Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lupaa aina asioita, eli hoitaa kaikenlaisia

Vierailija
23.05.2011 |

juttuja ja sitten kuitenkin kun homma tulee ajankohtaiseks niin ei hoidakkaan asiaa vaikka millä verukkeilla. Onko muilla tämmöstä? On niin ärsyttävää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään verukkeita ei ole.Mieheni menee harmaan kiven,erittäin sitkeä tapaus ja kunnioitan häntä kyllä kovasti.On jaksanut minuakin kestää=)En oo helpoimmasta päästä kompeleksieni kanssa.

Vierailija
2/2 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on just tällaista. Mies on toisaalta todella hyväntaitoinen ja uskon, että haluaisi aidosti osallistua asioiden hoitamiseen. Mutta siitä ei kerta kaikkiaan vain tule mitään :/ Venyttää ja vanuttaa kunnes lopulta jää tekemättä. Äitinsä on todellinen matriarkka, joka on aina hoitanut poikiensa asiat - yksikään poika ei kerta kaikkiaan osaa pitää itse asioistaan huolta. Meillä on lisäksi kaksi lasta, joten todella iso taakka on mun harteilla. Laskunsa hoitaa itse, siihen se sitten jääkin. Ei kiva, mutta minkäs teen? Olen asiasta huomauttanut nätisti, vähemmän nätisti ja itku kurkussakin - lupaa auttaa, mutta aina jää hyväksi aikomukseksi :( Ymmärrän siis täysin ärtymyksesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan