Siis nainen alkaisitko oikeasti olemaan miehen kanssa jolla on tappo/raaka pahoinpitely
menneisyydessä ja etkö pelkäisi että tappaa sinut/äitisi?
Ei se linna kaikkia paranna ja valitettavasti osalla jää kosto että jäi kiinni ylipäätään päälle!Esim sai sakot pahoinpitelystä ja vituttaa.Kannattaa varoa!Myös huumehörhöt on kostonhaluisia.
Kommentit (59)
niin sopii tietynlaiselle naiselle mieheksi. Mut ikinä ei voi olla satavarma vai voiko kenestäkään?
jossa mies istunut ex-tyttöystävän murhasta linnassa ja oli siis ehdonalaisessa, kun alkoivat seurustelemaan, melko pian menivät naimisiin ja saivat pari lastakin ja ihan onnellisilta näyttävät ja vaikuttavat, mutta en itse pystyisi/uskaltaisi.
Tuo väkivalta ja tappaminen on mulle liikaa.
"en todellakaan ottaisi!" Taas näitä kruununsa kiillottajia jotka ovat muiden ihmisten yläpuolella ja eivät tee mitää värää tässä maailmassa.....
ai se on oman kruunun kiillottamista, jos ei halua väkivaltaista miestä?! :D no vaikka sitten niin!
että en uskaltaisi ottaa. Olipa se sitten kruununkiillotusta tai ei.
...väkivalta olisi kohdistunut johonkin läheiseen, seurustelusuhteen aikana? Tiedän yhden tällaisen pariskunnan, mies pahoinpiteli vaimonsa ala-ikäisen sukulaisen ja on uhkaillut muita. Naisen mielestä on niiiiiiiiiiiiin iiiiiiiiiiiiiiihana mies.
ettei hakatun itse tarvitse viedä juttua eteenpäin kun syyttäjä ottaa jutun muutenkin harkintaansa.Esim nykäsen juttu on niin naurettava että mervi itsekö puukolla itseään otsaan löisi!Se nykänen on ollut linnassa ja se kertoo jo jotain.
Rakastuin mieheeni HETI,välittömästi,ensitapaamisella,nyt olemme naimisissa olleet jo 8kk. Miehelläni on menneisyydessä rikoksia ja ollut monesti linnassa. Silti rakastan häntä,enemmän kun ketään tähän mennessä. Suututtaa ei tosin kannata,on arvaamaton toisinaan.
Aina konna. Ei ne mihinkään muutu. Sitten itketään kun saadaan turpaan.
Aina konna. Ei ne mihinkään muutu. Sitten itketään kun saadaan turpaan.
Tarkoititkö tällä minua? Olen juu saanut jo mieheltäni useamman kerran "turpiin" mutta en välitä.
T. 8kk naimissa ollut
oma mieheni on ollut linnassa törkeistä pahoinpitelyistä. Ja ei pelota, meillä lapsiakin yhdessä. On myös käyttänyt huumeita. Entä sitten? On maailman ihanin aviomies ja isä....
toki se olisi mahdollista, että joku parikymppisenä tehty nuoruudenhairahdus olisi jo viisikymppisenä vanhentunutta kamaa, ja mies ehtinyt muuttua. Linna sinänsä ei varmasti paranna ketään, mutta toiset löytävät siellä jotain, mikä parantaa. Joku löytää uskon, toinen opiskelun ja ammatin.
Minä elän nyt pitkässä suhteessa, jonka takia on vaikea kuvitella ylipäätään suhdetta kenenkään muun kuin oman nykyisen miehen kanssa, mutta jos suhteeseen menee varovaisesti ja hitaasti niin siinä varmasti ehtii huomata, millainen mies nykyään on, ja voi perustaa päätöksensä sitten sille, eikä menneisyydelle.
oma mieheni on ollut linnassa törkeistä pahoinpitelyistä. Ja ei pelota, meillä lapsiakin yhdessä. On myös käyttänyt huumeita. Entä sitten? On maailman ihanin aviomies ja isä....
Mun perusarvoihin ei mahdu toisen vahingoittaminen, eikä sen puoleen itsensäkään esim. huumeiden tai alkoholismin muodossa. Riippuvuuksiin taipuvaiset ihmiset ovat aina riippuvuuksiin taipuvaisia, tikittävä pommi. Vähän niin kuin tuon väkivaltaisuuden kanssakin.
ikinä. Tuli uskoon tai ei, jonkinlainen psykopaatti sitä on oltava että pahoinpitelee toisen raa'asti saati sitten että tappaa. Koskaan ei tiedä, milloin päässä taas napsahtaa.
oma mieheni on ollut linnassa törkeistä pahoinpitelyistä. oma mieheni on ollut linnassa törkeistä pahoinpitelyistä. Ja ei pelota, meillä lapsiakin yhdessä. On myös käyttänyt huumeita. Entä sitten?
Ikävää vain, että tuollaisen paskakasan geenit jatkavat surkeuttansa.
kyllä aloitettiin nopeesti :) Mies pääsi silloin tammikuussa koevapauteen, tavattiin huhtikuussa, muutettiin yhteen toukokuussa, kesäkuussa jo odotin meiän esikoista ja nyt meillä kaksi lasta tosiaan ja ollaan oltu reilu 3v yhdessä. Mut ei mua oo vaivannu se te mies on linnassa ollu ei alunperinkään. Mulle se on se ja sama, tän miehen kanssa kumminkin haluan elää loppuelämäni. Naimisissakin ollaan oltu reilu parivuotta.
tästä jo vuosikymmeniä aikaa, meillä lapsia yhdessä ja mies on ihana!
oma mieheni on ollut linnassa törkeistä pahoinpitelyistä. oma mieheni on ollut linnassa törkeistä pahoinpitelyistä. Ja ei pelota, meillä lapsiakin yhdessä. On myös käyttänyt huumeita. Entä sitten?
Ikävää vain, että tuollaisen paskakasan geenit jatkavat surkeuttansa.
taidat olla yks paskaläjä jolle ei mahdu maailman kuin oman kruununsa kiillottaminen.
Enkä kyllä pidä sellaista ihmistä terveenä/normaaliälyisenä, joka menee tuollaisen miehen kanssa yhteen (jos tietää miehen väkivaltarikoksista). Kyllä normaalin ihmisen pitäisi osata valita itselleen sellainen kumppani, jolla ei ole tappo/pahoinpitely taustaa. Kertoo jo jotain henkilön älyllisistä puutteista ja arvostelukyvyttömyydestä.
ny ei haittaa vaikka ihmiset mut tunnistais, ei se mun elämän laatuun kyl vaikuat milläänlailla.
Mulla on siitä huolimatta ihanaakin ihanin mies.... joka monelta puuttuu kun täälläkin aina jaksetaan pauhata et voi voi millasia miehiä meillä on ja miten paskoja ku ei tee sitä tai tätä.... mulla ei oo tarvetta omaa miestäni haukkua koska meillä on hyvä liitto....