Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei maksakaan brassivahausta - mitä mieltä?

Vierailija
23.05.2011 |

Olen pienituloinen yh, seurustelen hyvin toimeentulevan miehen kanssa. Elintasoissamme on siis selvä ero.

Mies ehdotti pilke silmäkulmassa, että menisin brassivahaukseen. Kun sanoin, ettei mulla ole varaa sellaiseen, mies lupasi maksaa. Mistään ehdoista tms. ei ollut puhetta.

Noh, kävin vahauksessa, maksoi vajaat 100 € (joo kallis tiedän, mutta hyväksytin hinnan miehellä etukäteen), maksoin omalla luottokortilla. Seuraavana päivänä vahauksen jälkeen mulla alkoi menkat (mies ei halua seksiä menkkojen aikana) ja niiden loputtua mies lähti viikon työmatkalle. Työmatkan lopulla mulla jo pukkasi sänkeä.

Nyt mies on sitä mieltä, että koska hän ei saanutkaan posliinipimppaa, hänen ei tarvitse vahausta maksaa.

Luottokorttilaskua pukkaa ja mulla ei yksinkertaisesti ole rahaa sitä maksaa. Tai on, mutta se on sitten ruokarahoista pois, enkä olisi IKINÄ omia rahoja tällaiseen turhuuteen laittanut :(

Mitä olette mieltä? Kumpi on oikeassa, mies vai minä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen jää mieheltä hoitamatta.. Niin tulee paljon isompia ja vaikeampia asioita vielä eteen!

että "jää hoitamatta" on aika metsään mennyt sanavalinta. Kyse on vain vallankäytöstä ja siitä, ettei seksilelu toiminutkaan niin kuin piti. Miksi käyttää kuminukkea, jos saatavilla on helposti manipuloitava ja ohjattava elävä lelu.

Haiskahtaa ihan sellaiselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän