Vinkkejä kaivataan! 8 v. synttäreille leikki / kilpailu, jossa kaikki voittaa?
Pojan 8 v. synttärit lähestyvät vääjäämättä. Ja mä olen huonoakin huonompi lastenjuhlien järkkääjä. Apua.
Ollaan ideoitu, että järkättäisi juhliin hampurilais-/jäätelöbaari. 10-vuotias isosisko kavereineen toimisi baarissa myyjänä / tarjoilijana.
Tuli sitten mieleen, että sehän voisi olla kiva idea, että baarista pitäisi ihan ostaa haluamansa hamppari / jätski leikkirahalla.
Ja jos ne rahat ansaitsisi ensin jotenkin, siinä tulisi kilpailua ja ohjelmaa.
Mutta siihen mun mielikuvitus sitten tyssäsi :(. Eli kaipaan vinkkejä sellaisesta leikistä / kisasta, missä kaikki voittavat, eli saisivat leikkirahaa baaria varten. APUA :)!!!
Muutenkin jos on vinkkejä kymmenpäisen poikalauman viihdykkeeksi, olen kiitollinen :).
Kommentit (3)
että ne suljin pois laskuista :).
Toi tarrojen etsiminen voisikin toimia. Kiitos!
Äh, mä olen vaan oikeasti tosi huono keksimään mitään.
Mutta vinkkejä otan mieluusti lisääkin vastaan, jos jollakulla on :).
Piilotin pihalle etukäteen jokaiselle 6:lle juhlijalle 3 esinettä. Kirjoitin nuo esineet allekkain paperille. Tungin aina yhden paperin ilmapalloon jonka sit puhalsin täyteen. Leikki alkoi sillä että heti kun sai ilmapallon rikottua ja lapun sieltä sisältä, niin sai juosta etsimään lapussa mainittuja esineitä. Yksi esine kerrallaan piti etsiä ja tuoda minulle. Sitten sai aina palkinnon samantien. Mulla oli sellainen muoviastia jossa palkinnot oli, ja jonka päälle olin laittanut mustan poolopaidan ja siitä kaula-aukon reiästä työnsivät aina käden palkinnon ottamista varten.
Palkinnot oli tyyliin, hieno kumi tai lyijykynä, tikkari, tatuointiarkki, tms. Pojat sai juosta edestakaisin ja tuntuivat pitävän tästä aarteenetsinnästä tosi paljon:)
onginta, pinjata, aasin häntä, tarrapiiloleikki (liimaat sitarralla tarroja kattoon ja muualle ja jokaisen pitää löytää yksi, palkinnoksi "hampparirahat"), pihalla jäämies, polttopallo.... :)