Oletko ollut koskaan thaihieronnassa? millainen kokemus
Kommentit (10)
sain kerran sellaisen lahjaksi ja menin. kaksi naista hieroi ensin selkää, jalkoja, sitten pyysi kääntymään selälleen ja hieroivat lisää jalkoja ja mahaa ja rintoja ja käsiä. sitten he riisuivat alushousuni ja hieroivat intiimiä aluetta. minua alkoi hävettää ja vedin jalkoja kiinni toisiinsa mutta naiset hihittivät ja sanoivat että ole vaan rentona, se tekee hyvää. he hypistelivät siitä häpykummulta ja sipaisivat välillä klitorista. sitten he pyysivät kääntymään vatsalleen ja hieroivat hartioita ja selkää ja toinen hieroi samalla takakautta pimpistä.
se kiihotti kyllä mutta hävetti myös. aloin ihan lätistä lopulta ja pelkäsin että laukean.
sitten hierottiin taas jalkoja ja varpaita ja niskaa ja päänahkaa. sitten kävivät taas pimpin kimppuun ja toinen hieroi sitä ja toinen persettä. sain orkun. naiset lopettivat hieromisen ja ohjasivat suihkuun.minua hävetti mutta olipa se jännä kokemus.
Voisi olla kokemus.....kiihotuin kun luin ja kuvittelin tapahtuman ja kädet tuonne alapäähän...
ihan kiva, ihan hierontaa siis, vähän erityyppinen kuin Suomessa, hierovat myös käsivarret ja jalat. Mutta ihan tehokas, suosittelen, venytteli myös jännästi.
Olihan se ihana hieronta. Se jäi mieleen, että se nainen käveli tai konttas mun päällä. Sit sormet se naksutteli vetämällä niitä.
sain kerran sellaisen lahjaksi ja menin. kaksi naista hieroi ensin selkää, jalkoja, sitten pyysi kääntymään selälleen ja hieroivat lisää jalkoja ja mahaa ja rintoja ja käsiä. sitten he riisuivat alushousuni ja hieroivat intiimiä aluetta. minua alkoi hävettää ja vedin jalkoja kiinni toisiinsa mutta naiset hihittivät ja sanoivat että ole vaan rentona, se tekee hyvää. he hypistelivät siitä häpykummulta ja sipaisivat välillä klitorista. sitten he pyysivät kääntymään vatsalleen ja hieroivat hartioita ja selkää ja toinen hieroi samalla takakautta pimpistä.
se kiihotti kyllä mutta hävetti myös. aloin ihan lätistä lopulta ja pelkäsin että laukean.
sitten hierottiin taas jalkoja ja varpaita ja niskaa ja päänahkaa. sitten kävivät taas pimpin kimppuun ja toinen hieroi sitä ja toinen persettä. sain orkun. naiset lopettivat hieromisen ja ohjasivat suihkuun.
minua hävetti mutta olipa se jännä kokemus.
mutten Suomessa. Mun mielestä thaihieronta on ihan paras hierontamuoto. Hieroja käyttää koko vartaloaan avuksi, siihen voi kuulua taivutteluita/venyttelyä ja sormi- ja jalkanivelten niksauttelua.
Thaihieronnan jälkeen olo on virkistätyneempi kuin tavallisessa hieronnassa, joka puolestaan on enemmän rentouttava.
on ihanaa! Mennään kunnolla syviin lihaksiin kämmensyrjällä! Ah!
Saisipa Suomesta aitoa thaihierontaa ilman mitään seksivirityksiä.
sitten hierottiin taas jalkoja ja varpaita ja niskaa ja päänahkaa. sitten kävivät taas pimpin kimppuun ja toinen hieroi sitä ja toinen persettä. sain orkun. naiset lopettivat hieromisen ja ohjasivat suihkuun.minua hävetti mutta olipa se jännä kokemus.
mielenkiinnosta joskus olisin halunnut thaihierontaan, mutta joo jos nyt en kuitenkaan jos värkkejä alkavat hieromaan...
Missä muuten sais intialaisen päähieronnan?
Käyn säännöllisesti oikeassa thaihieronnassa. Se on aivan ihana hoitomuoto, jossa lihaksia hieroja paitsi hieroo/painelee lihaksia myös venyttää niitä. Lisäksi hoito parantaa mm. lantion liikkuvuutta.
Sain thaihierontalahjakortin synttärilahjaksi mutta en tiedä menenkö sittenkään :/ Olen tosi ujo.