Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei maksakaan brassivahausta - mitä mieltä?

Vierailija
23.05.2011 |

Olen pienituloinen yh, seurustelen hyvin toimeentulevan miehen kanssa. Elintasoissamme on siis selvä ero.

Mies ehdotti pilke silmäkulmassa, että menisin brassivahaukseen. Kun sanoin, ettei mulla ole varaa sellaiseen, mies lupasi maksaa. Mistään ehdoista tms. ei ollut puhetta.

Noh, kävin vahauksessa, maksoi vajaat 100 € (joo kallis tiedän, mutta hyväksytin hinnan miehellä etukäteen), maksoin omalla luottokortilla. Seuraavana päivänä vahauksen jälkeen mulla alkoi menkat (mies ei halua seksiä menkkojen aikana) ja niiden loputtua mies lähti viikon työmatkalle. Työmatkan lopulla mulla jo pukkasi sänkeä.

Nyt mies on sitä mieltä, että koska hän ei saanutkaan posliinipimppaa, hänen ei tarvitse vahausta maksaa.

Luottokorttilaskua pukkaa ja mulla ei yksinkertaisesti ole rahaa sitä maksaa. Tai on, mutta se on sitten ruokarahoista pois, enkä olisi IKINÄ omia rahoja tällaiseen turhuuteen laittanut :(

Mitä olette mieltä? Kumpi on oikeassa, mies vai minä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinulta ei nyt palvelua saanut,mitä oli tilannut,niin ei tarvitse maksaa.

Vierailija
2/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallinen parisuhde? Vai mitä on tuo kaupankäynti? Mulla ei ole ikinä kuulunut parisuhteisiin tuollaista. Uskomatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa idiootilta, sekä ehdotuksineen että maksusta kieltäytymisineen tuolla perusteella. Harkitsisin suhteen jatkoa vakavasti.

Vierailija
4/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään huora. :(

Tuon vahauksen piti ikään kuin olla lahja mulle, siis mies halusi tarjota sen. Suostuin, koska tykkään itsekin siistiä majavaa, mulla ei vaan ole varaa käydä ammattilaisella vahattavana.

AP

Vierailija
5/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai menkat tai työmatka tulleet yllätyksenä??? Olisit mennyt vasta matkan jälkeen. Ei kai mies sitä sinun iloksi luvannut vaan itselleen!

Vierailija
6/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarttee ryhtyä tasa-arvoiseksi ton äijän kanssa tai hommasta ei tule yhtään mitään. Äijä kuulostaa ihan miesbimbolta. Älä koskaan pyydä siltä sitä 100 euroa. Jos et jätä äijää heti niin älä ikinä pyydä siltä kerrassan yhtään mitään. Suhteesta ei tule mitään, jos tasoeronne pesiytyy suhteeseennekin. Yritä olla samalla tasolla miehen kanssa vaikka olisit rahaton. Onko teillä suhtkoht sama koulutustaso? Onko sulla lapsi/lapsia? Se vaan vedättää sua tollasella ihan älyttömällä jutullakin. Et olisi mennyt leikkaan. Sä kelpaat sellaisena kuin olet tai saa mennä hakemaan porsliininukkensa muualta. Se on nyt sitten kaurapuuroa ja hernesoppaa jonkun aikaan, vaikka hammasta purren.

Haluaisin kuulla kommenttisi.

Vierailija
7/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä kuninkaallisella kävit kun 100€ muka maksoi?!

Mielipiteitä, aikuisen ihmisen pitäisi erottaa leikin lasku. Seurustelukumppanisi ei todellakaan ole velvollinen maksamaan pilluvahaustasi. Seurustelukumppanisi on luuseri, jos ei suostu menkkojen aika sekstaamaan. Seurustelukumppanillasi on ilmiselvästi toinen pano työmatkallaan. Tee valitus homman hoitaneelle tyypille, ei viikon jälkeen saa sänki jo tulla. Maksat laskun mukisematta.

Naurettava parisuhde, etsi parempi mies, joka maksaisi moisen, ihan vaan siitä ilosta, että saa olla kanssasi ja olet hänen mielestä sen arvoinen.

Vierailija
8/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkoja odottelin samoihin aikoihin miehen työmatkan kanssa.

Oon kai sitten jotenkin yksinkertainen kun en tajunnut heti, että vahauksen jälkeen pitäisi kiirehtiä antamaan miehelle pillua ennen kuin sänki kasvaa?! Mielestäni poslarissa on kuitenkin myös muita etuja kuin miehen miellyttäminen, on kivampi ja hygieenisempi itselle. En ajatellut, että tuo lahja on yksinomaan tai edes osittain miehelle itselleen.

