Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehutko itse tekemääsi ruokaa tai leivonnaisia?

Vierailija
26.01.2025 |

Jos on aihetta. Miksi? Miksi et?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap itse?

Vierailija
2/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään mainitsin olevani tyytyväinen ruokaan.

Tykkään kokata, ja arvioin usein makua ja pohdin mitä olisi voinut tehdä toisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika keskinkertainen kokki, että jos satun onnistumaan joskus tekemään todella hyvää ruokaa, pitäähän itseä silloin kehaista.

Vierailija
4/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jotenkin vaikeaa kehua omia leipomuksiani ja ruokiani. Tiedän, että olen ihan hyvä ruuanlaittaja ja leipoja, mutta kuitenkin vertaan aina itseäni muihin, jotka ovat parempia. 

5/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun. Joskus lähetän kaverilleni sähköpostilla kuvia ruoistani ja leipomuksistani. Kehuessani niitä en oikeastaan kehu itseäni vaan ihan sitä ruokaa ja reseptiä. Yleensä kerron läheisilleni mistä löysin ohjeen ja suosittelen heitä kokeilemaan reseptejä.

Vierailija
6/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai kehun, jos olen onnistunut tekemään hyvää ruokaa/leipomuksia. Jos esim. tarjoan sitä jollekkin muulle kuin itselleni, niin kerron asian ääneen. Jos olen itse ainoa ruoan/leipomuksen syöjä, saatan ajatuksissani tuumata, että kylläpä tuli hyvää.

Vierailija
7/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekemäni ruoka tai leipomus on hyvää, niin tietysti sanon että tulipas nyt hyvää. 

Vierailija
8/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun. Lähetän ruoasta kuvan kaverille ja kirjoitan viestiin "in your face!"

Vierailija
9/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhun, niin kehuu muutkin. Jos joku kehuu niin sanon etten tee pahan makuista, koska tykkään hyvän makuisesta.

Vierailija
10/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokani eivät nykyään ole kummoisia, sinkkuna ei viitsi panostaa, pääasia että saa jotain syötävää mahantäytettä. Ruokavieraita en kutsu koskaan.

Kahvivieraat saavat parasta osaamistani.

Ex-kondiittori

Vierailija
11/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellistähän se on itseänsä kehua, jos kerrankin onnistuu jossakin. Aina ei onnistu :D

Vierailija
12/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Toki itse maistan kokkaamukseni ennen tarjoilua.

Vierailija
13/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun aina itseäni aivan sama mitä olen tehnyt. Vaikka menisi päin peetä niin sitten voi sarkastisesti kehua itseään.

Vierailija
14/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekemäni ruoka on tosi hyvää, niin voin sanoa sen olevan tosi hyvää.

Vierailija
15/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta Mooses kehun maasta taivaisiin. Onhan se minun tekemääni, ettäs tiedätte!

Vierailija
16/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt erikseen ala kehuskelemaan, mutta jos puolisoni kehuu tuotostani, niin voin sanoa olevani samaa mieltä tai jos juttelen jonkun kanssa leivonnasta/kokkauksesta voin kertoa tehneeni hyvän keiton/piirakan. Miksi en kertoisi, jos se sopii keskusteluun?

Voin yhtälailla puhua myös epäonnistumisista, juuri kokeilin uutta ruokareseptiä ja kumppanin kanssa keskusteltiin ettei se ollut kummastakaan mitenkään erityisen hyvää (hän ei alkanut haukkumaan vaan pyysin rehellisen kommentin, että tiedän jääkö ohje talteen vai ei).

Vierailija
17/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokani eivät nykyään ole kummoisia, sinkkuna ei viitsi panostaa, pääasia että saa jotain syötävää mahantäytettä. Ruokavieraita en kutsu koskaan.

Kahvivieraat saavat parasta osaamistani.

Ex-kondiittori

Meillä kehuvat leipomuksiani ja ruokiani. Ovat maistaneet myös leipomon tuotoksia, kukaan ei niitä halua ostettavan.

T. Lähihoitaja, 4 poikaa on ja mies 

Vierailija
18/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on aihetta. Joskus joku ruoka onnistuu sattumanoikusta paremmin kuin jonain toisena päivänä. 

Vierailija
19/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii kun 500 asiakasta tulee taputtamaan olalle.

Vierailija
20/21 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksinkertainen ihminen kehuu itseään muille.