Onko lapsesi nimi tuotemerkki
Meidän nuorin on ketsuppi ja Iltalehden naistenlehtiliite.
Kommentit (121)
Ja ostin (tarkoituksella) sellaisen käsilaukun itselleni.
pojan kohdalla vastaan tuli haulikonpaukku ja liuta muita erikoisempia.. (kaivinkoneita, makkaraa,trukki, olut, autonpistokerasia esim..) ja nämä kaikki siis vain yhdestä nimestä.. :O esikoinen on lastentarvike.. :D tyttö siis hän.. keskimmäisestä en tuotemerkkiä löytänyt.. siis etunimistä.. toisista ja kolmansista en edes hakenut.. :D
pojat on pankki ja tämä ei ole tuotemerkki, mutta tunnettu suomalainen kapellimestari :)
Näiden tunnettujen merkkien lisäksi löytyi vielä vaikka mitä. Oli iskelmäravintolaa ja teatteria... Mutta nehän ovat toisaalta aika pienen piirin tiedossa. Hauskempia nämä pankit, olut ja vaaput ovat :)
lääkefirma.
ei ainakaan varmaan AstraZeneca tai Merck,Sharp& Dohme :)
uistin, villasukat, kampauspöytä ja paita. :)
tv-kanava voi ollai sit Max, Jim, Ava tai Liv :)
tai urho, niin kun jollain tuolla taisi olla, kun oli olutmerkkikin samalla kertaa.
tuotemerkki sekä usein joku tuotteen mallin nimi tms.
Suomen vanhin lemmikkieläinten tuhkaukseen erikoistunut yritys.
Mäkin olen pieneläintuhkausyritys. Lisäksi ravintola, kampaamo, jouluvalo, pyöränistuin, sarjapöytä. Ja itse asiassa toooodella monen eri alan yritys.
Pohdin vaan että onkohan sama nimi?
Roskis nimittäin, siksi ei miehestä ollut alunperin kovin hyvä nimi muttei hänkään enää ajatele tuota roskismerkitystä. Sitten on vielä muun muassa tämä - Vilen mutta se nyt ei mikään ihan varsinainen tuotemerkki taida olla.
Mua ei haitaa. Voihan se olla, että keksisi minkä nimen tahansa siitä tuleekin myöhemmin tuotemerkki.
Esikoisen toinen nimi on myös ketsuppi-merkki. :)
lapset taas naistenlehti, tv-kanava, erikoisliike, tavaratalo ja kaihdin. :D
oon valinnut tylsät nimet:
kolme lasta joilla yhteesä 9 nimeä.
vain yksi karkki löytyy.
itse en ole mikään.
luomupuuvilla-lastenvaate :))
siis ainakin yksi lapsista...
lapset taas naistenlehti, tv-kanava, erikoisliike, tavaratalo ja kaihdin. :D
Heh, näitä on niin hauskaa lukea:D
Ja arvata niitä nimiä...
Itse oon pankkiiriliike, mutta haluasin olla vaappu!
Tytär on tanskalainen purjelaiva. Varsinaista tuotemerkkiä en ihan eka sivuilta löytänyt hänelle. Itselleni en pelkällä etunimellä löytänyt tuotemerkkiä. Mies näyttää olevan brittiläinen pikaruokaketju :)
on levite :D Sekä kompassi.