AP

Vierailija
9/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikka katsoa heidän hinnastosta että brassisokerointi on 95€

http://www.vipclinic.fi/hinnasto

Mies ei tosiaan laskenut leikkiä vaan vakavissaan ehdotti. Otti asian vielä esille monta kertaa ja kehotti varaamaan ajan johonkin paikkaan.

AP

Vierailija
10/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen saa lahjaksi korun ja toinen melkein pimppiajelun, mutta ei sitten kumminkaan saanut lahjaa.

Voi yöks teitä!

Vierailija
11/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi hintojen vertailua...vielä enemmän suosittelen puskaradiota!Nyt ymmärrän miksi pk-seudulta mulla niin paljon asiakkaita!Katsoin hinnaston läpi...hei,eihän kukaan maksa 45 min jalkahoidosta 66 e...eihän...E I H Ä N .............

USKOMATONTA HINNOITTELUA!!

T.KOSMETOLOGI

Vierailija
12/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siteeksikään totta tässä aloituksessa.

Vierailija
13/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
14/21 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään huora. :(

Tuon vahauksen piti ikään kuin olla lahja mulle, siis mies halusi tarjota sen. Suostuin, koska tykkään itsekin siistiä majavaa, mulla ei vaan ole varaa käydä ammattilaisella vahattavana.

AP

ollut mikään lahja sinulle. Mies vaan muokkasi sinua itselleen mieluisammaksi.

Vierailija
15/21 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti meidän perheessä syödään sitten kaurapuuroa kuukausi, ja syyksi lapselle kerron sen, että äidin pimppi on karvaton. Jippii.

AP

Vierailija
16/21 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanoisin kyllä miehelle, että maksettava on kun kerran lupasi. Jos suhteenne jatkuu niin mitään lahjoja ei häneltä kannata ottaa jollei hän niitä heti maksa siis itse sun ei kanata mitään tuollaisia enää maksella. Ihan tyhmältä kuulostaa mies jos ei tajua, että sulla on hädin tuskin rahaa ruokaan hänen typerän lupauksen perumisen takia. Jos hänellä on yhtään selkärankaa niin antaa sen satasen sulle ja pistää suunsa kiinni asiasta.

Vierailija
17/21 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jos toinen lupaa jotain, ja ei sitä pidäkään niin se on kusipää. Vielä kun tietää, ettei sinulla ole varaa. Jos lapsesi joutuu huonolle ruualle sen takia, että ukko halusi karvatonta pimppaa ja on nyt katkera kun jäi ilman, niin hankkiudu nyt helvetti eroon ukosta. Ihan oikeasti.

Jos taas kyseessä on vain se, että mies on niin taukki, ettei ole tajunnut kuinka tiukkaa teillä on, ja on suhteellisen kokematon parisuhteessa/perheessä, että se sellainen jakaminen ja tasavertaisuus ei tule luonnostaan, niin ei se auta kun keskutella asiasta ja koittaa saada toinen tajuamaan.

Henkilökohtaisesti täytyy sanoa, että ukko vaikuttaa aika oksettavalta, mutta makunsa kullakin. Jos joku ruinaisi ja vinkuisi minua ajelemaan posliiniksi, sitten tarjotaan rahaa, sitten mökötellään kun ei saatukaan rahan edestä pimppiä ja kieltäydytään antamasta luvattua lahjaa... Jooh, melko huorana se tuntuu pitävän. Se olisi siinä.

Vierailija
18/21 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä kuninkaallisella kävit kun 100€ muka maksoi?! Mielipiteitä, aikuisen ihmisen pitäisi erottaa leikin lasku. Seurustelukumppanisi ei todellakaan ole velvollinen maksamaan pilluvahaustasi. Seurustelukumppanisi on luuseri, jos ei suostu menkkojen aika sekstaamaan. Seurustelukumppanillasi on ilmiselvästi toinen pano työmatkallaan. Tee valitus homman hoitaneelle tyypille, ei viikon jälkeen saa sänki jo tulla. Maksat laskun mukisematta. Naurettava parisuhde, etsi parempi mies, joka maksaisi moisen, ihan vaan siitä ilosta, että saa olla kanssasi ja olet hänen mielestä sen arvoinen.

Täällä Ita-suomessa olen tottunut 70-80 paikkeilla maksamaan, ja sokeroinnista. Karvat pysyvät poisssa 4 viikkoa ja uusita käsittelyn olen ottanut 6 viikkoa edellisestä.

Vierailija
19/21 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tulee paljon isompia ja vaikeampia asioita vielä eteen!

Vierailija
20/21 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen jää mieheltä hoitamatta..

Niin tulee paljon isompia ja vaikeampia asioita vielä eteen!

että "jää hoitamatta" on aika metsään mennyt sanavalinta. Kyse on vain vallankäytöstä ja siitä, ettei seksilelu toiminutkaan niin kuin piti.

Miksi käyttää kuminukkea, jos saatavilla on helposti manipuloitava ja ohjattava elävä lelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän