Mikä auttaa vaivasenluihin?
Kommentit (7)
jos ne vaivaa kovin, niin niiden "poisto" sairaalassa, mutta jos eivät vaivaa niin kovin, niin erityispohjalliset auttavat. Ne auttaa siihen, ettei ne pahennu niin pian, ja sitten jos on kipuja niin ne auttaa siihenkin. Maksavat vaan yli 100e pohjalliset. Niitä saa mm jalkahoitoloista tilattua. Ne tehdään siis ihan mittatilaustyönä.
silikonisen varvastuen. Omani maksoi vain 14 euroa (tarvitsin vain toiseen jalkaani) + jalkahoito 35 euroa samalla käynnillä. Tuki pitää isovarpaan suorassa ja ehkäisee siten vaivaisenluun pahenemista ja ainakin minulla on poistanut kivunkin. Toki kenkienkin täytyy aina olla selllaiset, että varvas ei enää painu linttaan.
Tuki ei ollut heti sopiva, joten jouduin käymään uudestaan jalkahoitajalla, mutta se oli ilmainen käynti se.
silikonisen varvastuen. Omani maksoi vain 14 euroa (tarvitsin vain toiseen jalkaani) + jalkahoito 35 euroa samalla käynnillä. Tuki pitää isovarpaan suorassa ja ehkäisee siten vaivaisenluun pahenemista ja ainakin minulla on poistanut kivunkin. Toki kenkienkin täytyy aina olla selllaiset, että varvas ei enää painu linttaan.
Tuki ei ollut heti sopiva, joten jouduin käymään uudestaan jalkahoitajalla, mutta se oli ilmainen käynti se.
Noita tukia vai missä päin Suomea kävit? Tarkoitatko sellaista viiltävää kipua vaivasenluussa?
Jos sinulla on korppuiset kantapäät ym, niin ehkä haluat tavallisen tunnin kestävän jalkahoidon ja sen varvastuen samalla käynnillä? Voithan kysyä, että paljonko maksaisi pelkkä jalkatukikin. Se on nopea tehdä.
ja tarkoitin tietenkin tukea vaivasenluulle enkä jalkatukea. Ehkä niitä tekee kaikki jalkahoitajat, luulisin, mutta varmista kun soitat. Hän neuvoi, että kannattaa levitellä, ojennella ja kipristellä eli jumpata varpaitaan myös.
Ei tuo tuki mikään kallis ole. Kestääkö se kauan? Minä nimittäin kävelen tosi paljon, eli olisi kovassa kulutuksessa.
eli ne on leikattava jos pahasti vaivaa.