Onko teistä joku viettänyt aikaa ryyppyporukoissa?
Ajattelisin että juuri niissä juopporemmeissä olisi mulle seuraa. En osaa improvisoida huumoria, nauraa itselleen, enkä saa muita ihmisiä nauramaan. Terveille se on niin tärkeää ystävyyssuhteitten kannalta. Raittiit on taas niin tylsiä mä muistan ku joku teetotal tuli klo 9 aamulla täysin yllättäen mun kotiin ja valtasi tietokoneen ja alkoi pelata ja selostaa sitä peliä 3 tuntia kunnes mä häädin hänet pihalle. Tää tyyppi ei suostunut mitään normaaleja arjen kuulumisista juttelemaan vaan oli ihan että "Entä sitten?", eikä suostunut mennä mihinkään nepalilaiseen tms syömään. Oon 30 vuotta vanha ja opiskelu kaverit kaikkoaa niin enköhän löydä pultsari porukoista jotain sisältöä elämään niin se ei oo ihan yksinäistä. Voisin tarjota niille juomia baarissa, röökiä, tulta ja ehkäpä lainata heille rahaa. Ja muutenki niissä räkälöissä on niin hauskaa juoda kaljaa ja kuunnella humalaista karaokea kunnon Suomi-klassikoita eikä mitään paskaa räppiä tai edm-poppia.
Kommentit (21)
Ensin on kyllä hauskaa, mutta se hauskuus loppuu nopeasti.
On se ihan hauskaa, kunhan ei päästä juoppoja kotiin. Ja jos tietävät, että sulla on rahaa, niin joudut aina maksajaksi. "Älä ny viitti, oothan sä ennenki antanut", on heidän mielestään validi argumentti. Mikään ei riitä, viinanhimo ylittää moraalin.
Vierailija kirjoitti:
On se ihan hauskaa, kunhan ei päästä juoppoja kotiin. Ja jos tietävät, että sulla on rahaa, niin joudut aina maksajaksi. "Älä ny viitti, oothan sä ennenki antanut", on heidän mielestään validi argumentti. Mikään ei riitä, viinanhimo ylittää moraalin.
Ja kannattaa katsoa vanhat Rikospaikka -tuotantokaudet Katsomosta. Siellä kerrotaan poliisien kokemuksella kuinka moni ihminen on Suomessa murhattu viinapullon takia. Että jos henkesi ei oo sulle kallis niin liity vaan ryyppyremmiin.
On niitä rauhallisia juoppoporukoita, joissa ei huudeta, ttapella eikä käytetä huumeita. Niissä on ihan mukavaa viettää aikaansa.
Olen aika boheemi taiteilijaluonne ja tullut nähtyä syrjäytyneidenkin ihmisten elämää. Älkää aliarvioiko, siellä päihdepiireissä on paljon fiksua ja kouluttautunuttakin porukkaa.
Muista vaan että seura tekee kaltaisekseen. Jos hengailet pultsareiden kanssa susta tulee hyvällä todennäköisyydellä itsestäkin pultsari. Jos taas hengailet tavoitteellisten miljonäärien kanssa on hyvä mahdollisuus että susta itsestäkin tulee menestynyt elämässä.
Ryyppään yksin. Olen misantrooppi muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika boheemi taiteilijaluonne ja tullut nähtyä syrjäytyneidenkin ihmisten elämää. Älkää aliarvioiko, siellä päihdepiireissä on paljon fiksua ja kouluttautunuttakin porukkaa.
Kyllä se fiksuus aika pian katoaa jatkuvalla alkoholilla läträyksen myötä. Jossain huumeiden viihtekäyttäjissä tuota ei niinkään huomaa ja vaikka yritysjohtaja voi vetää MDMA:ta viikonloppuna ja olla normaalisti töissä maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kannattaa katsoa vanhat Rikospaikka -tuotantokaudet Katsomosta. Siellä kerrotaan poliisien kokemuksella kuinka moni ihminen on Suomessa murhattu viinapullon takia. Että jos henkesi ei oo sulle kallis niin liity vaan ryyppyremmiin.
Mä en pelkää. Eli mä liityn.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Muista vaan että seura tekee kaltaisekseen. Jos hengailet pultsareiden kanssa susta tulee hyvällä todennäköisyydellä itsestäkin pultsari. Jos taas hengailet tavoitteellisten miljonäärien kanssa on hyvä mahdollisuus että susta itsestäkin tulee menestynyt elämässä.
Mä haluan että mulle käy niinku Irwin goodmanille. Olen haaveillut siitä jo kakarasta asti. Irwin oli hieno mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan että mulle käy niinku Irwin goodmanille. Olen haaveillut siitä jo kakarasta asti. Irwin oli hieno mies!
Eli haluat kuolla viinan aiheuttamaan sydänkohtaukseen.
Joku teki eroa pultsarin ja miljonäärin välillä.
No ei niillä välttämättä ole. Tai siis tiedän hyväpalkkaisia raksaukkoja, joilla oineesti tilillä pätäkkää, mut silti ne vaan istuu kaiket illat lähibaarissa juomassa keskikaljaa sama huppari päällä. Tai toisaalta nyt kun mietin niin näillä kaikilla ollut ankeaa lapsena ja nuorena. Ehkä se on se köyhän mentaliteetti sitten.
Pointtina että 500000e tilillä makuuttava voi myös olla ihan pultsari.
Toisaalta joskus ilmeisin pultsari voi olla se baariporukan ystävällisin ja fiksuinkin, ja jopa parhaan tuoksuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat kuolla viinan aiheuttamaan sydänkohtaukseen.
Eikö Sauli Lehtosen elämä päättynyt paljon nuorempana ja paljon hirveämmällä tavalla? Oisko ollut turvallisempaa istua takapenkillä tai mennä junalla?
Vierailija kirjoitti:
Ensin on kyllä hauskaa, mutta se hauskuus loppuu nopeasti.
Liian pitkä huikka rautaa kylkeen
Vierailija kirjoitti:
Sitte kuitenki ölistään ja äristään sotke aan ja tehään tarpeetki kaupan nurkan taa
Ap lie opiskellu pahkasikaa 🥳
Ei, mutta ryppyvoideporukoissa oon. Ihan kivaa on siellä.
Mene toki jos veri vetää. Tuskin sulla muuta yhteistä kenenkään kanssa onkaan kuin alkoholismi. Miehillä harvoin on ystäviä muiden harrastusten tiimoilta, koska miehet on epäsosiaalisia pelkureita, jotka leimautuu heikosti ihmissuhteisiin.
Up