Miten osoitat rakkautta ja huomioit miestäsi?
Kommentit (11)
vaikken kotiäiti olekkaan.
Lämmitän usein saunan (puu). Silitän, hieron ja kehun aina kun mahdollista (joka päivä).
Mieheni arvostaa pieniä ja arkisia asioita.
molemmat oltiin sitä mieltä, että tämä asia on taas unohtunut puolin ja toisin...
Eniten osoitamme rakkautta toisillemme pitämällä yllä hyvää arkea. Mies rakentaa terassia, minä teen hyvät ruuat, molemmat antavat toisilleen tilaa käydä myös omilla menoilla välillä, vietetään aikaa perheenä... Pienempinä juttuina esimerkiksi se, että kun hakee itselleen iltapalaa sohvalle, tuo myös toiselle jne.
Mutta sitten välillä olisi kiva antaa ja saada huomiota myös muilla tavoin. Pyrin kehumaan mieheni aikaansaannoksia, myös muiden kuullen. Pitäisi muistaa kysyä riittävän usein, mitä toiselle kuuluu, miten työpäivä on sujunut. Antaa haleja ja pusuja, kun toinen lähtee työmatkalle. Tehdä aloite seksiin välillä itsekin.
Tai siis minä "marisin" kun hellyydenosoitukset on olleet vähän tiukassa viime viikkoina.
Itse yritän osoittaa ihan hellimällä ja sanoin. Varmasti enemmänkin voisi osoittaa...täytyykin heti muistaa!
Välillä kyllä tulee mieleen, että kun äiti (olen hoitovapaalla) pitää huolta perheestä, lapsista ja kodista, niin kuka pitää huolta äidistä?
antamalla peräreikää ja ajamalla pimpulin puliksi.
Ei vaiskaan, ihan jo pelkällä katseella esimerkiksi osoitan miehelle kuinka tärkeä hän on ja kuinka häntä juuri sille hetkellä kenties haluan. Ei tälläiseen osaa oikein vastata, ei liene yhtä oikeaa vastausta kysymykseesi.
Ja huomioin päivittäin aina jollakin tapaa, halaillen, suudellen, persuksista puristaen, hyvää ruokaa laittaen jne.
Yritän saada hänen olonsa onnelliseksi ja mukavaksi. Teen asioita hänelle, hänen puolestaan ja hänen avukseen jos voin. Huomioin sanallisesti häntä, kehun, puhun kauniisti, vältän loukkaamasta. Hellin, hyväilen, rakastan.
Meillä oli aika vilpoisat välit tuossa keväällä muutaman kuukauden ajan.
Olin kärttyinen ja vihainen miehelle hänen käytöksestään. Huvittavalta kuulostaa, mutta eräänä ma-iltana päätin, että nyt tämä loppuu. Ei liitto, vaan kylmyys.
Tein päätöksen olla positiivinen ja iloinen. "Rakastaa kuoliaaksi", olla ihana ja mukava oma itseni (unohtunut miehen kanssa ) :
Olin miehelle kiukkuinen liian vähästä (nolla) hellyydestä ja todella niukasta seksistä (minä olen aktiivisempi kuin mies).
Palaute tuli samana päivänä. Puhuin nätisti ja ystävällisesti, en syytellyt. Meni suukottamaan ja halaamaan, enkä jäänyt odottelemaan niitä. Olin mukava ja empaattinen. Muutos tapahtui silmänräpäyksessä. Olin aika huvittunut asiasta...
Tämähän toimii, positiivisuus synnyttää positiiivisuutta. Aina ei ole helppoa, mutta yritän jatkaa samalla linjalla. En voi muuttaa miestäni, mutta voin muuttaa suhtautumisen häneen.
Miehen homma osoittaa rakkautta minulle