Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihvi mediumina vai kypsänä? Miksi?

Vierailija
24.05.2011 |

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis isompia kuin se 50g

Vierailija
62/81 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maukkaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi monissa ihan kunnollisissakin ravintoloissa medium mikä on keskieuroopassa "verestävä" on suomessa kypsä :/ Siksi yleensä kysyn että millannen on teidän medium.. Usein olen joutunut selittämään tarjoilialle miten tahdon pihvini ( juu saa suomesta isompiakin, kuin 50g) Kerran yhdessä kylpylässä tarjoilia järkyttyi, kun ilmotin että tahdon pihivini "raakana" Jaselitin kuinka se tulee paistaa...no sillä kertaa sain loistavan mediun - pihvin,mutta vihannekset oli yli keitetyt/höyrytetyt...

Vierailija
64/81 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jopa raaka, paikasta riippuen. Mä pidän about joka kerta tarjoilijalle jo etukäteen puheen (nätisti) että oikeesti haluan sen pihvin niinkuin sen tilaan, muuten lähetän sen takaisin keittiöön. Tämä juuri siitä syystä että kokeilla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää etä joku haluaa pihvinsä muutoin kuin kypsänä. Ja joo joo, riippuu tämäkin paikasta, tietty. Ai niin, medikka siitä syystä että eihän kypsä kuiva pihvi maistu yhtään miltään!

Vierailija
65/81 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenne parhaimmillaan

Vierailija
66/81 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä maku ja rakenne paremmat niin.

Vierailija
67/81 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö...koska tykkään siitä niin!

Vierailija
68/81 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi monissa ihan kunnollisissakin ravintoloissa medium mikä on keskieuroopassa "verestävä" on suomessa kypsä :/ Siksi yleensä kysyn että millannen on teidän medium.. Usein olen joutunut selittämään tarjoilialle miten tahdon pihvini ( juu saa suomesta isompiakin, kuin 50g) Kerran yhdessä kylpylässä tarjoilia järkyttyi, kun ilmotin että tahdon pihivini "raakana" Jaselitin kuinka se tulee paistaa...no sillä kertaa sain loistavan mediun - pihvin,mutta vihannekset oli yli keitetyt/höyrytetyt...

Palautetta voi antaa, mutta sä kuulostat ihan kamalalta nipoperseeltä.

ps. tarjoilija on tarjoilija, ei tarjoilia

Vierailija
69/81 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloody as hell

Vierailija
70/81 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, siis onko se rare vai raw? t. pihvejä inhoava juntti

Vierailija
71/81 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rare on oikea termi..ja niitäkin löytyy eriasteisia..esim blue rare on kaikkein raain mitä on.

Vierailija
72/81 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kypsänä. Tilasin ravintolassa kypsän naudan pihvin ja se oli silti erittäin maukas ja murea!

Vierailija
73/81 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu älä osta niitä salen vuoden vanhoja känttyjä vaan hae itse teurastamolta saatana

Vierailija
74/81 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuivaksi asti vedetty että voi repiä irti biittejä. Sellainen on parasta.

Vierailija
75/81 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee enää pihviä tilattua. Venäläistä rulettia se on ollut aina, jos paikka on suosittu ja täynnä. Kypsennys on kiireen vuoksi normaalisti laadukkaassakin paikassa mitä sattuu ja pahimmillaan annos on seisonut keittiössä määrittelemättömän ajan ennen tarjoilua.

Vierailija
76/81 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäh on mielipide asia. Itsehän olen syönyt vain kypsää enkä mitään vikaa ole nähnyt. Mutta aijon myös maistaa Mediumia jne. Näistä asioistahan on mahdotonta riidellä.

Vierailija
77/81 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

medium rare on paras mutta mediumkin menetelee

Vierailija
78/81 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihvimies kirjoitti:

Tämäh on mielipide asia. Itsehän olen syönyt vain kypsää enkä mitään vikaa ole nähnyt. Mutta aijon myös maistaa Mediumia jne. Näistä asioistahan on mahdotonta riidellä.

Mielipiteistä nimenomaan voi riidellä.

Vierailija
79/81 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pihvistä. Porsaanlihapihvin otan mieluiten kypsänä.

Vierailija
80/81 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medium. Mutta nyt olen raskaana, niin en voi syödä mediumia. Mieluummin en ota pihviä ollenkaan kuin ottaisin kypsän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän