Miltä auto-onnettomuus kuulostaa? Onko se kuin "räjähdys"?
Tarkoitan sitä kun autot törmää toisiinsa kovassa vauhdissa
Kommentit (13)
rysähdys, kirskuntaa ja kolinaa, eikä mitään räjähdykseen viittaavaakaan.
vähän vastaavan äänen. Voi kuulua myös "ontto" pamaus.
mopoilija auton keulaan. Meni kyllä aika ruttuun autokin. Se metallin kirskunta on aika vihlovaa kuunnella. Räjähdykseksi sitä ei kyllä voinut kuvata.
Auto ajoi risteyksestä eteeni. Minulla vauhtia 70. Muistan sen tunteen mutta en yhtään että millaine ääni siitä lähti. Tästä on vuosi.
siinä setelit vilisee silmissä kun kuuntelee rytinää ja miettii että mitä kaikkea tässä menee vaihtoon. Vakuutusyhtiöön ei otettu yhteyttä. Itse maksoin.
siinä setelit vilisee silmissä kun kuuntelee rytinää ja miettii että mitä kaikkea tässä menee vaihtoon. Vakuutusyhtiöön ei otettu yhteyttä. Itse maksoin.
Vaan että nyt lähti henki, itseltä ja lapsilta.
henki lähdössä, lähimainkaan. Lompakko keveni.
että raha siinä olisi viimeisenä mielessä... uusia autoja saa rahalla, mutta ihmishenkeä ei korvaa mikään... mulla on veli kuollut auto-onnettomuudessa, niin eipä kyllä ole mielessä käynyt, että mitenkähän iso tukku seteleitä siinä paloi...
ei siinä ehdi edes omaisia ajatella. Että urbaanilegendaa on se.
ja montako pullasiivua kukakin söi. Ja santsiko kahvia.
tai "rusahdus". Yleensä ennen törmäystä kuuluu kirskuntaa, kun yritetään jarruttaa ja sen jälkeen kova pamaus tai rusahdus.