja hyvän tapakulttuurin omaksumiseen.

Vierailija
4/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko sinä ajattelet nuin pikkusieluisesti.. että et sitten ihan ylipainon takia veisi pph:lle lastasi hoitoon.. apua läskithän voi vaikka tarttua!!

Minä olen ylipainoinen ja vieläpä reilusti.. en kylläkään ole pph mutta lasten kanssa työskentelen. Joo ja kyllä!! jaksan touhuta ja leikkiä ja aktivoida lapsia ja Kyllä seuraavaankin.. osaan ja pystyn valistamaan lapsia terveellisen elämäntavan/ruokailun puolesta.

Voisinpa melkein esittää vastakysymyksen.. Veisitkö lapsesi anorektikolle hoitoon? Hänhän ei välttämättä antaisi lapsellesi ollenkaan ruokaa kun pelkäisi lapsesi lihovan.. tai entän bulimiaa sairastavalle? opettaisi vielä lapsesi oksentamaan ahmimisen jälkeen?

Ei ole kissaa karvoihin katsominen..

Vierailija
5/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko sinä ajattelet nuin pikkusieluisesti.. että et sitten ihan ylipainon takia veisi pph:lle lastasi hoitoon.. apua läskithän voi vaikka tarttua!!

Minä olen ylipainoinen ja vieläpä reilusti.. en kylläkään ole pph mutta lasten kanssa työskentelen. Joo ja kyllä!! jaksan touhuta ja leikkiä ja aktivoida lapsia ja Kyllä seuraavaankin.. osaan ja pystyn valistamaan lapsia terveellisen elämäntavan/ruokailun puolesta.

Voisinpa melkein esittää vastakysymyksen.. Veisitkö lapsesi anorektikolle hoitoon? Hänhän ei välttämättä antaisi lapsellesi ollenkaan ruokaa kun pelkäisi lapsesi lihovan.. tai entän bulimiaa sairastavalle? opettaisi vielä lapsesi oksentamaan ahmimisen jälkeen?

Ei ole kissaa karvoihin katsominen..

En tietenkään veisi lastani todella paljon ylipainoiselle tai anorektiselle hoitajalle, koska eivät ole fyyisesti eivätkä henkisesti terveitä/tasapainoisia ihmisiä.

Vierailija
6/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko sinä ajattelet nuin pikkusieluisesti.. että et sitten ihan ylipainon takia veisi pph:lle lastasi hoitoon.. apua läskithän voi vaikka tarttua!! Minä olen ylipainoinen ja vieläpä reilusti.. en kylläkään ole pph mutta lasten kanssa työskentelen. Joo ja kyllä!! jaksan touhuta ja leikkiä ja aktivoida lapsia ja Kyllä seuraavaankin.. osaan ja pystyn valistamaan lapsia terveellisen elämäntavan/ruokailun puolesta. Voisinpa melkein esittää vastakysymyksen.. Veisitkö lapsesi anorektikolle hoitoon? Hänhän ei välttämättä antaisi lapsellesi ollenkaan ruokaa kun pelkäisi lapsesi lihovan.. tai entän bulimiaa sairastavalle? opettaisi vielä lapsesi oksentamaan ahmimisen jälkeen? Ei ole kissaa karvoihin katsominen..

näkee vain itsensä lihavana, muut saa kyllä syödä. Ja kyllä minäkin vähän epäilisin että mitä lapseni päivisin syö jos olisi reippaasti ylipainoisen hoidossa päivisin.

Vierailija
7/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa melkein esittää vastakysymyksen.. Veisitkö lapsesi anorektikolle hoitoon? Hänhän ei välttämättä antaisi lapsellesi ollenkaan ruokaa kun pelkäisi lapsesi lihovan.. tai entän bulimiaa sairastavalle? opettaisi vielä lapsesi oksentamaan ahmimisen jälkeen? Ei ole kissaa karvoihin katsominen..

Niin, en veisi lastani minkään sortin mt-ongelmista (esim. syömishäiriöt) kärsivälle ihmiselle, harmi, että vain ylipaino näkyy selvästi päälleppäin. Mielestäni on hyvä, että lapsilla on terve ja liikunnallisesti aktiivinen aikuinen perhepäivähoitajana. Olisi jopa irvokasta, jos lasten ruokailusta vastaisi ihminen, joka ei ole pystynyt huolehtimaan edes omasta terveydestään.

