Itkettää, isäni ja veljeni ei tule häihini, koska isäni vaimo ei halua tulla.
Miksi minun pitää kärsiä siitä, että isäni vaimo vihaa äitiäni niin paljon, miksi?
Kommentit (37)
Eli eksän äiti ja eksä on taas tytön äiti.
Koska hänellä on sukset ristissä äitini kanssa... Joten se siitä sitten.
kuinka tuollainen mies on reppana, joka pystyy keksimään tuollaista saadakseen pikkutytön äidiltään?
Sitten vielä liehittelee exää kun on jo uusi heila!
Oletkohan nyt jotenkin romantisoinut isää itsellesi? Juuri isäsi käytös on saanut tämän kaiken aikaan. Ajatteleppa miltä äitipuolesta tuntui kun yritti saada exää takaisin?
Tuollanen ukko saattaa olla reppana vaan koska ei päässyt tavoitteeseen!
Mitäpä sinun oikea äiti sanoo kaikesta?
On aika munattomia tuo isäsi ja veljesi, jos jättävät hääsi tuosta syystä väliin. Isäsi vaimo voi jäädä kotiin ihan omin nokkineen.
Soita vielä isällesi ja itke hänelle, kerro kuinka pahalta tuntuu jos oma isä boikotoi tyttärensä häitä.
Mutta kyllä minä ihmettelen isääsi, että jätttää tulematta häihisi vaimonsa takia. Toisaalta, ehkä se on hänen vaimolleen kynnyskysymys... Tosi kurja tilanne. Osaatko sanoa mistä tämä viha on peräisin?
käyttävät vaan vaimoa helppona syynä
ja kysyin, että eikö välitä minusta enempää. Isäni vaimo on saanut todella hyvin sabotoitua suhteeni isääni. He menivät yhteen kun olin pari vuotias ja hän on ollut minua kohtaan aina aivan kamala. Veljeni saivat joskus joululahjaksi play statioinin ja minä englanti-suomi sanakirjan. Minulle ei saanut ostaa mitään, ei antaa rahaa ja nyt ei sitten osallistuta häihini. Kirkkoon kuulemman tulevat, mutta haluan, että he juhlivat vierelläni.
Miksi ihmisen pitää olla noin kylmä ja typerä? Pitäisi osata jättää katkeruus ja viha sivuun. Toivottavasti isäsi vielä ymmärtää asioiden tärkeysjärjestyksen, eikä joudu katumaan sitä myöhemmin...
ja kysyin, että eikö välitä minusta enempää. Isäni vaimo on saanut todella hyvin sabotoitua suhteeni isääni. He menivät yhteen kun olin pari vuotias ja hän on ollut minua kohtaan aina aivan kamala. Veljeni saivat joskus joululahjaksi play statioinin ja minä englanti-suomi sanakirjan. Minulle ei saanut ostaa mitään, ei antaa rahaa ja nyt ei sitten osallistuta häihini. Kirkkoon kuulemman tulevat, mutta haluan, että he juhlivat vierelläni.
Tuttavani meni naimisiin ja heille oli samanlainen tilanne. Isän uusi vaimo ei voinut sietää morsiammen äitiä. Eikä kyllä isäkään tullut toimeen exänsä kanssa. Siltikin nielivät kiukkunsa tyttärensä hääpäivän ajaksi ja käyttäytyivät sivistyneesti. Söivät jopa samassa pöydässä :) Kenellekkään ei tosin tullut yllätyksenä että isän uusi vaimo jäi häistä pois lapsen kanssa.
Nyt on kyllä niin, että naimisiin meno on sen kaliiberin asioita, että siinä ei uusien vaimojen vihat voi painaa mitään.
Lakkaat nyt sen vollottamisen ja soitat sille isällesi. Selität, että hänen on nyt vain tultava häihin (ja mahdollisesti luovutettava sinut?) nykyisen vaimon kiukutteluista huolimatta. Aikuisen ihmisen pitää ymmärtää että nyt on kysymys ainutlaatuisesta tilanteesta. Jossei ymmärrä niin ei voi mitään.
Tartu puhelimeen nyt. Tsemppiä!
valitsevat aina sen helpoimman ratkaisun itelleen! Viis omasta lapsesta.
Mä katkaisisin kokonaan välit ja hankkisin määrätietoisesti eri ikäisiä ystäviä itelleni. Hyvät ystävät korvaavat aina huonon suvun. Tekisisn kyllä myös asiat isälleni täysin selväksi ennen välirikkoa!
että hyvät ystävät korvaavat huonon suvun. Olen surullinen puolestasi ap, että sinua on lähes koko elinikäsi poljettu ja syrjitty isäsi uuden puolison taholta. Ihmettelen, miksi veljesi on samassa jengissä isäsi&tämän vaimon kanssa.
