Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on korkein verensokeri, mitä olet ikinä kuullut?

Vierailija
23.05.2011 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla 39 tai 41. Sen tiedän, ettei mittarilla pystynyt mittaamaan, piti labrassa ottaa.

Vierailija
2/37 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttö loppuu yleensä sinne arvon 30 paikkeille. Sitten näyttää vain HIGH tai HI. Tämä on varsin tavallinenkin tulos.

Mutta korkein näkemäni labran mittaama on 82. Olen th-alalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta korkein näkemäni labran mittaama on 82. Olen th-alalla.

selviääkö tuommoisesta ihan kondikseen?

Vierailija
4/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hoidon suhteen oltaisiinkin tarkkoja?

Vierailija
5/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli reilu 40 kun sairaus todettiin.

Vierailija
6/37 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni 48...

Vierailija
7/37 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla oli n 40 kun diabetes todettiin

Vierailija
8/37 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen kaverilla oli verensokeri 40. Oli meillä kylässä ja syöny salaa karkkia, soitin äidille että tulee pistämään insuliinin ja hakee lapsen pois samalla, en enää pyytänyt kylään :(

Vierailija
9/37 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli siis tulossa kylään ja vasta tullessa äiti selitti että hänellä on diabetes ja pitää mitata sokerit ja tarkkailla syömistä. Ei saanu tarjota eri välipalaa ku omalleni kun siitä tulee kuulemma ikävä olo kun ei saa samaa hyvää ku toiset. Oli sitten syönyt lapseni kanssa karkkia vaikka tiesi että se on häneltä kielletty, en tiedä miksi suostuin edes että hän jäi meille kun kuulin tuosta sairaudesta ja sen hoito jätettiin minun vastuulleni. Kiva lapsi mutta pelottava tilanne. Kammottavaa, en kyllä omaani jättäisi, etenkään jos ei tajua olla syömättä karkkia..

Vierailija
10/37 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö.

Vierailija
11/37 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

70.4

Teini-ikäinen tyttö ja teholle tuotiin. Tuore diabetes todettiin.

Vierailija
12/37 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö sitten voinut sen aikaa kun kaveri oli kylässä olla antamatta omalle lapsellesi karkkia? Tai valvoa sen vertaa etteivät salassa syö sitä karkkia.

Vierailija
13/37 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:57"]

Lapsi oli siis tulossa kylään ja vasta tullessa äiti selitti että hänellä on diabetes ja pitää mitata sokerit ja tarkkailla syömistä. Ei saanu tarjota eri välipalaa ku omalleni kun siitä tulee kuulemma ikävä olo kun ei saa samaa hyvää ku toiset. Oli sitten syönyt lapseni kanssa karkkia vaikka tiesi että se on häneltä kielletty, en tiedä miksi suostuin edes että hän jäi meille kun kuulin tuosta sairaudesta ja sen hoito jätettiin minun vastuulleni. Kiva lapsi mutta pelottava tilanne. Kammottavaa, en kyllä omaani jättäisi, etenkään jos ei tajua olla syömättä karkkia..

[/quote]

Ei diabeetikoilta ole karkin syönti kielletty, sitten vain pistetään insuliinia ja leikit jatkuu. Kertoisitko vielä mikä sai sinut tässä tilanteessa paskomaan housuun noin pahasti?

Vierailija
14/37 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ahdistavaa että vieras lapsi tuotiin kotiini ja jätettiin vastuulleni, äidillä oli siis meno ja lasta ei voinut ottaa mukaan. Kukaan ei laskenut housuun, mutta minusta oli erikoista että kuusivuotias tuotiin ihan uuteen paikkaan ja käskettiin asiaan perehtymätöntä mittaamaan hänen sokerinsa ja jäämään vastuuseen lapsen terveydestä. Omalla lapsellani on omassa huoneessa karkkeja joita on säästänyt. Kaverilta oli karkit kielletty, tiedän ettei duabeetikoita aina ole, tältä oli. Oli ottanut lapseni karkkeja ja tunnusti vasta jälkeenpäin.

Vierailija
15/37 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut täällä hänen insuliinia vaan äiti otti sen mukaansa, enkä ole koskaan pistänyt sitä kellekään. Ongelmaa ei olisi tietenkään ollut jos olisi ollut tuttua juttua. Äiti sanoi että lapsi tietää mitä syö ja mitä ei.

Vierailija
16/37 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on sitten diabeetikoiden vanhemmilla tavallista, että lykätään lapsi kylään sokerimittari sylissä ja sanotaan että "kyllä se ite osaa ja tietää" - ei tienny eikä osannut.

Vierailija
17/37 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on omani n. 37.5

Vierailija
18/37 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulemma henkilö vielä ihan tolpillaan ollut kun oli hoitoon kävellyt, hitaas hiipien saattaa kivuta noinkin ylös jos ei tiedä sairastavansa...

Vierailija
19/37 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 kun sairaus todettiin

Vierailija
20/37 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan saatanan korkea"