Siis MITEN Satu Tuomisto muka kaunein?
En ole koskaan ymmärtänyt hänen hehkutustaan,minusta hän ei missään nimessä ole kaunis.
Vartalo hänellä on kunnossa,myönnän. Mutta sitten kasvot,varsinkin suu ja nenä (->alaosa kasvoista) on aika... omituinen. Noin nätisti sanottuna. Ei vaan ole kaunis. Kireän ja tiukan näköinen.
Silmätkään ei ole minusta kauneimmasta päästä.
Ja juu,ei tarvi vastata,että siellä se pullamössömamma nyt mussuttaa. Joo,en ole itse minkään vuoden Miss Suomi. Olen tavallaisin nätti äiti-ihminen joka vain arvostaa kauneutta sellaista nähdessään. Minusta esim. Lola Odusoga on kaunis.
Kommentit (5)
ihmiset pitävät erinäköisiä ihmisiä kauniina. Minusta taas Satu on huomattavasti kauniimpi kuin vaikkapa Lola.
Hämmästyttää ihmiset, jotka eivät vielä aikuisinakaan ymmärrä, että ihmisillä on erilaisia makuja.
Paljon kauniimpi kuin Lola, mutta nämä on makuasioita;) Satu on myös tooodella hyvä kroppainen ja söötti, Lola ei. Sporttisuus on plussaa.
Lähinnä siis tarkoitin sitä,että minusta useatkin kauniiksi "mainostetut" naiset ovat minusta kauniita,esimerkkinä mainitsin tuon Lolan,on kauniimpiakin,se nyt vain pälkähti ekana mieleen.
Mutta Satu Tuomiston kohdalla mun täytyy olla erimieltä yleisen mielipiteen kanssa. Siis se kireys ja kovuus kasvoissa on minusta kamalaa ja se näkyy myös hymykuvissa,en sitten tiedä miten on ihan livenä,hellittääkö kireys?
Kroppa hänellä tosiaan on tosi kohdillaan!
ap
juuri tuon suun ja nenän seudun "kovuuden" takia.
Mutta viehättävä, sporttinen, seksikäs ja iloisen näköinen hän on ja ymmärrän hyvin, miksi pärjää gallupeissa.