Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kyseessä aidot tunteet?

Vierailija
22.05.2011 |

Mihelläni ja minulla liittoa takana 10 vuotta, ei lapsia. Olen viikot toisella paikkakunnalla erikoistumisopinnoissa ja työjaksossa ja näemme vain viikonloppuisin.

Olen uudella paikkakunnalla ystävystynyt naapurissa asuvaan mieheen, jonka kanssa välillä käymme kahvilla, liikkumassa, näyttelyissä ja missä milloinkin. Välillämme ei ole tapahtunut mitään, mutta itselläni on alkanut nousta tunteita, hänestä en tiedä. Kaipaan miestäni ja ajattelen häntä päivittäin. Kuitenkin toivon ja odotan myös tapaavani tuota uutta ystävääni. Kotona ollessani en toista pahammin ajattele enkä kaipaa. Onko kyse todellisista tunteista vai kaipaanko vain toisen ihmisen seuraa, läheisyyttä syliä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla