Onko lapsesi nimi tuotemerkki
Meidän nuorin on ketsuppi ja Iltalehden naistenlehtiliite.
Kommentit (121)
ainakin jäänmurtaja sekä turvallisuus- tai vartiointipalvelufirma.
Tytär on erilaisia nenäntyhjennysvälineitä ja poika on ketsuppeja, majoneeseja ym. Jos vielä tulisi tytär, hän voisi olla margariini, paitsi mies vastustaa (koska nimi yhdistyy niin vahvasti margariiniin).
Toinen on automerkki ja makeinen ;) ja toinen on kauppa.
lapset kasvi ja intialainen juoma, itse myös kasvi, ja miehen nimellä löysin jonkin vieraskielisen sivuston, jossa puhuttiin ainakin työpaikoista (sivustoon nimi siis sama)
Meillä on puhelinoperaattori. Pitkään mietittiin, voiko nimeä antaa lapselle, kun se on niin tuttu muista yhteyksistä, mutta kun itse olen tykännyt ko. nimestä jo radiolinjan aikaan...
Puma Adidas.. no ei todellakaan.
Itse en ole nopeasti googlattuna mikään, mutta lapset ovat ulkomailla asuvien amerikkalaisten etujärjestö ja lappeenrantalainen ja keminmaalainen kahvila-ravintola :)
Lotta ja Lassi
Itse naisten lehti
poika on valkoviini, heppatalli, hepparotukin taisi olla..., naisen nimi :DD ei mielestäni yhtään :)
miehelle ei löytynyt mitään eikä mulle...
hauska ketju :) en osannut ollenkaan noin ajatella :DD
on radio-ohjattava auto....ei kumminkaan nikko :D
navigointi- ja karttaohjelmisto
itse olen hiomapaperi :)
Terkkuja tutuille
navigointi- ja karttaohjelmisto
itse olen hiomapaperi :)
Terkkuja tutuille
molemmat kännykkäliittymiä. Tosin taitaa olla ko. firma vaihtanut ainakin osin nykyään.
Esikoinen lisäksi liköörimerkki, aikuiskoulutuskeskus, tietojärjestelmän myyntinimi ja tv-yhtiän verkkopalvelu.
olen näköjään kansainvälinen kulttuuriseura ja tuleva lapsemme on agilityurheilijoiden järjestö sekä erään kaupungin "anarkistinen opiskelijaryhmä". :D
Mies ei näyttänyt olevan oikein mikään.
Esikoinen on joki Italiassa ja eläinsuojeluyhdistys New Orleansissa, ensimmäsen tiesin toisen katsoin googlesta. Muutenkin harvinainen nimi. Kuopus on talouspaperi :-)
on osa vanhan tietokoneen merkkiä ja näköjään nykyään verkkohuutokauppa (ei Huuto :-)
löytyy perheestä myös uskontoon liittyvä rakennus, näppäimistö, iso suomalainen yritys, suosittu nettisaitti