Täydellinen välirikko ei välttämättä ole huono vaihtoehto. Pääsisit rakentamaan itsetuntoasi ihan uudelle pohjalle. Mietipä, jos sinulle syntyyy lapsia tai veljesi perheeseen ... kumpiakohan tullaan suosimaan isäsi taholta, hmm, hmm. Edessä voi olla vielä monta muutakin kipeää asiaa kuin nämä häät. Ja isäsi on niin tyhmä, että tulee vasta sitten joskus hamassa tulevaisuudessa havahtumaan siihen, mitä on menettänyt, kun on syrjinyt tytärtään.
tai joku muu yhtä ilkeä! Kiitos muille ketjuun vastanneille. Soitan myöhemmin, isä on töissä. Soitti vain tauolla kertoakseen, että he eivät tule kuin kirkkoon kun isäni vaimo kuulemman vaan riitelisi äitini kanssa. Äitini osaa kyllä käyttäytyä, eikä hänellä ole mitään kaunoja isäni vaimoa kohtaan. No ei hän tietenkään pidä tästä vaimosta, minkä ymmärrän toki, niin ilkeä hän on meille ollut. Eivät he riidelleet lapseni ristiäisissäkään, vaikka isäni vaimo nököttikin koko tilaisuuden ajan happamana nurkassa. Keljuttaa todella, että minua rangaistaan asioista joihin minä olen syytön.
En kyllä aio pyytää isääni saattamaan minua alttarille, ei minua tarvitse kenenkään saatella. Kävelemme miehen kanssa rinnakkain, yhdessä :)
Isän uusivaimo ei sietänyt äitiäni joten jäivät koko perhe pois. Isäni piti alkuun tulla edes velipuolteni kanssa kirkkoon ja luovuttaa minut mutta ei tullut. Onneksi isäpuoli luovutti :)
Häissä päätin juhlia juhlaa rakkaideni kanssa ja olla vain välittämättä isästäni ja hänen perheestään. Vasta häiden jälkeen kieltämättä harmitti..
Syy miksei velipuolenikaan (teinit silloin) saaneet tulla, oli se että äitini "myrkyttää heidän mielensä". (Isäni vaimo oli se toinen nainen).
3 vuotta häistä ja isäni olen nähnyt sen jälkeen kerran. Kiva homma. Ristiäisiinkään eivät tulleet, onhan lapsella jo isoisä(isäpuoleni) joten miksi heidän olisi pitänyt tulla...
miksi ihmeessä veljesikään ei tule? Miten isän vaimo siihen voi vaikuttaa?
ketkä kutsuttuina tulevat häihisi. Lapseni isän isä ei tullut ristiäisiin, kun sen vaimoaan ei voitu sinne päästää (on hullu...). TYHMÄNÄ jäi pois ja nyt surkuttelee... OMA VIKA.
Siis älä sinä kanna murheita mielessäsi, vaan nauti OMASTA juhlahetkestäsi. Ehkä sen ämmän tarkoitus on yrittää pilata sun häät noin. ÄLÄ ANNA SEN TEHDÄ SITÄ!!!!
eli oikeastaan velipuoliani. Ikäeroa meillä on vanhemman veljeni kanssa 4 vuotta ja nuoremman 5 vuotta. Välit heihinkin on kuivuneet vuosien saatossa, koska olen käynyt isälläni niin harvoin siitä lähtien kun pystyin itse menemisiäni rajoittamaan. Isän vaimo on minulle myös vihainen siitä, että kaivoin teini-iässä tietoon, että isälläni on myös minua vanhempi poika. Heidän kulissinsa kaatuivat täysin. Olemme pitäneet tämän veljen kanssa tiukasti yhteyttä ja hän tulee häihini :) ap
jotka olette antaneet tukenne minulle. Tuntuu hyvältä kuulla rohkaisevia kommentteja :) kiitos! Illalla koitan kerätä rohkeutta soittaa isälleni. Jospa kuitenkin tulisivat. Jos isäni ei häihin tule, olen päättänyt omalta osaltani lopettaa yhteydenpidon. Poikani on vasta 1,5 vuotias ja hänkään ei ole isääni nähnyt kuin pari kertaa, (asumme usean sadan km:n päästä toisistamme) niin se ei senkään puolesta tunnu niin pahalta.
Toivottavasti kukaan muu ei joutuisi kestämään tällaisia perhekuvioita. Perhe, jossa elin oli kuitenkin ihana ja isäpuoleni on minulle todella tärkeä ja hän on kohdellut minua aina kuin omaa tytärtään, mutta kyllähän sitä kaipaa myös sitä bioisää. ap