Mitä ajattelit tänään kokata perheellesi ?
Omat ideat vähissä :)
Kommentit (22)
Pintamaustettua broilerin sisäfilettä ja valkosipuliperunoita Aurakermassa.
ja varsinkin ne kermaperunat (Vai oliko ne jopa juustokermaperunoita).
Millaiset ruuat ovat
kirjoittajan nro 18 mielestä liian "tuhteja" arkiruuiksi?
Liha ja kermaperunat ja varsinkin ne kermaperunat (Vai oliko ne jopa juustokermaperunoita).
Millaiset ruuat ovat
kirjoittajan nro 18 mielestä liian "tuhteja" arkiruuiksi?
Mä teen tosi usein kerma- ja juustokermaperunoita ruuaksi, lihaa en tosin koskaan. Mua vaan kiinnostaa tää asia. En keksi yhtäkkiä, miksi joku ruoka olisi liian tuhtia syötäväksi just arkena.
Saavat itse valita. Mies työreissussa joten me biletetään niinä päivinä lasten kanssa =D
ja makaronia tai keitettyä perunaa.
Lounaaksi syötiin eilinen kinkkukiusauksen jämä.
miksi joku ruoka olisi liian tuhtia syötäväksi just arkena.
Arkenahan sitä "tuhtia" ruokaa tarvitsee, että jaksaa käydä koulussa ja töissä.
mulle ainakin tulee niistä tosi täysi ja ähky olo, eikä jaksa tehdä mitään syömisen jälkeen. Ehkä syön liikaa, voi olla.
Ne on musta sopivaa sunnuntairuokaa, sillä sunnuntaina ehtii jäädä vähäksi aikaa vatsan viereen köllöttelemään.
Arkisin on aina ohjelmaa.
Varsinkin yhdistelmä liha ja rasvainen, täyttävä lisuke on ihan killeri.
Liha ja kermaperunat ja varsinkin ne kermaperunat (Vai oliko ne jopa juustokermaperunoita).
Millaiset ruuat ovat kirjoittajan nro 18 mielestä liian "tuhteja" arkiruuiksi?
Mä teen tosi usein kerma- ja juustokermaperunoita ruuaksi, lihaa en tosin koskaan. Mua vaan kiinnostaa tää asia. En keksi yhtäkkiä, miksi joku ruoka olisi liian tuhtia syötäväksi just arkena.
mulle ainakin tulee niistä tosi täysi ja ähky olo, eikä jaksa tehdä mitään syömisen jälkeen. Ehkä syön liikaa, voi olla.
Ne on musta sopivaa sunnuntairuokaa, sillä sunnuntaina ehtii jäädä vähäksi aikaa vatsan viereen köllöttelemään.
Arkisin on aina ohjelmaa.
Varsinkin yhdistelmä liha ja rasvainen, täyttävä lisuke on ihan killeri.
naudan sisäfile pihvi + lankkuperunat + koskenlaskijakastike + salaatti.
Ja lapsille teen pinaattilettuja + kurpitsahilloa + lankkuperunoita + keitettyä parsakaalia.
tuskin kukaan kuvitteli, että luulin mielipidettäni universaaliksi totuudeksi.
Peace.
-18-
Niin, SULLE.
mulle ainakin tulee niistä tosi täysi ja ähky olo, eikä jaksa tehdä mitään syömisen jälkeen. Ehkä syön liikaa, voi olla. Ne on musta sopivaa sunnuntairuokaa, sillä sunnuntaina ehtii jäädä vähäksi aikaa vatsan viereen köllöttelemään. Arkisin on aina ohjelmaa. Varsinkin yhdistelmä liha ja rasvainen, täyttävä lisuke on ihan killeri.
eikä tarvinut hikoilla hellan ääressä kahta tuntia kun valmiit perunasilput pakastepussista vaan vuokaan ja anjovikset ja kermat perään ja uuniin. ja hyvää tuli. eikä tullut edes tiskiä. :D
keitettyjä vihreitä papuja ja semmoista kylmää linssilisuketta, johon tulee punaisia linssejä, silputtua tomaattia, vähän tomattipyrettä, oliiviöljyä, ruohosipulia ja muita mausteita.