Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä tätä keskenmenon pelkoa!!! :(:(

Vierailija
04.06.2008 |

Nyt kymmenes rv menossa, ja lähes kaikki raskausoireet hävinneet. Verenvuotoja ei ole ollut, ei mitään voimakkaita vatsakipujakaan. Kuitenkin ihan hillitön pelko että kesken menee. Ultrassa kävin rv 6+ ja silloin näkyi alkio jolla vahva syke, se tuntuu olevan ainoa positiivinen asia mielessäni nyt. Tulen varmaan hulluksi kohta. Onko kellään tai tiedättekö ketään jolla olisi hyväsykkeinen alkio todettu, mutta raskaus kuitenkin päättynyt keskenmenoon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressi lisää keskenmenon riskiä....et voi asialle mitään. Ajattele positiivisesti, vauvaa, suunnittele tulevaa, nimeä......

pelko luonnollista

Vierailija
2/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin viikolla 9 ultrassa ja löytyi yksi viikkoja vastaava alkio, jolla syke ja sitten toinen pienempi jolla ei ollut sykettä. Nämä siis samassa pussissa. Tuossahan oli sinun tilanteeseesi verrattuna ylimääräisenä komplikaationa tuo toinen kuollut alkio.

Viikon päästä alkoi vuoto. Enpä taida enää alkuraskauden ultraan mennä, mitä sitä rahojaan tuhlaamaan. Ei auta kuin odotella vaan ja laskea päiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mahda elämälle mitään, se tulee mikä on tullakseen. Koita rauhoittua, et voi mitenkään itse vaikuttaa siihen meneekö kesken vai ei. Mistä moinen pelko, oletko kokenut keskenmenon?

Vierailija
4/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmenoista johtuu siitä. Ikävä kyllä en voi taata että kaikki on silti hyvin, mutta oireiden määrä voi vaihdella ilman että se olisi huolestuttavaa.

Hyvää jatkoa sinulle ja kaikkea hyvää. Yritä keskittyä nyt johonkin muuhun.

Vierailija
5/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli itsellä runsasta verenvuotoa oletetulla viikolla 7+3, mutta ultrassa ei näkynyt muuta kuin ruskuaispussi,lääkäri epäili että raskaus onkin nuorempi. Kontrolli ajan sain 2 viikon päähän, varauduin jo pahimpaan. Siellä se lapsi kuiteskin oli, kaikki oli kunnossa. ( Raskautta oli yritetty 3 vuotta)

Jos sulla ei ole verenvuotoja yms, voit olla iaka rauhallisin mielin. Ei mullkaaan ollut mitään pahoinvointia alkuun , eikä muita oireita.

ota ihan rauhallisesti, et voi siihen vaikuttaa

Vierailija
6/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on takana yksi keskenmeno, keskeytynyt sellainen, ilman vuotoja tms. Silloin en kuitenkaan käynyt varhaisultrassa ollenkaan. Runsasta pahoinvointia minulla oli reilut pari viikkoa ihan alussa, mutta nyt ei ole enää. Pelottaa aivan kamalasti, en pysty mitään muuta miettimään.

Vierailija
7/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä neuvolan kautta ultraan ja jos ei onnistu ja sinulla on rahaa, niin maksa itse yksityisellä, niin saat mielenrauhan. Muuten ei auta kun odotella.

Kyllähän noita keskenmenoja valitettavsti tapahtuu, vaikka alku olisikin mennyt hyvin. Mutta ei oireiden loppuminen sitä suoraan tarkoita. Mitään ei kuitenkaan voi noin varhaisilla viikoilla asialle tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme