NIIN SIINÄ VAIN KÄVI, ETTÄ LÄSKI VOITTI LAIHAN!!!!
Kommentit (29)
Se oli jotenkin liian täydellinen se Karoliina. Siinä ei ollut mitään mielenkiintosta!
Ei tää mikään " kisataan siitä kuka on painavin" -idols ollut.
jotain bändiä / laulajaa, he eivät paljon äidin mielipidettä kysele. Siihen ei mammalla ole paljon sanomista.
Pauliina on todella hyvä laulaja, mutta luulen että hän tehnee musiikiuransa jollain muulla kuin teinipopsaralla, sellaisella joka ei ole niin ulkonäkökeskeinen vaan musiikillinen anti merkitsee sitäkin enemmän.
Tai että niillä ainakann ei ol emitään tsäänssejä sen mielestä. Törkee ukko. KUka kuuntele eusiikkia vain ulkonäön takia..? Ensin musiikki sitten ulkonäkö, jos on hyvä ääni ja on kauniksin niin ok. Mut en minä jätä jonkun levyä ostamatta jos diggaan musiikista vain koska laulaja on lihava!
onhan meillä ollut menestyviä isoja laulajia kuiten anneli saaristo. Karoliina oli ihme tekopirteä meikkinaama. 10 vuoden kuluttua kulunut kurppa.
Vierailija:
onhan meillä ollut menestyviä isoja laulajia kuiten anneli saaristo. Karoliina oli ihme tekopirteä meikkinaama. 10 vuoden kuluttua kulunut kurppa.
nyt siirtää pahan olonsa hoikkaan laulajaan.
kuinka ulkonäkö on niin hirveän tärkeä asia näissäkin kisoissa. Mua ei ainakaan paskaakaan kiinosta miltä joku näyttää, jos osaa laulaa niin hyvin kuin PAuliina osaa.
Ilkka Jääskeläinen oli sen sijaan " hyvä tyyppi" ja " sopiva idoliksi" vaikkei laulaa osannutkaan..:D Hieman huvittavaa.
Taisivat monet äänestää Pauliinaa vain ja ainoastaan hänen ulkomuotonsa vuoksi; paras laulaja tuosta ryhmästä, ellei koko kisasta, oli nimittäin Karoliina.
HErran jestas mikä tyyppi olet.