Vierailija
8/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi millekään huomattavan ylipainoiselle pphlle lapsiani, sillä on tärkeää, että pph jaksaa olla läsnä ja leikkiä ja aktivoida lapsia. Meillä on ihana pph, joka on myös todella urheilullinen. Lapsetkin saavat hoidossa satujumppaa ja kaikenmaailman liikunnallisia leikkejä ihan päivittäin :) Lisäksi kasvattaa lapsia myös terveellisen ravinnon ja hyvän tapakulttuurin omaksumiseen.

Vierailija
9/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bulimia ja anoreksia ovat psyykkisiä(kin) sairauksia. Lihava on lihava, koska syö enemmän kuin kuluttaa ja arkiliikunta on vähäistä.

Anoreksia sen sijaan on tosiaan psyykkinen ja fyysinen sairaus.

Mammat taas liikkeellä "viisauksineen"

Vierailija
10/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pph:n lapset on terveitä ja normaalipainoisia?

Vierailija
11/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kävely olisi hänelle hidasta ja lastenhoito voisi olla vaarassa, koska ei pysty edes kävelemään. En myöskään veisi ahdassieluiselle ja henkisesti sairaalle hoitajalle, joita tässäkin ketjussa näkyy olevan, mm. ap .

Ylipaino tai alipaino ei siis merkitse mitään, jos tyyppi muuten ihana ja työlleen omistautunut.

Vierailija
12/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en luottaisi hänen fyysiseen kykyynsä juosta lasten perässä. Todella lihava väsyy nopeasti ja silloin saattaa myös hermostua lapsiin.

Vierailija
13/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en luottaisi hänen fyysiseen kykyynsä juosta lasten perässä. Todella lihava väsyy nopeasti ja silloin saattaa myös hermostua lapsiin.

jaksaisi juosta perässä, mutta hermostuminen lapsiin ei liity painoon. Minua löi hyvin laiha äitini, kun olin lapsi.

Vierailija
14/18 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha pph menetti virkansa, koska vanhemmat valittivat siitä, että lapset eivät saaneet ruokaa. Pph oli hyvin laiha ja kärttyinen ja nuuka. Puhui lapsille laihdutuksesta jne.

Vierailija
15/18 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen pph olisi yhtä pirteä koko työpäivän kuin normaalipainoinen ja liikunnallinen pph. Sehän on ihan tutkittua tietoa, mihin kaikkeen merkittävä ylipaino vaikuttaa negatiivisesti. Sen lisäksi, että aerobinen kunto on usein huono, myös nivelet ovat kovilla eikä ylipainoinen muutenkaan ole liikkuvaa sorttia. Myös univaikeudet ja mm. uniapnea ovat lihavilla yleisiä, joten sekin jo väsyttää. Ja eihän se kovin kevyttä ole rahdata aikuisen ihmisen painoista ylipainoa mukanaan koko ajan.

Ei siinä ole mitään ihmeteltävää, jos selvästi lihava pph ei ole vanhempien suosikkivalinta.

Vierailija
16/18 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen pph olisi yhtä pirteä koko työpäivän kuin normaalipainoinen ja liikunnallinen pph. Sehän on ihan tutkittua tietoa, mihin kaikkeen merkittävä ylipaino vaikuttaa negatiivisesti. Sen lisäksi, että aerobinen kunto on usein huono, myös nivelet ovat kovilla eikä ylipainoinen muutenkaan ole liikkuvaa sorttia. Myös univaikeudet ja mm. uniapnea ovat lihavilla yleisiä, joten sekin jo väsyttää. Ja eihän se kovin kevyttä ole rahdata aikuisen ihmisen painoista ylipainoa mukanaan koko ajan.

Ei siinä ole mitään ihmeteltävää, jos selvästi lihava pph ei ole vanhempien suosikkivalinta.

ja maailman paras pph. Empaattinen, reipas, iloinen ja oikeasti välitti lapsista. Sen sijaan eka pph oli laiha ja kärttyinen ja tarjosi lapsille pelkkiä laihoja keittoja ja oli muutenkin työssään leipääntynyt. Tämä oli meidän kokemus. Minusta paino ei vaikuta pph:n työssä vaan persoona ja luonne.

Vierailija
17/18 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä veisin. Itse asiassa mieluummin vien ylipainoiselle kuin normaalipainoiselle. Ylipainoinen saattaa katsoa elämää hiukan samanlaisesta vinkkelistä kuin itsekin katson. Oma lapseni on muuten normaalipainoinen.

Vierailija
18/18 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pph:n lapset on terveitä ja normaalipainoisia?

Luuletteko silti, että pph syöttää lapsillenne epäterveellistä ruokaa ja tekee heistä lihavia tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän